-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) ПЛ 110 кВ «т. Козача Лопань – т. Дергачі» (інв. № 00566271/02) (для ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації)
Срок виконання робіт: з дати підписання договору по 20.12.2024 року. Постанова КМУ 12.10. 2022 № 1178
Завершена
11 543 893.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 719.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 719.47 UAH
Номер:
109b23260a2a453cbcb75f4c42ad28d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-15-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
15.08.2023 13:02 - 06.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2023 № 221
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-05-11-006960-a 11.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення Замовником інформації щодо закупівлі встановлено порушення частину 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель ( додатку №3 до договору від 29.05.2023 №237/23) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.05.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.05.2023 року, протокол розкриття від 20.05.2023, тендерну пропозицію ТОВ «ПСК Енергобуд» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2023, договір від 29.05.2023 №237/23, додаткову угоду від 06.06.2023 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.08.2023 року.
Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозицію одного учасника: ТОВ «ПСК Енергобуд» з ціною 10 876 890,18 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник повинен оприлюднити на вебпорталі Уповноваженого органу договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Перевіркою інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником станом на 05.09.2023 не опубліковано додаток №3 до договору «договірна ціна».
Враховуючи зазначене Замовником порушено частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
08.09.2023 17:03 - 23.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2023 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
29.05.2023 року о 10:52 у системі закупівель Prozorro відповідно до пункту 10 статі 10 Закону України про публічні закупівлі» було завантажено відскановану копію Договору №237/23 від 29.05.2023 року, але під час завантаження була допущена технічна помилка, а саме: не було завантажено Додаток 3 «Договірна ціна» який є невід’ємною частиною договору.
Для усунення технічної помилки 06.06.2023 року було підписано Додаткову угоду №1 про внесення змін до Договору від 29.05.2023 року №237/23 (файл додається), а саме:
Підпункт 10.2.3. пункту 10.2. розділу 10 «ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ» викласти в новій редакції: «10.2.3. Додаток 3 «Договірна ціна – нова редакція»
07.06.2023 року о 13:16 у системі закупівель Prozorro відповідно до пункту 11 статі 10 Закону України про публічні закупівлі» було завантажено відскановану копію Додаткової угоди №1 від 06.06.2023 року до Договору від 29.05.2023 року №237/23 з Додатком 3 «Договірна ціна – нова редакція».
Надаємо посилання на сторінку з опублікованою додатковою угодою: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro-dogovory/16571312/»
Дата публікації звіту:
13.09.2023 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
a73bdebbe0654c559831be8b6b00c827
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аварійно-відновлювальних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-11-006960-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
89e85a7cbef64a4bad3a233d2ed98d14
Назва:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата опублікування:
18.08.2023 15:31
Опис:
У встановленому порядку на виконання вимог чинного законодавства України надаються пояснення на заптит Держаудитслужби, що опублікований 16.08.2023
о 17:31.