• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Реле електромагнітне (Лот 1 - 31220000-4 – елементи електричних схем; Лот 2 - 31220000-4 – елементи електричних схем)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

12 879 172.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 546.34 UAH
Номер: 980056ee586b4d39a9f57bf7a382b0d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-11-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 11.09.2023 15:16 - 03.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.09.2023 № 37-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.09.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 11.09.2023 №37-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-09-000126-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики», ТОВ «Трейд індекс компані», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому під час складання тендерних документацій встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 20.04.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом; виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами від 16.05.2023; тендерні пропозиції НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики», ТОВ «Трейд індекс компані»; повідомлення про намір укласти договір по лоту №1 від 09.06.2023, по лоту №3 від 20.07.2023; договір про закупівлю по лоту №1 від 14.06.2023 № ЦЗВ-07-02723-01, по лоту №3 від 03.08.2023 №ЦЗВ-07-03723-01; пояснення Замовника від 13.09.2023, від 14.09.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю; рішення комісії АМКУ від 13.06.2023 № 8574-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 та підпункту 3.1 пункту 3 розділу ІІ Додатку № 6 до тендерної документації переможець відкритих торгів повинен надати Замовнику наведені нижче документи в паперовому вигляді: - оригінал або копію, посвідчену підписом, печаткою учасника або нотаріально посвідчену копію або копію, відтворену на папері, електронного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) з обов’язковим зазначенням інформації про дані про реєстраційні дії: назва реєстраційної дії; дата та номер реєстраційної дії; прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; зміни внесені реєстраційною дією. - цінову пропозицію згідно з Додатком № 3 у паперовій формі. Разом з цим, вищевказані документи вимагаються від учасників в електронній формі у складі їх пропозицій згідно вимог пункту 2 Додатку №5 до тендерної документації та пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 1.4 пункту 1 та підпунктом 3.1 пункту 3 розділу ІІ Додатку № 6 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Враховуючи вимоги пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація розробляється та затверджується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми частини восьмої статті 12 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 27.09.2023 11:56 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2023 11:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що на даний момент тендерна документація, за якою оголошуються процедури закупівлі, вже не містить вимоги до переможця надавати витяг з ЄДРПОУ. Одночасно повідомляємо, що зазначена норма була певний час актуальною через те, що значна кількість державних реєстрів, зокрема ЄДРПОУ, були закриті через військову агресію російської федерації. Тому замовник, з метою запобігання можливих порушень законодавства України, наприклад, щодо санкцій, був змушений перевіряти інформацію щодо бенефіціарів учасника на всіх етапах процедури закупівлі: як на етапі подання та оцінки тендерних пропозицій, так і на етапі укладення договору. На даному етапі ця інформація вже є у відкритому доступі, тому до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Дата публікації звіту: 04.10.2023 17:41

Запити/Пояснення