-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція каналізаційної мережі Берестечківського психоневрологічного інтернату по вул. Паркова, 21 в м.Берестечко Луцького району Волинської області за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Завершена
3 484 831.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 424.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 424.16 UAH
Номер:
dd523617bd1a436797855396d527abbc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 10:20 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.07.2023 № 30-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.07.2023 № 30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-08-013517-a від 08.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ОПАЛ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 3 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону з врахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженим особам, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Берестечківського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.05.2023 №85 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «ОПАЛ»; повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.05.2023 №91; договір підряду від 29.05.2023 №175 на суму 3 320 229,29 грн; відповіді Замовника від 24.07.2023 та 26.07.2023 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
В ході проведення моніторингу Управлінням через електронну систему закупівель 21.07.2023 оприлюднено запит Замовнику про надання пояснень щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, та надання Замовником посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Пояснення Замовника від 24.07.2023 на запит Управління підтверджує факт не забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-05-08-013517-a, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Проте, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення уповноваженою особою Замовника інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерна документація тощо), на них накладено незахищений удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Дрини Раїси Олександрівни (організація – ОМС Берестечківський психоневрологічний інтернат, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника.
Таким чином, Замовником здійснено розміщення в електронній системі інформації щодо закупівлі без накладення на неї кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку №1082.
За результатами проведеного аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ОПАЛ» встановлено наступне.
Замовник у Додатку 1 до тендерної документації затвердив перелік кваліфікаційних критеріїв, а саме: учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технології (обладнання необхідне для виконання робіт вказаних в технічному завданні). На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Пунктом 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник затвердив вимогу щодо надання Учасником у своїй тендерній пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації: Опис робіт та матеріалів згідно кошторисної документації (дод.3.1).
Так, розділ ІІ «Підсумкової відомості ресурсів» дод.3.1 містить перелік будівельних машин і механізмів з 21 позиції, зокрема, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.); екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; автогудронатори, місткістю 3500 л; автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт (165 к.с.); котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т та маса 13т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16т; котки дорожні самохідні грунтові, маса 19т; машини поливально-мийні, місткість 6000л; асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год; молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; щітки дорожні навісні на базі трактора.
Тобто, Замовником при закупівлі робіт по реконструкції каналізаційної мережі у тендерній документації визначено склад і потребу в ресурсах, зокрема будівельних машинах і механізмах, які приймаються без змін, згідно норм підпункту 2.2 пункту 2 Порядку застосування ресурсних елементів кошторисних норм «Вказівки щодо застосування ресурсних елементів кошторисних норм на будівельні роботи», затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 21.12.2021 №374.
Однак, ТОВ «ОПАЛ» у своїй тендерній пропозиції надає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.05.2023 №02 за формою 1 (файл «пропозиція, листи та кваліфікація_compressed (5)».pdf), в якій відсутні вище вказані будівельні машини та механізми.
Своєю відповіддю від 26.07.2023 на запит Управління щодо не відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, Замовник підтверджує факт, що Учасником «не були враховані всі інші будівельні машини і механізми згідно проектно – кошторисної документації, у зв’язку з нерентабельністю їх використання. … Використання таких будівельних машин та механізмів як трактори, електростанції, автогудронатори, автогрейдери, машини поливально – мийні, Асфальтоукладальники універсальні, молотки відбійні пневматичні, щітки дорожні навісні на базі трактора є не доцільними як в плані роботи та і плані фінансування. Оренда таких машин – механізмів в рази перевищує державні розцінки, що в свою чергу не дає можливості потенційному підряднику для їх залучення в таких малих об’ємах. Також зазначаємо, що для виконання підрядних робіт застосовується людська праця, що в свою чергу може замінити використання даних будівельних машин та механізмів.».
Отже, ТОВ «ОПАЛ» у тендерній пропозиції не підтверджує свою відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у Додатках 1, 3 та 3.1 до тендерної документації.
Таким чином, в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОПАЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір підряду від 29.05.2023 №175.
Період усунення порушень:
31.07.2023 16:30 - 15.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2023 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
31 липня 2023 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-05-08-013517-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-05-08-013517-a в електронній системі закупівель оприлюднено висновок.
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Берестечківського психоневрологічного інтернату надає наступні пояснення.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженим особам, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
По першому порушенню надіслано лист ТзОВ «ОПАЛ» про розірвання договору. Копія листа прикладається.У зв’язку із затримкою фінансування ДУ буде укладена після оплати акта про виконані роботи.
По другому порушенню виготовлено кваліфікований електронний ключ уповноваженої особи.
Уповноважена особа гарантує надалі обгрунтування закупівель обовязково оприлюднювати на веб- сайті установи.
