-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція першого поверху будівлі корпусу №17 КНП «ВОКЛ ім. М.І. Пирогова ВОР» для розташування Центру термічної травми та пластичної хірургії за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46» (коригування)
Завершена
83 274 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 832 748.50 UAH
мін. крок: 1% або 832 748.50 UAH
Номер:
f885f26f09a7497486e3f2bf29a5481b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-28-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2023 00:00
Період моніторингу:
28.08.2023 15:07 - 19.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
28.08.2023 № 176
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2023 № 176
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2023-05-10-007341-a 10.05.2023 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання підрядного договору від 08.06.2023 № 19-23 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.05.2023 № 564, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (далі - ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ»), вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.05.2023 № 571, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 25.05.2023, підрядний договір від 08.06.2023 № 19-23, додаткові угоди до нього від 16.06.2023 № 1, від 19.06.2023 № 2, від 21.06.2023 №3, відповідь Замовника, опубліковану в електронній системі закупівель 04.09.2023.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації Замовником визначено, що кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується інформаційною довідкою, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми, що необхідно для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг).
Моніторингом установлено, що у документах тендерної пропозиції ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» містяться Довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 22.05.2023 Вих.№ 22/05-01 та від 24.05.2023 Вих. № 24/05-01, договір про надання послуг технікою від 22.03.2023 №22/03, укладений з ФОП Касперович С.І., договір про надання послуг щодо експлуатації техніки від 14.07.2017 № МБ-14/07/17, укладений з ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ», оборотно-сальдова відомість з обліку матеріальних цінностей, якими не підтверджена наявність бульдозерів, потужністю 59 кВТ (80 к.с.) (позиція №19), які відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, що міститься в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, необхідні та мають використовуватись під час виконання робіт. Зазначене не відповідає вимогам пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації.
Крім того, підпунктом 4) пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником установлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (учасник має надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, не менше 100 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» міститься фінансова звітність малого підприємства за 2022 рік. Відповідно до Звіту про фінансові результати за 2022 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік склав 81 725,10 тис. грн, що на 1 549,75 тис. грн (83 274,85 – 81 725,1), менше та складає 97,6 % очікуваної вартості предмету закупівлі та не відповідає вимогам підпункту 4) пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Проте, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ», натомість визнав його переможцем та уклав з ним підрядний договір від 08.06.2023 № 19-23 на суму 82 775 223,96 гривень.
Період усунення порушень:
19.09.2023 11:58 - 04.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2023 11:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відкрито провадження №120/15275/23 від 09.10.2023 р.
Дата публікації:
11.10.2023 10:08
Дата відкриття провадження:
09.10.2023 13:00
Номер відкриття провадження:
№120/15275/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
6669a8a1fb564cb29cc14a4c368fce23
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.08.2023 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
422a7f4e90da4a8882398ca7452d8890
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
04.09.2023 10:52
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 28 березня 2023 року № 04-07-0096 (додатки: Проект ч.1.zip, Проект ч.2.zip, Проект ч.3.zip, Проект ч.4.zip, Експертиза. pdf Додаток 1.docx).
2. Відповідні характеристики об’єкту розміщені на офіційному сайті ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» за посиланням https://dpabi.coredesign.com.ua/. За повідомленням адміністратора сайт не працює, до вирішення технічних проблем. Після відновлення роботи сайту, відповідне посилання буде надано додатково. Разом з цим вказана інформація дублюється на офіційній сторінці ДП в Facebook, на відповідний допис надаємо Вам посилання https://www.facebook.com/photo/?fbid=932665014469995&set=a.731757874560711 .Також зазначаємо що в Додатку №1 зазначається інформація з офіційного сайту ДП «АБІ».
Номер:
629dadfb168141e08157dd96888d6ab7
Назва:
Заперечення
Дата опублікування:
26.09.2023 13:26
Опис:
до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 19 вересня 2023 року, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2023-05-10-007341-a
19 вересня 2023 року о 11 год. 58 хв. Східним офісом Держаудитслужби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція першого поверху будівлі корпусу №17 КНП «ВОКЛ ім. М.І. Пирогова ВОР» для розташування Центру термічної травми та пластичної хірургії за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46» (коригування). Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за номером UA-2023-05-10-007341-a.
Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Ознайомившись зі змістом висновку Східного офісу Держаудитслужби від 19 вересня 2023 року, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2023-05-10-007341-a та, його мотивуванням ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ» (далі - Замовник) не погоджується із висновком та зазначає наступне.
У своєму Висновку Східний офіс Держаудитслужби стверджує, що відповідно до пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації Замовником визначено, що кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується інформаційною довідкою, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми, що необхідно для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг).
Моніторингом установлено, що у документах тендерної пропозиції ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» містяться Довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 22.05.2023 Вих.№ 22/05-01 та від 24.05.2023 Вих. № 24/05-01, договір про надання послуг технікою від 22.03.2023 №22/03, укладений з ФОП Касперович С.І., договір про надання послуг щодо експлуатації техніки від 14.07.2017 № МБ-14/07/17, укладений з ТОВ «МОРБУДПРОЕКТ», оборотно-сальдова відомість з обліку матеріальних цінностей, якими не підтверджена наявність бульдозерів, потужністю 59 кВТ (80 к.с.) (позиція №19), які відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, що міститься в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, необхідні та мають використовуватись під час виконання робіт. Зазначене не відповідає вимогам пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації.
