• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дороги по вул.Шептицького в с.Суховоля (коригування)

Завершена

11 056 649.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 283.25 UAH
Номер: 3fa5417dc4354fc6afbcf7ab9b6aefbe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-11-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.09.2023 21:43 - 03.10.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.09.2023 № 203 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 11.09.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.09.2023 № 203 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4. UA-2023-05-10-013637-a 10.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТОВ «КАРПАТ-БУД»; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.05.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2023, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», учасник) та Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» (далі - ТОВ «КАРПАТ-БУД», учасник-переможець), вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТОВ «КАРПАТ-БУД», протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 211, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2023 № 235, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2023 № 243, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2023, договір про закупівлю від 26.06.2023 № 104-06/2023 (далі – Договір), додаткова угода від 05.09.2023 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 26.06.2023 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.09.2023 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень: 02.10.2023 20:56 - 06.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2023 20:56

Запити/Пояснення