• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) ПЛ 110 кВ «т. Козача Лопань – т. Дергачі» (інв. № 00566271/02) (для ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації)

Срок виконання робіт: з дати підписання договору по 20.12.2024 року. Постанова КМУ 12.10. 2022 № 1178

Завершена

11 543 893.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 719.47 UAH
Номер: 109b23260a2a453cbcb75f4c42ad28d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-15-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.08.2023 13:02 - 06.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.08.2023 № 221 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-05-11-006960-a 11.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення Замовником інформації щодо закупівлі встановлено порушення частину 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель ( додатку №3 до договору від 29.05.2023 №237/23) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.05.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.05.2023 року, протокол розкриття від 20.05.2023, тендерну пропозицію ТОВ «ПСК Енергобуд» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2023, договір від 29.05.2023 №237/23, додаткову угоду від 06.06.2023 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.08.2023 року. Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозицію одного учасника: ТОВ «ПСК Енергобуд» з ціною 10 876 890,18 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник повинен оприлюднити на вебпорталі Уповноваженого органу договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Перевіркою інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником станом на 05.09.2023 не опубліковано додаток №3 до договору «договірна ціна». Враховуючи зазначене Замовником порушено частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 08.09.2023 17:03 - 23.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2023 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 29.05.2023 року о 10:52 у системі закупівель Prozorro відповідно до пункту 10 статі 10 Закону України про публічні закупівлі» було завантажено відскановану копію Договору №237/23 від 29.05.2023 року, але під час завантаження була допущена технічна помилка, а саме: не було завантажено Додаток 3 «Договірна ціна» який є невід’ємною частиною договору. Для усунення технічної помилки 06.06.2023 року було підписано Додаткову угоду №1 про внесення змін до Договору від 29.05.2023 року №237/23 (файл додається), а саме: Підпункт 10.2.3. пункту 10.2. розділу 10 «ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ» викласти в новій редакції: «10.2.3. Додаток 3 «Договірна ціна – нова редакція» 07.06.2023 року о 13:16 у системі закупівель Prozorro відповідно до пункту 11 статі 10 Закону України про публічні закупівлі» було завантажено відскановану копію Додаткової угоди №1 від 06.06.2023 року до Договору від 29.05.2023 року №237/23 з Додатком 3 «Договірна ціна – нова редакція». Надаємо посилання на сторінку з опублікованою додатковою угодою: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro-dogovory/16571312/»
Дата публікації звіту: 13.09.2023 11:29

Запити/Пояснення