-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт окремих приміщень Тростянецької селищної публічної бібліотеки по вул.Шкільна,1 в смт. Тростянець Гайсинського району Вінницької області.(Коригування) КОД 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Завершена
1 045 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 226.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 226.74 UAH
Номер:
802ff151c7504632bc8566d1e71daa19
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2023 00:00
Період моніторингу:
14.06.2023 13:31 - 06.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2023 №55-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2023 №55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-05-09-004279-a 09.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Тростянецька селищна публічна бібліотека» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 09 травня 2023 року №10), тендерну пропозицію ТОВ «Метр-М», вимогу про усунення невідповідностей до 08:51 год. до 20 травня 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 травня 2023 року №11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29 травня 2023 року №8 (далі – Договір), додаткову угоду від 15 червня 2023 року №1, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 16 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, зокрема, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника (фізичної особи-підприємця) учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа), шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Однак, переможцем торгів ТОВ «Метр-М» надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України, згідно інформації якої, учасник, станом на 11 квітня 2023 року, до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, чим порушено вимоги підпункту 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності інформації в документі, що перевищує тридцятиденний термін від дати його подання (25 травня 2023 року).
Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Метр-М», у зв’язку із ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178, та уклав з ним Договір.
Згідно із інформацією, оприлюдненою 16 червня 2023 року в електронній системі закупівель, Замовником розірвано Договір додатковою угодою від 15 червня 2023 року №1 та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
22.06.2023 16:27 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення, яке усунуто шляхом розірвання договору. Додаткова угода від 15.06.2023р. про розірвання договору додається.
В звіті про виконання договору про закупівлю, оприлюденого 16.06.23 року, помилково зазначено повну суму оплати 829 612.10, так як оплат за умовами договору не здійснювалось.
Дата публікації звіту:
23.06.2023 09:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
23.06.2023 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
e1188a9b24024699a987f6f15eb9c519
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту окремих приміщень Тростянецької селищної публічної бібліотеки по вул. Шкільна, 1 в смт. Тростянець Гайсинського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-09-004279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «Метр-М», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги п.п. 2 п. 2.2 додатку 1 тендерної документації, в частині надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, що підтверджує відсутність підстав, зазначених підпунктами 5, 6, 12 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e9c23564fbcf41459111c653f9707871
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.06.2023 13:44
Опис:
Щодо запитання № 1.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувано вартості визначалось згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості ремонту, який знаходиться в складі розробленої та затвердженої проектної документації "Капітальний ремонт окремих приміщень Тростянецької селищної публічної бібліотеки по вул.Шкільна,1 в смт. Тростянець Гайсинського району Вінницької області’’ (Коригування), виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів. Дана норма закріплена у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Проектна документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово – комунального господарства» від 16.03.2023 року № 04-07-0080.
Проектна документація затверджена рішенням виконавчого комітету Тростянецької селищної ради Гайсинського району Вінницької області від 27.03.2023 року №94.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно із затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Посилання на обгрунтування: https://trost.osv.org.ua/publichni-zakupivli-16-53-28-06-10-2021/
Щодо запитання № 2.
Учасник ТОВ «Метр –М», якого визначили переможцем , на виконання вимоги п.п. 2 п. 2.2 додатку 1 тендерної документації, в частині надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», надав довідку, сформовану у паперовій формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, що підтверджує відсутність підстав, зазначених підпунктами 5, 6, 12 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 , датовану 11.04.2023 р., що суперечить вимогам п.п.2 п.2.2. додатку 1 тендерної документації щодо надання витягу який повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. на даний час немає технічної можливості виправити дане порушення, що є підставою для розірвання укладеного договору з переможцем.