• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонтно-реставраційні роботи даху пам’ятки архітектури місцевого значення, Будівлі Празького банку (ох. № 429-М) на Майдані Свободи, 10, у м. Броди Львівської області

Завершена

6 541 780.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 708.90 UAH
Номер: 091b58d7311e4b8ebe8e31938686d33b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-25-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.09.2023 16:50 - 17.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.09.2023 № 255 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 255. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-10-004315-a,10.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону внаслідок не врахування норм пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОКСІС ГРУП» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «РОКСІС ГРУП» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та норм пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 – при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 13 жовтня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Бродівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-10-001954-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «РОКСІС ГРУП»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РОКСІС ГРУП» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.05.2023 №2205202.301; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «РОКСІС ГРУП» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 29.05.2023 №79, додаткову угоду від 02.06.2023 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору; опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). У частині першій статті 25 Закону визначено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частиною третьою статті 25 Закону визначено підстави, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, за чинними для досліджуваної процедури закупівлі нормами Особливостей №1178 перелік підстав, відсутність яких повинен документально підтвердити переможець тендеру, та строк надання таких документів визначені у пункті 44 Особливостей №1178, та відрізняються від вимог, визначених у частині шостій статті 17 Закону. Норма частини шостої статті 17 Закону у період дії Особливостей №1178 не застосовується. Так, у пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Моніторингом встановлено, що у частині 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), розмір забезпечення тендерної пропозиції – 32 700,00 грн, строк дії банківської гарантії 21.08.2023. У пункті 3 (Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції) розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника наведено перелік (умови) неповернення забезпечення тендерної пропозиції, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Отже, при визначенні у тендерній документації вимог щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником не враховано чинні обов’язкові положення пункту 44 Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Як наслідок, учасником ТОВ «РОКСІС ГРУП», яким у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №71.00.021628 (видана 17.05.2023 АТ «Акціонерний комерційний банк «КОНКОРД»), що містить умову її неповернення «ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону», в результаті чого надання забезпечення тендерної пропозиції здійснено без урахування чинних норм Особливостей №1178. Слід зазначити також, що у разі надання учасником-переможцем документального підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції згідно з пунктом 44 Особливостей №1178 у строк, що не перевищує 10 днів (відповідно до частини шостої статті 17 Закону), однак перевищує 4 дні (встановлений пунктом 44 Особливостей №1178 строк) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник втратив би можливість стягнути (не повернути) забезпечення тендерної пропозиції в сумі 32 700,00 гривень. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За вимогою пункту 7 таблиці «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірної ціни), який повинен відповідати вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281). Також, за вимогою пункту 7 таблиці «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації до розрахунку договірної ціни учасник надає локальні кошториси на будівельні роботи та інші необхідні розрахунки, які є підставою для формування договірної ціни. Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови № 281. Так, за вимогою пункту 5.1 розділу V Настанови № 281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Таким чином, у Настанові №281 визначено граничний розмір обсягу витрат (коштів) на покриття ризиків, що враховується при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) за твердої договірної ціни. Водночас, Додаток 28 до Настанови №281 містить показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва (від 0,8 до 9 відсотків залежно від видів об’єкта будівництва, а також стадій ЕП, ТЕО, ТЕР, П, РП) для врахування в інвесторській кошторисній документації (а не при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)). Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «РОКСІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, локальні кошториси на будівельні роботи та інші необхідні розрахунки, які є підставою для формування договірної ціни. Зокрема, у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні та пояснювальній записці (файл «Кошторисні розрахунки 1.PDF») учасником враховано кошти на покриття ризику в розмірі 2,4 відсотка (123 161,13 грн) від підсумку глав 1 – 12 (51 317 13,67 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281. На запит органу державного фінансового контролю щодо підстав включення до розрахунку вартості тендерної пропозиції учасника коштів на покриття ризику у розмірі 2,4 відсотка Замовником надано пояснення, у якому, зокрема, зазначено, що розмір коштів визначається на підставі показників, які наведено в Додатку 28 Настанови №281, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків. Також, Замовник у поясненні вказав, що наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.06.2004 №117, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.07.2004 за №889/9488, затверджені Правила визначення вартості робіт з ремонту устаткування та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства та що учасником ТОВ «РОКСІС ГРУП» у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні та пояснювальній записці враховано кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва