-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
1 440 399.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 202.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 202.00 UAH
Номер:
f8054ed56f534c1a90a7936a2eecf0b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
30.10.2023 15:36 - 21.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2023 №48-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 30.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
30.10.2023 №48-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-10-012495-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатом розгляду питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатом розгляду питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатом розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14.11.2023.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 20.04.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплокомунгосп» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, наказ по підприємству від 04.01.2021 №4; пропозицію учасника ТОВ «Енергетична компанія «Інсол» (далі – Учасник); протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 29.05.2023 №8; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023; договір про закупівлю від 04.06.2023 № 0000048; додаткова угода від 12.07.2023 №1; додаткова угода від 24.07.2023 №2; додаткова угода від 18.10.2023 №3; пояснення Замовника від 06.11.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі.
Таким чином, установлена Замовником вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі вищевказаних документів стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, замість керівника учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам підпунктів 3, 5, 6 та 12 пункту 44 Особливостей, а отже тендерна документація складена з порушенням вимог абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей.
Крім того, моніторингом установлено, що абзаци третій, шостий, сьомий, восьмий, сімнадцятий та двадцятий пункту 3 Розділу 5 тендерної документації, містить посилання на норми вимог Закону, при наявності норм, які визначені Особливостями, а отже тендерна документація складена з порушенням вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Також, відповідно до абзацу четвертого пункту 10 Особливостей, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з цим, моніторингом установлено, що Замовником опубліковані повідомлення про внесення змін та зміни до Договору від 04.06.2023 № 0000048 з перевищенням строку трьох робочих днів з дня внесення змін, а саме повідомлення про внесення змін та додаткова угода №1 від 12.07.2023 оприлюднено 26.07.2023 та повідомлення про внесення змін та додаткова угода №2 від 24.07.2023 оприлюднено 10.08.2023, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Крім того, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 30.10.2023, 31.10.2023 та 01.11.2023 звернулась із запитами через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів).
При цьому, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, на запити Держаудитслужби від 30.10.2023 та 31.10.2023 Замовник оприлюднив інформацію та документи в електронній системі закупівель лише 06.11.2023, перевищивши строк у три робочі дні, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
14.11.2023 20:12 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2023 20:12
Запити/Пояснення
Номер:
47393e2e2540458db80d5ca1751ecb69
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2023 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-012495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
54b9d45be6114dae9dcbfccd75a30837
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2023 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-012495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Пунктом 4 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання документів для Учасників, а саме: «Гарантійний лист довільної форми, яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених:
- Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України);
- Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою);
- Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації);
- Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну території України товарів, що походять з Російської Федерації відповідно до встановленого переліку).»
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином Учасником ТОВ «Енергетична компанія «ІНСОЛ» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2166a536a27549ab82caabda65f8fbbf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2023 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-012495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Додатковими угодами №1 від 12.07.2023 та №2 від 24.07.2023 до Договору № 0000048 від 04.06.2023 (далі – Договір № 0000048) внесено зміни, а саме зменшено очікуваний загальний обсяг споживання електричної енергії що визначена у пункті 2.4 Договору без змін у загальну ціну договору (пункт 5.1 Договору), що фактично визначає збільшення ціни за одиницю товару.
Просимо надати:
- нові редакцій Додатку 1, що змінено Додатковими угодами №1 від 12.07.2023 та №2 від 24.07.2023 до Договору № 0000048;
- інформацію що слугувало підставою для укладання додаткових угод №1 від 12.07.2023, №2 від 24.07.2023 та №3 від 18.10.2023 до Договору № 0000048 по зменшенню обсягів закупівлі;
- документальне обґрунтування підстав укладення додаткових угод №1 від 12.07.2023, №2 від 24.07.2023 та №3 від 18.10.2023 до Договору № 0000048 по зменшенню обсягів закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0b616c28039b4ddf81d94c356e952454
Назва:
Додаткові угоди
Дата опублікування:
06.11.2023 11:48
Опис:
Комунальне підприєммство "Теплокомунгосп" надає інформацію