-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Реле електромагнітне (Лот 1 - 31220000-4 – елементи електричних схем; Лот 2 - 31220000-4 – елементи електричних схем)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
12 879 172.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 546.34 UAH
мін. крок: 0% або 546.34 UAH
Номер:
980056ee586b4d39a9f57bf7a382b0d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-11-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2023 00:00
Період моніторингу:
11.09.2023 15:16 - 03.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 37-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.09.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.09.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-09-000126-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики», ТОВ «Трейд індекс компані», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому під час складання тендерних документацій встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 20.04.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом; виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами від 16.05.2023; тендерні пропозиції НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики», ТОВ «Трейд індекс компані»; повідомлення про намір укласти договір по лоту №1 від 09.06.2023, по лоту №3 від 20.07.2023; договір про закупівлю по лоту №1 від 14.06.2023 № ЦЗВ-07-02723-01, по лоту №3 від 03.08.2023 №ЦЗВ-07-03723-01; пояснення Замовника від 13.09.2023, від 14.09.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю; рішення комісії АМКУ від 13.06.2023 № 8574-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 та підпункту 3.1 пункту 3 розділу ІІ Додатку № 6 до тендерної документації переможець відкритих торгів повинен надати Замовнику наведені нижче документи в паперовому вигляді:
- оригінал або копію, посвідчену підписом, печаткою учасника або нотаріально посвідчену копію або копію, відтворену на папері, електронного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) з обов’язковим зазначенням інформації про дані про реєстраційні дії: назва реєстраційної дії; дата та номер реєстраційної дії; прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; зміни внесені реєстраційною дією.
- цінову пропозицію згідно з Додатком № 3 у паперовій формі.
Разом з цим, вищевказані документи вимагаються від учасників в електронній формі у складі їх пропозицій згідно вимог пункту 2 Додатку №5 до тендерної документації та пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації.
Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 1.4 пункту 1 та підпунктом 3.1 пункту 3 розділу ІІ Додатку № 6 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону.
Враховуючи вимоги пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація розробляється та затверджується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми частини восьмої статті 12 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
27.09.2023 11:56 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2023 11:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що на даний момент тендерна документація, за якою оголошуються процедури закупівлі, вже не містить вимоги до переможця надавати витяг з ЄДРПОУ.
Одночасно повідомляємо, що зазначена норма була певний час актуальною через те, що значна кількість державних реєстрів, зокрема ЄДРПОУ, були закриті через військову агресію російської федерації. Тому замовник, з метою запобігання можливих порушень законодавства України, наприклад, щодо санкцій, був змушений перевіряти інформацію щодо бенефіціарів учасника на всіх етапах процедури закупівлі: як на етапі подання та оцінки тендерних пропозицій, так і на етапі укладення договору.
На даному етапі ця інформація вже є у відкритому доступі, тому до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Дата публікації звіту:
04.10.2023 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
010b76b179e244b88917ce2c26b38dc6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2023 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-09-000126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5c39ad00a6034a929d9f2075457e24f5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.09.2023 15:49
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-05-09-000126-a надає відповідь:
1. Акцентуємо увагу, що закупівлю здійснюється за власні кошти товариства, а тому бюджетне призначення відсутнє.
Одночасно зазначаємо, що рішенням правління товариства у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». З огляду на зазначене філія ЦЗВ не визначає виробничі потреби Замовника та не має вищезазначених документів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повідомляємо наступне: відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься у інформаційній системі (ІС «Вимоги до продукції») з урахуванням Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану, що затверджений рішенням правління Товариства від 08.08.2022. У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у ІС «Вимоги до продукції», технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з інформаційної бази ІС «Вимоги до продукції», які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Відповідна інформація міститься за адресою https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Для пошуку інформації по конкретному тендеру, необхідно ввести номер оголошення у пошукове поле.
3. Сума коштів, сплачених за договором, складає 9 776 673,60 з ПДВ.
Номер:
f5af3298b46d415f8512cb04afdd293d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2023 11:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-09-000126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до Додатку №5 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Виконання зазначеної умови можливе, зокрема, шляхом надання довідки довільної форми.
Просимо надати посилання на файл в тендерній пропозиції НВП "ЗАВОД ТЕХНІКИ ЗВ'ЯЗКУ І АВТОМАТИКИ" в якому учасником підтверджено виконання вищезазначеної вимоги.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ac138a9179ee4fa9834676c21cb7c899
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.09.2023 16:16
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-05-09-000126-a надає відповідь:
Пункт 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджений постановою КМУ від 12.10.2023 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури) (далі — Особливості) містить перелік підстав, за наявності яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу 17 цього пункту Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник задекларував відсутність відповідних підстав щодо відхилення шляхом відповідних позначень в електронній системі закупівель (відповідне вікно доступне за покликанням «Відповіді учасника» у реєстрі пропозицій).
Одночасно повідомляємо, що 25.02.2023 року набули чинності чергові зміни до Особливостей. Через що підстави для відмови учаснику процедури в участі у процедурі закупівлі, які раніше містилися у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», знайшли своє відображення у пункті 44 Особливостей. При цьому окремі пункти набули нової редакції (порівняйте зміст пункту 3 частини першої статті 17 закону та підпункту 3 пункту 44 Особливостей). Одночасно, в електронній системі закупівель не відбулися відповідні зміни. Тому, для дотримання вимог законодавства Замовник певний час вимагав від учасника декларації відсутності підстав для відхилення у вигляді окремого файлу. На дату оголошення цієї процедури закупівлі в електронній системі закупівель вже було внесено зміни, які відповідали редакції Особливостей, тому у учасника не було потреби надавати окремий файл.
Номер:
a661e912f94948c9912addef4ac8e284
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2023 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-09-000126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно вимог Додатку №2 тендерної документації Замовник встановлює перелік документів, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів, а саме: акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи-відгуки. При цьому за змістом вимоги перелічені документи без використання сполучника "або", що означає саме надання всіх зазначених документів.
По лоту №1: Замовником встановлена невідповідність в пропозиції НВП "ЗАВОД ТЕХНІКИ ЗВ'ЯЗКУ І АВТОМАТИКИ" та визначена вимога щодо усунення її шляхом надання підтверджуючих документів у вигляді актів приймання-передачі, видаткових накладних, листів-відгуків, проте учасником надано тільки видаткові накладні, однак Замовник визначив учасника переможцем торгів по лоту №1
По лоту №3: в пропозиції учасника ТОВ «ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ» не надано актів приймання-передачі та листів-відгуків, проте Замовник визначив учасника переможцем торгів по лоту №3.
У зв’язку з чим просимо пояснити чому Замовником не було відхилено пропозиції учасників по лотам №1, №3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
70bc64ff37854b7d9f3f911260827c0b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.09.2023 15:19
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-05-09-000126-a надає відповідь:
Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна містити файли, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (критеріям) відповідно до Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2.3 Додатку №2 до тендерної документації учасник надає довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання).
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2020 року з документами, що підтверджують факт їхнього виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи-відгуки тощо).
Категорично не погоджуємся з позицією, що перелік документів через кому без використання сполучника «або» означає надання всіх зазначених документів. Звертаємо увагу, що зазначені документи перелічені через кому та без використання сполучника «та», натомість застосовано частку «тощо», що означає будь-який документ із перелічених.