-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт покрівлі громадського будинку відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської селищної ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою : вул.Спортивна, буд. 5А, с.Козіївка, Богодухівський р-н, Харківська обл.
Завершена
4 642 784.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 427.84 UAH
мін. крок: 1% або 46 427.84 UAH
Номер:
046700019f7c4102b2d49c70959cc89e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000148
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 17:25 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 142
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.06.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2023 № 142
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2023-05-11-003701-a 11.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙ-СЕРВИС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення його в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 35 від 11.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноженою особою від 31.05.2023 № 49, тендерну пропозицію ТОВ «СК «СТРОЙ-СЕРВИС» (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2023, договір про закупівлю робіт № 46/06-2023 від 07.06.2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 23.06.2023 року та 28.06.2023 року.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено наступне.
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/25190823/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
З метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.06.2023 через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. Замовником 23.06.2023 в електронній системі закупівель надано пояснення наступного змісту:
«Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://krkut.com.ua/infor/utilities»
Однак, при переході за вказаним в поясненні посиланням встановлено, що замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі лише 23.06.2023, тобто з порушенням термінів, визначених пунктом 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
30.06.2023 21:06 - 15.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2023 21:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі громадського будинку відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської селищної ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою : вул.Спортивна, буд. 5А, с.Козіївка, Богодухівський р-н, Харківська обл.» за оголошенням UA-2023-05-11-003701-a, надаємо інформацію, що Замовником проведено роз`яснювальну бесіду з уповноваженою особою щодо обов`язку неухильного виконання вимог діючого законодавства, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та зобов`язанню вживати заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
05.07.2023 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
3b667cab947b49bc90477cd687843f13
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2023 13:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі громадського будинку відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської селищної ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою : вул.Спортивна, буд. 5А, с.Козіївка, Богодухівський р-н, Харківська обл» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-11-003701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7a78d7d00b6f4490bb7a01f050dd8fb9
Назва:
Пояснення щодо закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі громадського будинку відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської селищної ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою : вул.Спортивна, буд. 5А, с.Козіївка, Богодухівський р-н, Харківська обл.»
Дата опублікування:
23.06.2023 14:39
Опис:
Пояснення
Визначення очікуваної вартості робіт, під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі громадського будинку відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської селищної ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою : вул.Спортивна, буд. 5А, с.Козіївка, Богодухівський р-н, Харківська обл.» здійснювалося на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну будівельну експертизу. До пояснення додається Зведений кошторисний розрахунок, затверджений наказом по підприємству, копія державної будівельної експертизи.
Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://krkut.com.ua/infor/utilities
Номер:
224a19505dd8478ea2588b4a74daa9bd
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2023 22:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі громадського будинку відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської селищної ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою : вул.Спортивна, буд. 5А, с.Козіївка, Богодухівський р-н, Харківська обл» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-11-003701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно підпункту 1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації учасникам необхідно надати Довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною. Чому в довідці щодо наявності обладнання від 16.05.2023 № 16.05/5, яка надана ТОВ «СК «СТРОЙ-СЕРВИС» у складі тендерної пропозиції не вказано інформацію щодо ГАЗель NEXT A21R2250, а саме: власна чи залучена, підстава для користування.
2. Чому в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт за предметом закупівлі від 16.05.2023 № 16.05/6, яка надана ТОВ «СК «СТРОЙ-СЕРВИС», не вказано водія для виконання робіт згідно технічного завдання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e9270953e8cc46bfb684a9e0c80d13f2
Назва:
Закупівля «Капітальний ремонт покрівлі громадського будинку відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краснокутської селищної ради, для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою : вул.Спортивна, буд. 5А, с.Козіївка, Богодухівський р-н, Харківська обл»
Дата опублікування:
28.06.2023 14:50
Опис:
ЗАПИТ:
1.Згідно підпункту 1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації учаснику необхідно надати Довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною.
ВІДПОВІДЬ:
Учасник ТОВ «СК «СТРОЙ-СЕРВИС» надав таку довіку у довільній формі щодо наявності інформації про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання робіт за договірною ціною № 16.05/5 від 16.05.2023р. (файл під назвою «1.Довідки.pdf»), в якій зазначено інформацію, що він має власне (без винятків) обладнання, підставою для користування є бухгалтерська довідка (оборотна – сальдова відомість станом на 01.05.2023р.), в тому числі автомобільний транспорт ГАЗель NEXT A21R2250.
ЗАПИТ:
2. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації учасникам необхідно надати Довідку у формі табл. 1.2 (Учасник зазначає інформацію про основне місце роботи (найменування роботодавця з яким працівник перебуває у трудових відносинах), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 3 працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
Учасник ТОВ «СК «СТРОЙ-СЕРВИС» надав довідку у довільній формі щодо наявності інформації про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання робіт за договірною ціною № 16.05/5 від 16.05.2023р. (файл під назвою «1.Довідки.pdf»), в якій зазначено інформацію, що він має власне обладнання яке він буде використовувати під час виконання робіт. Серед переліченого в табличній формі обладнання відсутній автомобільний транспорт яким необхідно керувати, для виконання робіт згідно технічного завдання, тобто наявність посади водія не передбачає. Проте окремою інформацією зазначено, що перевезення будівельного сміття та доставку матеріалу на об’єкту буде здійснюватися автомобільним транспортом ГАЗель NEXT A21R2250 керування яким здійснює особисто директор Товариства. Окремої вимоги в підпункті 1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження наявності окремих, за посадами, працівників, зокрема водія, не передбачено.