-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна (249620000-5 Хімічні речовини для обробки води - засоби для дезінфекції води басейну).
Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 №1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика «gov.e-tender.ua».
Завершена
828 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 141.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 141.50 UAH
Номер:
83a3a0ab38f14724991f7fbf2cd44ba6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 17:19 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2023 №51-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.08.2023 №51-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6.UA-2023-05-10-014902-a від 10.05.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» встановлено порушення вимог пункту 40, підпункту 2 пункту 41, підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Шишло О.А., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.05.2023 за №26-05/23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи №2 імені Юрія Горайського» Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.05.2023 №27, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.05.2023 №28, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.05.2023 №29, пропозицію фізичної особи-підприємця Шишла Олега Анатолійовича (далі – ФОП Шишло О.А.), товариства з обмеженою відповідальністю «Галерея Басейнів» (далі – ТОВ «Галерея Басейнів»), повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023, договір закупівлі від 26.05.2023 за №26-05/23, пояснення (із долученими документами) Замовника від 10.08.2023 та від 16.08.2023, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
У додатку 1 до тендерної документації Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зазначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для доставки предмету закупівлі. Додатково учасник повинен надати документи, що підтверджують правомочність використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у вищезазначеній довідці.
ТОВ «Галерея Басейнів» у складі тендерної пропозиції надано довідку вих.№14 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для доставки предмету закупівлі», у якій міститься інформація лише про можливість учасником доставити предмет закупівлі та на підтвердження цього є укладений договір між ТОВ «Галерея Басейнів» та ТОВ «Нова Пошта», проте, із змісту поданої довідки вищезгадана вимога додатку 1 тендерної документації є не виконаною, оскільки учасником не зазначено інформації (перелік) про його обладнання та матеріально-технічну базу та не подано у складі пропозиції договір, укладений із ТОВ «Нова Пошта».
Окрім цього, вищезгаданим додатком 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), були вимоги щодо надання учасниками наступних документів:
- «довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі щодо поставки товарів, що належить до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або поставки дезінфікуючих засобів для обробки води в басейнах, договору (договорів) (не менше одного договору);
- не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их)/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині поставки товару у повному обсязі».
Аналізом пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» виявлена відсутність усіх вищеперелічених документів.
Однак, на порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178, Замовник не оприлюднив вимогу про усунення учасником невідповідностей.
Згідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунути порушення.
Окрім вищезгаданого, у складі пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» є відсутні інші документи, які вимагались Замовником, а саме:
- лист за формою: «Ми _____ (назва учасника) підтверджуємо, що ознайомилися з проектом договору по закупівлі ________ (вказати ідентифікатор закупівлі), погоджуємось з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантуємо виконання своїх зобов’язань за ним» (вимога пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації);
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (вимога додатку 2 до тендерної документації).
Отже, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «Галерея Басейнів» у зв’язку із невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та у зв’язку із невідповідністю вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.08.2023 12:01 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2023 12:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-10-014902-a, Договір №26-05/23 від 26.05.2023 року укладений між ТОВ «Галерея Басейнів» та "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 імені Юрія Горайського" Тернопільської міської ради, розірвано.
Додаткова угода № 1 від 23.08.2023 року додається.
Дата публікації звіту:
23.08.2023 17:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
07.09.2023 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
b0c01e45d7854b988d2c3404ff3bd719
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.08.2023 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна (249620000-5 Хімічні речовини для обробки води - засоби для дезінфекції води басейну).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-10-014902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3464fe014eef44ca9f3fd1433500d5aa
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.08.2023 16:29
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Відповідно до даних Єдиного вебпорталу використання публічних коштів «Spending»
"Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 імені Юрія Горайського" Тернопільської міської ради є розпорядником нижчого рівня і на даний час не має власного веб-сайту. Головним розпорядником є Управління розвитку спорту та фізичної культури Тернопільської міської ради, але також не має власного веб-сайту.
За рекомендаціями Інформаційного ресурсу, створеного командою Прозорро https://infobox.prozorro.org/ зазначено «Якщо веб-сайт відсутній, Постанова № 710 – гарний привід спробувати отримати фінансування на його розробку. А поки сайту немає, можна оприлюднювати обґрунтування на ресурсі https://prozorro.gov.ua/ у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану, чи разом з оголошенням».
Тому замовником"Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 імені Юрія Горайського" Тернопільської міської ради, було прийнято рішення розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), разом з оголошенням про проведення закупівлі.
Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-05-10-014902-a
Враховуючи, що на даний час, у законодавстві відсутня будь-яка встановлена або рекомендована форма оприлюднення замовниками обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та / або розміру бюджетного призначення, обгрунтування складалося в довільній формі на підставі прикладів розроблених фахівцями тендерного агенства https://radnuk.com.ua/.
Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом порівняння ринкових цін
на сайтах:
https://greenhol.ua/
https://pg-pool.com/
https://oase-ukraine.com/
а також з аналізом цін продукції на ринку, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Враховуючи вищевикладене, незважаючі на відсутність власного веб-сайту, а також веб сайту головного розпорядника бюджетних коштів, для практичного виконання Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, замовником максимально були виконані всі необхідні дії.
