• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція (Протитромбозні засоби, Інші лікарські засоби, Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення, Кровозамінники та перфузійні розчини, Бета-блокатори, Блокатори ренін-ангіотензинової системи, Сечогінні засоби)

Завершена

16 373 214.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 866.07 UAH
Номер: f1f164f619c744919fc7b839c657039c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-04-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.09.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.09.2023 16:03 - 26.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2023 №69-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.09.2023 №69-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-05-11-005016-a 11.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено недотримання вимог абзаців 5, 6, підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178, абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, із змінами затверджену рішеннями уповноваженої особи (протоколи від 11, 12 травня 2023 року), тендерну пропозицію ПП «САНА КО», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 червня 2023 року №02/60, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 08 червня 2023 року №147/6, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 08 червня 2023 року, додаткову угоду від 09 серпня 2023 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 13 вересня 2023 року через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із нормами Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме: у пункті 3.1 Розділу V тендерної документації зазначено, що: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: - учасник процедури закупівлі, зокрема: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, чим не дотримано вимоги абзаців 5, 6 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178; - переможець процедури закупівлі, зокрема: надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178. Також, у підпункті 2.3 пункту 2 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом 4 пункту 46 Постанови №1178, тоді як у абзаці 5 пункту 64 Постанови №1178 вказано, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених абзацом 2 пункту 38 і абзацом 4 пункту 46 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 19.09.2023 17:12 - 04.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2023 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За процедурою закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (Протитромбозні засоби, Інші лікарські засоби, Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення, Кровозамінники та перфузійні розчини, Бета-блокатори, Блокатори ренін-ангіотензинової системи, Сечогінні засоби) (індетифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-11-005016-a) 19.09.2023 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено недотримання вимог абзаців 5, 6, підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178, абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178. При порівнянні статей Закону України «Про публічні закупівлі» зазначених у тендерній документації та пунктів Особливостей вбачаються абсолютно ідентичні підстави для відхилення , тобто за вищенаведеним змістом ст.31 Закону не суперечить п.41 Особливостей, різниця у посиланні на пункти та статті,однак підстави для відхилення у тендерній документації визначені вірно,оскільки при наявності таких підстав Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію згідно чинного законодавства. Стосовно недотримання абз.5 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178, який трактує: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» в тендерній документації підстава для відхилення визначена ідентично абз.5 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178. Враховуючи продовження воєнного стану яке призводить до частих змін у законодавстві з публічних закупівель та військовий стан в країні, замовником допущено формальну помилку пов’язану з посиланням на статті Закону, а не на пункти Особливості, однак підстави для відхилення визначені в тендерній документації відповідають чинному законодавству». Доцільно зазначити,що здійснення моніторингу закупівлі звертає увагу замовника навіть на формальні помилки та одруківки, навчає не повторювати їх у майбутньому. Уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» постійно слідкують за змінами та приймають участь у навчальних вебінарах, спілкуються у групах створених для навчання, обговорення прикладів закупівель, внесення своїх пропозицій щодо зручнішої реалізації публічних закупівель. За допомогою сайту прозорро,уповноважені особи мають змогу займатись самоосвітою, вивчаючи інформацію на інфобокс,бачити приклади тендерних документацій . Досить важливо слідкувати за роз’ясненнями Міністерства економіки України. Перед оголошенням кожної закупівлі, уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» завжди перевіряють чи не відбулися зміни у Законі та в Особливостях . Замовник і надалі буде продовжувати дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням висновків ДАСУ. На виконання зобов’язання північного офісу Держаудитслужби та за для уникнення недопущення у подальшому формальних помилок при складанні тендерної документації , були проведені роз’яснювальні роботи з Уповноваженими особами КНП «ООКЛ»ООР», які додатково відвідали навчальні заходи щодо проведення публічних закупівель
Дата публікації звіту: 21.09.2023 15:46

Запити/Пояснення