в розмірі 2,4 відсотка, що відповідає вимогам пункту 5.1 розділу V Настанови №281та пункту 9.11.1 Порядку. Проте, як зазначено вище, у Додатку 28 Настанови №281 наведено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва (а не лише підрядника) для врахування в інвесторській кошторисній документації (а не при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)). За визначеннями у пункті 1.2 розділу І Настанови №281 інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Водночас, порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів (пункт 5.1 розділу V Настанови №281). При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. За нормою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, при цьому за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%. Окрім того, згадувані Замовником у поясненні Правила визначення вартості робіт з ремонту устаткування та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства (наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.06.2004 №117) не регламентують порядок визначення вартості ремонтно-реставраційних робіт даху пам’ятки архітектури місцевого значення (що є предметом закупівлі). Правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво) визначено саме у Настанові №281. Отже, з врахуванням вищенаведеного, Замовником у тендерній документації зазначено інформацію щодо формування договірної ціни (ціни пропозиції учасника), вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, а саме суперечать нормам пункту 5.31 розділу V Настанови №281, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Слід також зазначити, що відповідно до норм пункту 6.2 розділу VI (Визначення вартості виконаних робіт та витрат) Настанови №281 при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття ризиків враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» або в «Звітах про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)» пропорційно вартості виконаних у звітному періоді робіт, в розмірі передбаченому договірною ціною без підтвердження розрахунками. Отже, застосування у завищеному розмірі (2,4 відсотка замість максимально допустимих 1,5 відсотка) показника коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням учасником процедури закупівлі (підрядником) будівельних робіт може призвести до завищення вартості таких будівельних робіт. За вимогою пункту 1 таблиці розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати Довідку (згідно таблиці 1) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, та, на підтвердження зазначеної в Довідці інформації, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Крім того, у пункті 1 таблиці розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: «У зв’язку з тим, що проектом передбачено роботи з підвищеною небезпекою, учасник повинен надати дозволи(декларації) на експлуатацію машин, виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме: перелік машин, механізмів, устаткування, які будуть надаватися для виконання робіт з підвищеної небезпеки, наявність дозвільних документів на експлуатацію вказаних машин і механізмів; вид робіт підвищеної небезпеки, які виконуються відповідно до декларації відповідності матеріально-технічної бази згідно законодавства з питань охорони праці у відповідності до вимог постанови КМУ № 77 від 03.02.2021 року». У пункті 1 таблиці розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації також зазначено, що відповідно до постанови КМУ №1107 від 26.11.2011 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 11, 20,23 групи А та пункту 3,17 групи Б до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого цією постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази, вимогам законодавства з питань охорони праці, згідно з постановою КМУ №357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Відповідно до пункту 7 групи А Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ № 77 від 03.02.2021, до вказаного переліку включено вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників. Також, до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26.11.2011, група А) віднесено вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (пункт 20) та монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин (пункт 23). Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «РОКСІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 12.05.2023 Вих.№31/05 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (файл «Довідка про обладнання.pdf»), у якій зазначено про наявність в учасника автотранспортних засобів, зокрема, автовишки ЗІЛ 130 АГП 22 - 1 од на підставі договору від 24.04.2023 №24/04/-23 про надання послуг будівельною технікою, укладеного з ФОП Ткачиком В.І. Крім того, учасником ТОВ «РОКСІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору від 24.04.2023 №24/04/-23 про надання послуг будівельною технікою, укладеного з ФОП Ткачиком В.І., та свідоцтво про реєстрацію вказаного транспортного засобу (файл «ФОП Ткачик В.І., автовишка.PDF»). Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «РОКСІС ГРУП» не надано дозволу (декларації) на експлуатацію механізму підвищеної небезпеки, який буде використовуватися для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме – автовишка ЗІЛ 130 АГП 22 (за договором від 24.04.2023 №24/04/-23 про надання послуг будівельною технікою, укладеним з ФОП Ткачиком В.І.), чим недотримано вимог пункту 1 таблиці розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РОКСІС ГРУП», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 29.05.2023 №79.
Період усунення порушень: 13.10.2023 15:23 - 28.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.10.2023 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі Моніторинг до закупівлі Ремонтно-реставраційні роботи даху пам’ятки архітектури місцевого значення, Будівлі Празького банку (ох. № 429-М) на Майдані Свободи, 10, у м. Броди Львівської області (UA-2023-05-10-004315-a) (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» ( UA-2023-05-10-004315-a) від 13 жовтня 2023 року повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором №79 від 29.05.2023 р. На даний час Виконавчий комітет Бродівської міської ради вживає заходів щодо розірвання вищезазначеного договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №79 від 29.05.2023 р. буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 20.10.2023 15:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Розірвано договір за згодою сторін.
Дата публікації: 19.03.2024 12:14

Запити/Пояснення