• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція (термореновація) будівлі Родатицького НВК І-ІІІ ст. «ЗЗСО-ЗДО» Городоцької міської ради Львівської області в с.Родатичі, вул. Шевченка, 42 (заходи з енергозбереженя)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації. Закупівля проводиться без аукціону.

Завершена

19 159 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 795.00 UAH
Номер: 7a8cd3bb45734c10898e7963614aa7e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-29-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.08.2023 16:25 - 20.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2023 № 53-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.08.2023 № 53-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-05-10-014829-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕГАНТ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає вимогам пункту 17 Постанови № 668, а відтак не відповідає нормам частини 1 та пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.06.2023 № Т23-19, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Гуманітарного управління Городоцької міської ради Львівської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.05.2023 № 2, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕЛЕГАНТ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 26.05.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 24.05.2023 № 3 та від 29.05.2023 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023, договір про закупівлю від 05.06.2023 № Т23-19, додаткова угода від 28.06.2023 № 1, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.09.2023 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника (Додаток № 2 тендерної документації) містить посилання на торгові марки, що характеризує продукт («ECOSEPT», «JUTAFOL», «MAPEI», «CERESIT») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕЛЕГАНТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону. Так, відповідно до вимог пункту 3.6 розділу 3 та розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно Таблиці Б розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, яка повинна, зокрема, містити інформацію про прізвища та ім’я, посади, та стаж працівників. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних робітників, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи про освіту, трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Також, відповідно до пункту 3.6 розділу 3 та пункту 4 частини 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що якщо учасник для виконання робіт залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців), то на підтвердження відповідності їх кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», він повинен надати документи, які є аналогічними документам, встановленими для учасників у відповідності до умов пунктів 1 та 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 3.6 розділу 3 та частини 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно Таблиці А частини 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, яка повинна містити інформацію про перелік, кількість, марку, виробника та приналежність (власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та № договору)) будівельних машини і механізмів, обладнання, устаткування, технологій, офісного приміщення, матеріально - технічної бази (виробнича база, складські приміщення, тощо). Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації зазначеної у вказаній довідці учасник повинен надати у складі тендерної документації, а саме: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною - свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів) - скан-копії з оригіналів договорів, що посвідчують право користування (договір оренди, тощо); - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки - документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Крім того, відповідно до пункту 3.6 розділу 3 та пункту 2 частини 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що якщо учасник для виконання робіт залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців), то на підтвердження відповідності їх кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» він повинен надати документи, які є аналогічними документам, встановленими для учасників у відповідності до умов пунктів 1 та 2 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Поряд з цим, відповідно до пунктів 2 та 4 частини 1 та 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції Замовником імперативно вимагалось надання листа-підтвердження від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням Замовника та учасника закупівлі, який підтверджує виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника/співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника та, із зазначенням ім’я прізвища та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). Слід відмітити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕГАНТ» надано довідку від 12.05.2023 № 54, яка містить інформацію про те, що учасником до виконання робіт буде залучено інший суб’єкт господарювання, а саме субпідрядника ФОП Медвідь Софію Ярославівну. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕГАНТ» відсутні вищевказані документи, які підтверджують відповідність субпідрядника ФОП Медвідь Софія Ярославівна кваліфікаційним критеріям «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а також відсутній лист-підтвердження від субпідрядника ФОП Медвідь Софія Ярославівна, який підтверджує виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника протягом періоду виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника, що не відповідає вимогам пунктів 2 та 4 частини 1 та 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановленим в статті 16 Закону. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 3.7 розділу 3 та пункту 3.1 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 5) тендерної документації встановлено імперативну умову, що вартість будівництва визначається з урахуванням кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), а також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та розрахунки до неї, а саме: пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, підсумкову відомість ресурсів, локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу), розрахунок загальновиробничих витрат, проект календарного графіку виконання робіт. Відповідно пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до пункту 5.17 Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови. Проте, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до пояснювальної записки та розрахунку № 10 «Кошти на покриття адмiнiстративних витрат» (файл «договірна.7z») у складі ціни тендерної пропозиції (договірній ціні) учасника ТОВ «ЕЛЕГАНТ» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 3.1 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 5) тендерної документації. Також, згідно пункту 5.31 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕЛЕГАНТ» не враховано кошти на покриття ризиків, що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 3.1 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 5) тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та/або не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕГАНТ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Слід відмітити, що відповідно до пунктів 1 та 2 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які затверджені постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) визначено, що ці загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 визначено, що невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Проте, моніторингом встановлено, що графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору про закупівлю від 05.06.2023 № Т23-19 (Додаток № 2 до договору) не містить інформації щодо дати початку та закінчення в розрізі видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором, що не відповідає вимогам пункту 17 Постанови № 668, а відтак не відповідає вимогам частини 1 та пункту 17 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.09.2023 15:55 - 27.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2023 15:55

