-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дороги по вул.Шептицького в с.Суховоля (коригування)
Завершена
11 056 649.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 283.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 283.25 UAH
Номер:
3fa5417dc4354fc6afbcf7ab9b6aefbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-11-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2023 00:00
Період моніторингу:
11.09.2023 21:43 - 03.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2023 № 203
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 11.09.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.09.2023 № 203
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2023-05-10-013637-a 10.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТОВ «КАРПАТ-БУД»; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.05.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2023, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», учасник) та Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» (далі - ТОВ «КАРПАТ-БУД», учасник-переможець), вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТОВ «КАРПАТ-БУД», протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 211, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2023 № 235, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2023 № 243, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2023, договір про закупівлю від 26.06.2023 № 104-06/2023 (далі – Договір), додаткова угода від 05.09.2023 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 26.06.2023 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.09.2023 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
02.10.2023 20:56 - 06.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.10.2023 20:56
Запити/Пояснення
Номер:
73b32688e4e74a7fbe2bb9a7d20f0c93
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2023 21:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул.Шептицького в с.Суховоля (коригування) (ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-10-013637-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у формі грошових коштів, розміром 3% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f8496a49d4004e499e3fa831971246a6
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2023 18:03
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, технічного завдання, експертного звіту. Посилання: https://gromada.org.ua/gromada/zymnovodnivska/news/1684492993/ ;
2. ТОВ «Карпат-Буд» надав копію платіжного доручення про перерахування договірного забезпечення в сумі 305 100,00 грн. (копія додається).