При формуванні бюджетного запиту закладу, для передбачення асигнувань у бюджеті Тернопільської міської територіальної громади на 2024 рік, будуть передбачені кошти на створення власного веб-сайту та його обслуговування.
Додатки: 1. Обгрунтування
2. Додаток 2
Номер:
90d1bd7e040c46f6a8e32406243107f8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2023 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна (249620000-5 Хімічні речовини для обробки води - засоби для дезінфекції води басейну).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-10-014902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Аналізом тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Галерея Басейнів» (далі – ТОВ «Галерея Басейнів») на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
У додатку 1 до тендерної документації замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зазначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для доставки предмету закупівлі. Додатково учасник повинен надати документи, що підтверджують правомочність використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у вищезазначеній довідці.
ТОВ «Галерея Басейнів» у складі тендерної пропозиції надано довідку вих.№14 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для доставки предмету закупівлі, у якій міститься інформація лише про можливість поставки предмету закупівлі та підтвердженням цього є укладений договір між ТОВ «Галерея Басейнів» та ТОВ «Нова Пошта», проте, із змісту поданої довідки вищезгадана вимога додатку 1 є не виконаною, оскільки не зрозуміло, яке є обладнання та матеріально-технічна база у учасника і чи насправді є такий договір, яким керується учасник, оскільки у складі пропозиції він відсутній.
Окрім цього, вищезгаданим додатком 1 до тендерної документації замовником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), були вимоги щодо надання учасниками наступних документів:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі щодо поставки товарів, що належить до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або поставки дезінфікуючих засобів для обробки води в басейнах, договору (договорів) (не менше одного договору);
- не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их)/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині поставки товару у повному обсязі.
Аналізом пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» виявлена відсутність вищеперелічених документів.
Слід зазначити, що у складі пропозиції ТОВ «Галерея Басейнів» є відсутні інші документи, які вимагались замовником, зокрема:
- лист за формою: «Ми _____ (назва учасника) підтверджуємо, що ознайомилися з проектом договору по закупівлі ________ (вказати ідентифікатор закупівлі), погоджуємось з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантуємо виконання своїх зобов’язань за ним» (вимога пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації);
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (вимога додатку 2 до тендерної документації).
З огляду на вищевикладене, поясніть, чому Вами, в електронній системі закупівель, не було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «Галерея Басейнів» невідповідностей в інформації та/або документах, які ним подані ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b81c8cdae44945d8ae5fbfca7e7e62aa
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.08.2023 17:17
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
При розгляді тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Галерея Басейнів», Замовник "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 імені Юрія Горайського" Тернопільської міської ради, також звернув увагу на зазначені у Вашому запиті невідповідності в поданих документах, відносно підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі щодо постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля. Враховуючи те, що закупівля проводилася під час дії воєнного стану і можливих технічних або інших проблем при завантажені відповідних документів, Замовником було прийнято рішення самостійно провести перевірку надійності ТОВ «Галерея Басейнів» на сайті https://youcontrol.com.ua/ за посиланням:
https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=9999140&od=1b2c0f4fd285ca2cc76e0f58faaf9fc300&pr=e-tender&tb=government-procurement
Досвід виконання аналогічного договору з замовником НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ за предметом закупівлі щодо постачання товару до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, було перевірено за посиланнями:
https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F249baa15820b4b84a41175f74bbf235c%3FSignature%3D5P7NPfVt%252Ff%252BHtd7mDjAFlgpKIi64itv3h5hTIOuv%252FgB7x7jWs%252FQt0E4eH10G7fM53NAdRKOXyvNjWy19GXdcDg%253D%253D%26KeyID%3D52462340
ЗВІТ про виконання договору - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-24-006283-a/print/contract-ongoing/pdf/ae6bf11e05cc4d3eaf2c9f813ce24ba3
Згідно з додатком № 1 Учасником ТОВ "Галерея Басейнів" були надані наступні документи:
Довідка №11
про відповідність складських приміщень, які відповідають умовам зберігання;
Довідка №14
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для доставляння
предмету закупівлі;
Довідка №1
про працівників відповідної кваліфікації.
Надані документи підтверджували спроможність учасника ТОВ "Галерея Басейнів" виконувати зобов’язання за договором відносно вимог п. 1.1, п.2.1 додатку 1 до тендерної документації.
Щодо листа-погодження з підписанням договору і підписання технічної специфікації, Учасником було надано підписаний і завірений документ - форма «тендерна пропозиція», в якому зазначалася згода на підписання договору і пропозиції визначеної в технічній специфікації, та гарантування їх виконання на умовах до вимог тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного, Замовник отримав всі основні та необхідні документи для визначення Учасника переможцем закупівлі. Надання 24 год на усунення несуттєвих невідповідностей не мало принципового змісту тому, що в процедурі закупівлі не були порушені основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додаток: Документи, які мав Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Галерея Басейнів", відносно Вашого запиту.