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду. Про відкриття провадження ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту як така інформація буде стане відомою Замовнику.
Дата публікації: 27.09.2023 09:29
Дата відкриття провадження: 24.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 380/22850/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Згідно з частиною восьмою статті 8 Закону Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновок про результати проведення моніторингу замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/ або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупіель, викладених у висновку, або аргументавані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Згідно Додатку №2 Тендерної документації Замовника вказано, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника товару вважати вираз "або еквівалент". Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом, без прив’язки до конкрентої марки чи виробника товару/обладнання. Зазначені Замовником в Технічному завданні моделі/марки/виробники, містяться в Інвесторській кошторисній документації, яка пройшла експертизу, за результатами якої видано Експертний звіт №14-0234/01-23 від 04 травня 2023 року (реєстраційний номер EX01:4580-0628-8053-1991), на основі якої і проводилась дана закупівля робіт. Про що було повідомлено Державну аудиторську службу України у відповідь на запитання до моніторингу в системі Prozorro 01 вересня 2023 року, та додано скан-копію Експертного звіту. З огляду на викладене, замовник вважає, що було виконано вимоги частини четвертої статті 23 Закону. Не погоджуємось із Висновком ДАСУ в цій частині. 2. Відповідно до п.3.8. Частини 3 Тендерної документації Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) або залучає в розмірі менше 20%, то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення в довільній формі з документами дозвільного характеру (у разі необхідності). ТОВ "ЕЛЕГАНТ" (учасник) в свою чергу залучає субпідрядника ФОП Медвідь Софію Ярославівну, до виконання протипожежних робіт, а саме: вогнезахисних робіт, у розмірі МЕНШЕ ніж 20% від вартості договору, про що вказав у довідці про субпідрядника №54 від 12.05.2023р. (довідка субпідряд.pdf). Чим повністю виконав умову тендерної документації. Разом з тим відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" статтею 16 п. 3 передбачено: "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців." Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, передбачено в розділі Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). Та в розділі Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 1 – 2. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я ПРІЗВИЩА та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). На вищезазначені вимоги посилається Державна Аудиторська служба України, однак учасник ТОВ "ЕЛЕГАНТ" не залучає Субпідрядників чи співвиконавців для підтвердження своїх кваліфікаційних критеріїв таких як Наявність обладнання, та Наявність працівників, так як використовує ВЛАСНЕ обладнання, та ВЛАСНИХ працівників. Таким чином, згідно умов тендерної документації не повинен надавати листи від субпідрядників про їх залучення до виконання кваліфікаційних критерії. Таким чином умови тендерної документації учасником ТОВ «ЕЛЕГАНТ» виконано в повному обсязі, і тому пропозиція учасника не може бути відхилена, за неподання документів, які не вимагались умовами тендерної документації. Не погоджуємось із Висновком ДАСУ в цій частині. 3. Кошторисні розрахунки учасника ТОВ «ЕЛЕГАНТ» враховують кошторисні норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, як в частині розрахунку Адміністративних, та Загальновиробничих витрат, так і коштів на покриття ризиків, і жодним чином не порушують умов тендерної документації, відтак Замовник не мав би права відхиляти учасника за невідповідність умовам тендерної документації чи технічної специфікації. Отже кошторисні розрахунки учасника відповідають умовам тендерної документації та кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами). Не погоджуємось із Висновком ДАСУ в цій частині. 4. Відповідно до Частини першої пункту 17 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», передбачено: п.17. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями. Разом з тим ні Цивільний, ні Господарський кодекси України не містять ні порядку складання Графіків (планів) виконання робіт, ні його примірної форми. Відповідно до пункту 17 Постанови №668, на яку посилається Державна аудиторська служба України у своєму висновку передбачено: 17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Згідно Договору підряду укладеного за результатами даної (вищезазначеної) закупівлі №Т23-19 від 05.06.2023 року, пунктом 5.1. Строк (термін) виконання робіт по 31.12.2024р., згідно з планом виконання робіт. Пункт 5.4. Роботи за Договором повинні бути виконі у терміни відповідно до плану виконання робіт, що оформлюється додатком до Договору і є його невід’ємною частиною. Додатком №2 до Договору «Календарний план виконання робіт» передбачено Етапи робіт 2023-2024рр., Найменування робіт «Реконструкція (термореновація) будівлі Родатицького НВК І-ІІІ ст. «ЗЗСО-ЗДО» Городоцької міської ради Львівської області в с.Родатичі, вул. Шевченка, 42 (заходи з енергозбереженя)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), Строки виконання робіт: травень 2023 року – грудень 2024 року, і вартість робіт. Тобто Календарний план виконання робіт містить найменування робіт, та строки щодо початку та завершення робіт, ОТЖЕ в повній мірі відповідає Постанові КМУ №668. Жодних посилань на чітку форму графіку в умовах тендерної документації, та проекту договору не було, тому умови тендерної документації не порушено, та не порушено пункт 17 Особливостей, так як договір повністю відповідає вимогам п.10 і 13 Особливостей, Цивільному і Господарському кодексам України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та особливостей. Отже відповідає вимогам пункту 17 Особливостей. Не погоджуємось із Висновком ДАСУ в цій частині.
Дата публікації звіту: 19.09.2023 16:36

Запити/Пояснення