Однак, на противагу вказаному зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 1 додатку 4 тендерної документації Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» встановив, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідно для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг).
Просимо звернути увагу на те, що згідно вимог тендерної документації, учасник надає інформаційну довідку, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), які необхідні для виконання умов договору. Як визначено вказаною вимогою, учасник надає інформацію та документи, які стосуються обладнання та машин, механізмів, за допомогою яких буде виконано будівельні роботи, і відповідно умови укладеного договору за результатами процедури закупівлі.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ та ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» надано Довідку про наявність у ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ та ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» обладнання та матеріально-технічної бази від 22.05.2023 №22/05 (далі – Довідка), в якій зазначено відомості про наявну на підприємстві техніку, необхідну для виконання умов закупівлі.
Відповідно до вимог тендерної документації замовника, а саме: згідно Додатку 1(«Технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі (технічне завдання)» визначено, що «У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник має право під час надання тендерної пропозиції надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника».
Одночасно зазначаємо, що вимогами «Кошторисних норм України у будівництві», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281, допускається заміна будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів або застосування наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів.
У підсумковій відомості по виконанню будівельних робіт по вказаному об’єкту зазначені різні транспортні засоби, а саме - Крани на автомобільному ходу , Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв т, Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв, Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4 м3, Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] тощо. Підрядна організація має можливість виконувати роботи без них внаслідок об’єктивних причин, гарантуючи Замовнику виконання робіт у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно довідки учасника функції бульдозера може виконувати будівельна техніка, визначена пунктом 24 «Екскаватор 4СХ» вказаної довідки. Зазначений екскаватор за своїм функціональним призначенням виконує функції бульдозера та виступає як аналог. Вказаний екскаватор використовується на підставі договору про надання послуг № 22/03 від 22.03.2023 , укладеног з ФОП Касперович С.І.
Таким чином, учасник гарантує виконання робіт, передбачених умовами закупівлі залученою на підприємстві технікою, необхідною для виконання робіт відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Крім того, у своїй довідці підприємство – учасник зазначає, що у випадку визначення його переможцем, має можливість у разі необхідності додатково залучати обладнання, будівельні машини і механізми для виконання робіт.
Враховуючи зазначене, порушення умов тендерної документації замовника зі сторони учасника не відбулось, тому законних підстав для відхилення пропозиції у замовника не було.
У своєму Висновку Східний офіс Держаудитслужби стверджує, що підпунктом 4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником установлено такий кваліфікаційний критерій як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (учасник має надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, не менше 100 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі». Однак, моніторингом встановлено, що відповідно до Звіту про фінансові результати за 2022 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ та ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» за 2022 рік склав 81 725,10 тис. грн. що на 1 549,75 тис грн ( 83 274,85-81 725,1) менше та складає 97,6% очікуваної вартості предмету закупівлі та не відповідає вимогам підпункту 4) пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Однак, на противагу вказаному зазначаємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась з урахуванням ПДВ та складала 83 274,85 грн. Отже, очікувана вартість закупівлі без урахування ПДВ складає 69 395,71 тис. грн.
Відповідно до п. 5.1 розділу 5 «Зміст статей звіту про фінансові результати» Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39, визначено, що у статті «чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) відображається дохід від реалізації продукції, товарів, робіт послуг без непрямих видатків і зборів та інших вирахувань із доходу.
Враховуючим норми законодавства, у Звіті про фінансові результати за 2022 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ та ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» за 2022 рік склав 81 725,1 тис. грн без урахування ПДВ. З урахуванням ПДВ чистий дохід за 2022 рік склав 98 070,12 тис. грн, що на 117,7 % більше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідно, якщо порівнювати очікувану вартість предмета закупівлі без врахування ПДВ. а саме: 69 395,71 тис грн і чистий дохід підприємства без ПДВ - 81 725,1 тис. грн, то відсоток також складатиме 117,7%.
Отже, вимоги щодо наявності фінансової спроможності учасника вимогам тендерної документації (розмір обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі) виконані. Таким чином, порушення підпункту 4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ та ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» відсутні.
Враховуючи вищенаведене, порушень підпункту 2 пункту 41 особливостей не відбулось, оскільки законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ та ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» не було і тендерна пропозиція ТОВ «КОМУНІКАЦІЇ та ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» відповідає усім вимогам тендерної документації замовника, а отже і вимога органу фінансового контролю про розірвання договору, укладеного за результатами закупівлі є незаконною.
З урахуванням вищевикладеного, Державне підприємство «Архітектурно-будівельний інжиніринг» вважає, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «Реконструкція першого поверху будівлі корпусу №17 КНП «ВОКЛ ім. М.І. Пирогова ВОР» для розташування Центру термічної травми та пластичної хірургії за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46» (коригування) номер оголошення UA-2023-05-10-007341-a, є необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню у встановленому законом порядку.
Враховуючи вищенаведене, переконливо просимо врахувати вищевказане, та звертаємо увагу, що відповідно до ч. 10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Уповноважена особа А.Т. Шмагалов