-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Торги відмінено
23 640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 118 200.00 UAH
Номер:
ec8b43c3cacc49c9b3ff223ff05808e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-19-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2023 00:00
Період моніторингу:
19.06.2023 17:03 - 11.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2023 № 48-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 19.06.2023 № 48-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-05-09-011431-a, яку проводить КП "ЕЛУАШ";
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дослідженням законності рішень уповноваженої особи встановлено порушення абз.2 п.43 Особливостей в частині не надання учаснику 24 годин для виправлення невідповідносте та як наслідок безпідставного відхилення його пропозиції.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, складання тендерної документації - порушень не установлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відповідно положень пп.2 п.50 Особливостей відмінити відкриті торги, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 20 » червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, правомірності рішень уповноваженої особи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи КП «ЕЛУАШ» (далі – Замовник) (протокол №44 від 09.05.2023), тендерні пропозиції учасників: ТОВ "ЗАЛЬЦ", ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", протокольні рішення уповноваженої особи.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 24.05.2023 №58 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури ТОВ "ЗАЛЬЦ", яка була найбільш економічно вигідною.
Так, у протокольному рішенні зазначено наступне. В вимогах Додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що якість Товару повинна відповідати діючим стандартам України:
1. ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні норми Допустимі рівні вмісту радіонуклідів 137Сs та 90Sr у продуктах харчування та питній воді». Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на відповідність Товару на вміст радіонуклідів установленим нормам ГН 6.6.1.1 – 130-2006. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано зазначений сертифікат.
2. Якість послуг, які надаватиме Учасник повинні відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує відповідність системи екологічного управління Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі. Учасником надано сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO14001:2015, IDT), в частині сфери сертифікації не зазначено, що це не спеціалізована оптова торгівля, зазначена вимога не підтверджена Учасником.
Згідно з поданими документами тендерну пропозицію ТОВ "ЗАЛЬЦ" вирішено відхилити на підставі абз.2 пп.2 п.41 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
При цьому, п. 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи положення абз.2 п.43 Особливостей та той факт, що надання учаснику ТОВ "ЗАЛЬЦ" можливості додатково надати або виправити вказані документи не призвела б до зміни предмета закупівлі, в даному випадку має місце порушення абз.2 п.43 Особливостей в частині не надання учаснику можливості усунення невідповідносте, що в свою чергу призвело до безпідставного відхилення його тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
20.06.2023 09:43 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2023 09:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: згідно висновку від 20.06.2023р. проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСТІ, знайдено порушення: - Інши порушення законодавства у сфері закупівель; - Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не пердбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Дата публікації:
14.09.2023 15:51