-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Збірно-розбірна комплексна модульна споруда спеціального призначення для зберігання техніки (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 Конструкції та їх частини)
Завершена
33 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 330 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 330 000.00 UAH
Номер:
114653f000b04837ad9e081a9fe6cb94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
29.05.2023 15:16 - 20.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-05-10-003399-a 10.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості), в редакції від 20.04.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від б/д №б/н, тендерні пропозиції Приватного акціонерного товариства «Компанія Світанок» та ТОВ «РЕД БУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2023 №75, вимогу про усунення невідповідностей від 18.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023, договір від 26.05.2023 №343, додаткову угоду до договору від 29.05.2023 №1, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 02.06.2023 та 14.06.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником внесено зміни до ТД, які розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 12.05.2023 о 13:01.
Відповідно до пункту 51 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Однак, разом зі змінами до ТД Замовником не оприлюднено переліку змін в окремому документі, чим не дотримано вимоги пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:
22.06.2023 11:39 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок
Дата публікації звіту:
28.06.2023 12:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.07.2023 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
37c859606f784542941adf6d7240e5c7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2023 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є збірно-розбірна комплексна модульна споруда спеціального призначення для зберігання техніки, проведеної Мобільним рятувальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-10-003399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
48ddb7ac9424488d9f298683ac842803
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
02.06.2023 13:00
Опис:
Посилання на сторінку власного вебсайту з зазначенням обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі https://mrcshr.dsns.gov.ua/uk/biznesu/zakupivli/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli
Номер:
dcc542d8664c451a99dab3089387c55a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2023 08:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 02.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 року Замовником зазначено, що для визначення очікуваної вартості застосовано Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Відповідно до Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами:
- методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку;
- отримання інформації про ціну товарів та послуг шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
- розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель;
- направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
З огляду на вищезазначене, просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та вказати застосований метод.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.