-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
42 325 674.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 211 628.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 211 628.37 UAH
Номер:
3cf8943502f047d48c4f8704e46714fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2023 00:00
Період моніторингу:
12.09.2023 12:24 - 04.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023 № 57-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.09.2023 № 57-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-05-11-004039-a від 11.05.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛТРАНС УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31 травня 2023 за №586ВО, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРАНС-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЕЛТРАНС-УКРАЇНА), повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2023, договір закупівлі від 09.06.2023 за №ЦЗВ-01-03323-01, додаткову угоду від 04.08.2023 за №1, пояснення (із долученими документами) Замовника від 15.09.2023, 21.09.2023 та 26.09.2023, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.09.2023 10:44 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2023 10:44
Запити/Пояснення
Номер:
f53c3f0be9a248958c25460018d92554
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-11-004039-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3b72ebd37bbf405a99ec25371a34c47e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.09.2023 14:42
Опис:
1. Необхідність у здійсненні закупівлі Запасних частин до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці.
Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-технічної документації та надаються внутрішніми листами Департаментів АТ «Укрзалізниця», а також згідно з Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. На виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Для перегляду інформації потрібно перейти за посиланням та в пошуковому рядку вказати номер закупівлі у ЦБД: UA-2023-05-11-004039-a
Номер:
68df23db38294836a1cebe1e632f717e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.09.2023 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-11-004039-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 7.3. «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації та додатку 7 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу до учасника-переможця торгів «надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю».
Разом з банківською гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії банку-гаранта, виданої НБУ, та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (установчими документами банку, протоколом правління, довіреністю, тощо)
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу безвідкличної, безумовної банківської гарантії, в розмірі та на строк дії, визначених тендерною документацією, копію ліцензії банку-гаранта та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує банківську гарантію.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
35c731dd65a6475cb2106b3c47c65523
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.09.2023 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-11-004039-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Згідно додатку 5 «Підтвердження відсутності підстав для участі Учасника у відкритих торгах відповідно до вимог пункту 44 Особливостей» до тендерної документації Замовником встановлена вимога «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Виконання зазначеної умови можливе, зокрема, шляхом надання довідки довільної форми».
Просимо надати посилання на файл в тендерній пропозиції ТОВ «ЕЛТРАНС Україна» в якому учасником підтверджено виконання вищезазначеної вимоги.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов розділу II «Документи для укладання договору» Додатку 6 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю.
3. Згідно Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону та іншим вимогам замовника» тендерної документації Замовником встановлено вимога до учасника торгів «Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2020 року з документами, що підтверджують факт їхнього виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи-відгуки тощо)»
В пропозиції учасника ТОВ «ЕЛТРАНС Україна» не подано акти приймання-передачі, листи-відгуки по договорах: №ПР/НХ-20163/НЮ від 02.04.2020, №ЦЗВ-03-01822-01 від 25.08.2022 та №ОД/НХ-21-339-НЮ від 04.08.2021.
По договорах №ЦЗВ-01-04520-01 від 11.06.2020 та №22389 від 23.11.2022 відсутні акти приймання-передачі, листи-відгуки та видаткові накладні на повну суму договору, а саме договір №ЦЗВ-01-04520-01 від 11.06.2020 на суму 22 476 120,00 гривень видаткові накладні завантажені на суму 16 689 669,00 гривень, договір №22389 від 23.11.2022 на суму 5 822 208,00 гривень, а видаткові накладні - на суму 5 215 728,00 гривень.
У зв’язку з чим, прошу надати інформацію чи подано у складі пропозиції ТОВ «ЕЛТРАНС Україна» вищезазначені документи, а саме, акти приймання-передачі, листи-відгуки та видаткові накладні на вище зазначені договори, якщо подано, вказати назву файлу поданого у складі пропозиції та сторінку на якій він розміщений, якщо ні, пояснити причину не відхилення вказаного учасника?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
62760d06d626420d82be323080f47d39
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.09.2023 13:11
Опис:
По першому питанню:
Пункт 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджений постановою КМУ від 12.10.2023 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури) (далі — Особливості) містить перелік підстав, за наявності яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 17 цього пункту Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасник задекларував відсутність відповідних підстав щодо відхилення шляхом відповідних позначень в електронній системі закупівель (відповідне вікно доступне за покликанням «Відповіді учасника» у реєстрі пропозицій). Одночасно повідомляємо, що 25.02.2023 року набули чинності чергові зміни до Особливостей. Через що підстави для відмови учаснику процедури в участі у процедурі закупівлі, які раніше містилися у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», знайшли своє відображення у пункті 44 Особливостей. При цьому окремі пункти набули нової редакції (порівняйте зміст пункту 3 частини першої статті 17 закону та підпункту 3 пункту 44 Особливостей). Одночасно, в електронній системі закупівель не відбулися відповідні зміни. Тому, для дотримання вимог законодавства Замовник певний час вимагав від учасника декларації відсутності підстав для відхилення у вигляді окремого файлу. На дату оголошення цієї процедури закупівлі в електронній системі закупівель вже було внесено зміни, які відповідали редакції Особливостей, тому у учасника не було потреби надавати окремий файл.
По другому питанню:
Надаються документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов розділу II «Документи для укладання договору» Додатку 6 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю (протокол загальних зборів, статут).
По третьому питанню:
Умовами тендерної документації для учасника встановлений кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження своєї відповідності учасник надає довідку відповідно до Додатку №2 до тендерної документації. Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо наведена у довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2020 року з документами, що підтверджують факт їхнього виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи-відгуки тощо). Отже, учаснику було достатньо підтвердити досвід виконання одного аналогічного договору.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку, в якій, зокрема, зазначив договір між учасником та замовником №ЦЗВ-03-01822-01 від 25.08.2022. Також учасник надав файл "2.3.2. Копії договорів.pdf", де на аркушах 34-44 міститься копія зазначеного договору на суму 4 475 520,00 з ПДВ, та файл "2.3.3. Копії видаткових накладних.pdf", де на аркуші 10 міститься копія видаткової накладної на таку ж суму. Отже, учасник виконав вимогу тендерної документації в цій частині.