• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна (249620000-5 Хімічні речовини для обробки води - засоби для дезінфекції води басейну).

Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 №1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика «gov.e-tender.ua».

Завершена

828 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 141.50 UAH
Номер: 83a3a0ab38f14724991f7fbf2cd44ba6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-07-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 07.08.2023 17:19 - 29.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2023 №51-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 07.08.2023 №51-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6.UA-2023-05-10-014902-a від 10.05.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» встановлено порушення вимог пункту 40, підпункту 2 пункту 41, підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Шишло О.А., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.05.2023 за №26-05/23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи №2 імені Юрія Горайського» Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.05.2023 №27, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.05.2023 №28, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.05.2023 №29, пропозицію фізичної особи-підприємця Шишла Олега Анатолійовича (далі – ФОП Шишло О.А.), товариства з обмеженою відповідальністю «Галерея Басейнів» (далі – ТОВ «Галерея Басейнів»), повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023, договір закупівлі від 26.05.2023 за №26-05/23, пояснення (із долученими документами) Замовника від 10.08.2023 та від 16.08.2023, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне. У додатку 1 до тендерної документації Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зазначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для доставки предмету закупівлі. Додатково учасник повинен надати документи, що підтверджують правомочність використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у вищезазначеній довідці. ТОВ «Галерея Басейнів» у складі тендерної пропозиції надано довідку вих.№14 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для доставки предмету закупівлі», у якій міститься інформація лише про можливість учасником доставити предмет закупівлі та на підтвердження цього є укладений договір між ТОВ «Галерея Басейнів» та ТОВ «Нова Пошта», проте, із змісту поданої довідки вищезгадана вимога додатку 1 тендерної документації є не виконаною, оскільки учасником не зазначено інформації (перелік) про його обладнання та матеріально-технічну базу та не подано у складі пропозиції договір, укладений із ТОВ «Нова Пошта». Окрім цього, вищезгаданим додатком 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), були вимоги щодо надання учасниками наступних документів: - «довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі щодо поставки товарів, що належить до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або поставки дезінфікуючих засобів для обробки води в басейнах, договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их)/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині поставки товару у повному обсязі». Аналізом пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» виявлена відсутність усіх вищеперелічених документів. Однак, на порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178, Замовник не оприлюднив вимогу про усунення учасником невідповідностей. Згідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак, в порушення підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунути порушення. Окрім вищезгаданого, у складі пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» є відсутні інші документи, які вимагались Замовником, а саме: - лист за формою: «Ми _____ (назва учасника) підтверджуємо, що ознайомилися з проектом договору по закупівлі ________ (вказати ідентифікатор закупівлі), погоджуємось з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантуємо виконання своїх зобов’язань за ним» (вимога пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації); - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (вимога додатку 2 до тендерної документації). Отже, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «Галерея Басейнів» у зв’язку із невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та у зв’язку із невідповідністю вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.08.2023 12:01 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2023 12:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-10-014902-a, Договір №26-05/23 від 26.05.2023 року укладений між ТОВ «Галерея Басейнів» та "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 імені Юрія Горайського" Тернопільської міської ради, розірвано. Додаткова угода № 1 від 23.08.2023 року додається.
Дата публікації звіту: 23.08.2023 17:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 07.09.2023 16:52

Запити/Пояснення