-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-11 Львів-Шегині (на м.Краків) на ділянках км 9+128– км 24+960, км 33+670 – км 48+900, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
Завершена
12 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 500.00 UAH
Номер:
c8813acf3364444b8f66b2fd69b9d8c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
14.08.2023 15:28 - 05.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 44-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 14.08.2023 № 44-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-05-10-009417-a 10.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.05.2023 № 1 УО (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства "Парк Нових Технологій" (далі – ПП "Парк Нових Технологій"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП "Парк Нових Технологій", документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ПП "Парк Нових Технологій" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 15.06.2023 № 1-УО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.06.2023, договір про закупівлю робіт з розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-11 Львів-Шегині (на м. Краків) на ділянках км 9+128– км 24+960, км 33+670 – км 48+900, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи) від 29.06.2023 № 19-06/23, пояснення та документи від 21.08.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
28.08.2023 15:56 - 01.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2023 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
612cab9aba0445d5b2307f8ac24a30af
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
16.08.2023 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-009417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
c5c85a04eca6429f91129cc2286b6168
Назва:
Відповідь на запит від 16.08.23
Дата опублікування:
21.08.2023 16:45
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ПОЯСНЕННЯ
Замовника - Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-11 Львів-Шегині (на м.Краків) на ділянках км 9+128– км 24+960, км 33+670 – км 48+900, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2023-05-10-009417-a
В межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-10-009417-a, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за предметом: «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-11 Львів-Шегині (на м.Краків) на ділянках км 9+128– км 24+960, км 33+670 – км 48+900, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи» відповідно до визначеного експлуатаційного стану дороги складено Завдання від 09.05.2023 № 12-05/23, яке затверджене начальником Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області на цю закупівлю та було погоджено Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури листом 1493/1/06-02/02.3/08-3229/09-23 від 08.05.2023.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень закупівлі: «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-11 Львів-Шегині (на м.Краків) на ділянках км 9+128– км 24+960, км 33+670 – км 48+900, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи» здійснено за бюджетною програмою 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» та згідно Рішення від 16.03.2023 року № 23/29-5478 Городоцької міської ради Львівської області в сумі 150 000,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі за предметом: «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-11 Львів-Шегині (на м.Краків) на ділянках км 9+128– км 24+960, км 33+670 – км 48+900, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи». Розрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» шляхом застосування відсоткових показників від базової вартості об’єкта будівництва.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Також надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://lv.restoration.gov.ua/diialnist/6640/55327.html
Також зазначаємо, що при проведенні всіх закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі усіх принципів здійснення закупівель.
Додатки:
1) Завдання від 09.05.2023 № 12-05/23;
2) Лист Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури 1493/1/06-02/02.3/08-3229/09-23 від 08.05.2023;
3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі;
4) Рішення від 16.03.2023 року № 23/29-5478 Городоцької міської ради Львівської області.
З повагою,
Заступник начальника
тендерно-договірного відділу Ігор ОСТАПЧУК