• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з консультування та технічної підтримки комп’ютерної програми «Система автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів»

ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Завершена

1 596 203.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 962.03 UAH
Номер: 2b90a3778be940239bde4f273d45db8b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-30-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.11.2023 12:35 - 22.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.11.2023 № 345 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2023-05-10-004819-a 10.05.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу четвертого підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.05.2023 № 19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 19.05.2023 № 21, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЛІ ТРАНС» (далі – ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС»), повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023, договір від 25.05.2023 № 56 на суму 1 592 448,00 з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи на запити Держаудитслужби отримані 06.12.2023 та 18.12.2023 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 чистини III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації встановлено перелік документів, які передбачені тендерною документацією та повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції та наведений в Додатку 4 до цієї документації. Пунктом 4 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати: документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів цінової пропозиції та договору про закупівлю, або витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для фізичних осіб-підприємців. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» 16.05.2023 через електронну систему закупівель надано довіреність від 17.02.2022 № 163, яка уповноважує заступника генерального директора Хімченка Максима Олександровича представляти інтереси Товариства, в тому числі на підписання документів цінової пропозиції та договору про закупівлю (далі – Довіреність) (файл: «Довіреність Хімченко М.О.pdf). Однак завантажена Довіреність є чинною з 18.02.2022 до 31.07.2022 року включно, якщо не буде скасована чи іншим шляхом припинена раніше зазначеної дати. Інших документи щодо підтвердження повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції відсутні. Враховуючи зазначене станом на дату подання тендерної пропозиції учасником (станом на 16.05.2023) Довіреність не була чинною, що є порушенням пунктом 4 Додатку 4 тендерної документації. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). На підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який (які) зазначений (зазначені) в довідці, надаються копії: виконаного договору, видаткової накладної, інші документи (у разі наявності), що підтверджують його виконання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» надало довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 15.05.2023 № 36/2 (файл «Лист №36.2 від 15.05.2023 Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf») (далі- Довідка). Водночас, на підтвердження виконання аналогічних договорів, які зазначені в Довідці учасником ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» не надані копії виконаних договорів, видаткових документів, інших документів, що підтверджують їх виконання, чим не дотримано умови підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір. Водночас, пунктом 40 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 40 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС», що вимагалися на підтвердження вимогам визначеними у Додатку 1 а Додатку 4 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» усунути такі невідповідності. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 41 Закону Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Підпунктом 5 пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що переможець процедури через електронну систему закупівель повинен надати замовнику документи необхідні для укладення договору про закупівлю, у т.ч. підтвердження про право його підпису: довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі отримання) та паспорт громадянина України (заповнені сторінки паспорта 1-6, 11-16, у разі оформлення паспорту у формі книжечки) цієї фізичної особи-підприємця або особи, уповноваженої підписувати договір. У разі оформлення паспорта громадянина України у формі картки надається витяг із Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання. Водночас, переможцем ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» не були оприлюдненні в електронній системі закупівель зазначені документи, що є порушенням підпункту 5 пункту 3 Додатку 7 тендерної документації та абзацу другого частини другої статті 41 Закону. Однак, в порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» як такого, що не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 22.12.2023 15:01 - 06.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2023 15:01

Запити/Пояснення