Дата публікації звіту:
07.08.2023 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
2ada4b06f3934bc19c9349b7681e1431
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2023 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція каналізаційної мережі Берестечківського психоневрологічного інтернату по вул. Паркова, 21 в м.Берестечко Луцького району Волинської області за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-08-013517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
09517edb677945a4af765fb3db397298
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.07.2023 14:54
Опис:
Про надання інформації
По моніторингу до закупівлі Реконструкція каналізаційної мережі Берестечківського психоневрологічного інтернату по вул. Паркова, 21 в м.Берестечко Луцького району Волинської області за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція (UA-2023-05-08-013517-a)
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно п. 4-1 постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, згідно п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
На Ваш запит при проведенні моніторингу по процедурі закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-08-013517-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, повідомляємо наступне.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України, а саме Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2 згідно Наказу від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, що підтверджується експертним звітом.
Інформація щодо закупівель Берестечківського психоневрологічного інтернату оприлюднена і доступна усім користувачам мережі Internet на сайті публічних закупівель "ProZorro" . Для ознайомлення перейдіть по силці https://prozorro.gov.ua/tender/search/?query=03188180
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку.
Додаток : 2. Сканкопія експертного звіту.
Номер:
46130d5fb37441bdad254579a80e2915
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2023 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги щодо благоустрою територій: - викошування газонів; - садіння квітів і кущів; - заходи з озеленення ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження ); - влаштування газонів. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-06-011103-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатком 1 до тендерної документації Замовник затвердив перелік кваліфікаційних критеріїв, а саме: учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технології (обладнання необхідне для виконання робіт вказаних в технічному завданні). На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Пунктом 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник затвердив вимогу щодо надання Учасником у своїй тендерній пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації: Опис робіт та матеріалів згідно кошторисної документації (дод.3.1).
Так, розділ ІІ «Підсумкової відомості ресурсів» дод.3.1 містить перелік будівельних машин і механізмів, зокрема, автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.); екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; автогудронатори, місткістю 3500 л; автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт (165 к.с.); котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т та маса 13т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16т; котки дорожні самохідні грунтові, маса 19т; машини поливально-мийні, місткість 6000л; асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год; молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; щітки дорожні навісні на базі трактора.
Учасник-переможець ТОВ «ОПАЛ» у своїй тендерній пропозиції надає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.05.2023 №02 за формою 1 (файл «пропозиція, листи та кваліфікація_compressed (5)».pdf), в якій відсутні вище вказані будівельні машини та механізми.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОПАЛ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, визначив його переможцем та уклав з ним договір?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
85c0b455320b4a1d82229d46d42ea333
Назва:
пояснення 26.07.2023
Дата опублікування:
26.07.2023 15:15
Опис:
29 травня 2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ОПАЛ» та Берестечківським психоневрологічним інтернатом було укладеного договір №175 за результатами участі у закупівлі UA-2023-05-08-013517-a ( Реконструкція каналізаційної мережі Берестечківського психоневрологічного інтернату по вул. Паркова, 21 в м.Берестечко Луцького району Волинської області за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Повідомляємо наступне: потенційний учасник процедури закупівлі, який вивчає Тендерну документацію та приймає участь у закупівлі розраховує свою очікувану вартість закупівлі в програмному комплексі АВК-5. Замовником було оприлюднено технічне завдання Додаток 3 та Додаток 3.1 до додатку 3 тех.завдання, що включав в себе зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та Підсумкову відомість ресурсів. Згідно останнього проектно – кошторисною документацією, зокрема розділом ІІ. Будівельні машини і механізми було враховано використання наступних машин – механізмів:
• Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т
• Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт
• Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т
• Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т
• Електростанції пересувні, потужність 4 кВт
• Установка для зварювання ручного дугового ( постійного струму)
• Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск 686 кПа ( 7 ат), продуктивність 2.2 м3/хв
• Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0.25 м3
• Бульдозери, потужність 59 кВт ( 80 к.с.)
• Бульдозери, потужність 96 кВт ( 130 к.с.)
• Автогудронатори, місткість 3500 л
• Автогрейдери, середнього типу, потужність 99 кВт (. 135 к.с)
• Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт ( 165 к.с.)
• Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
• Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
• Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 16 т
• Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 19 т
• Машини поливально – мийні, місткість 6000 л
• Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600т/600
• Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
• Щітки дорожні навісні на базі трактора
Учасником процедури закупівлі було розраховано кошторис програмним комплексом АВК – 5 ( версія 3.8.2.) та сформовано свою договірну ціну включаючи підсумкову відомість ресурсів, яка передбачає розділом ІІ будівельні машини і механізми наступне:
• Бульдозери, потужність 59 кВт ( 80 к.с.)
• Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0.25 м3
• Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск 686 кПа ( 7 ат), продуктивність 2.2 м3/хв
• Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
• Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т
Доводимо до відома те, що ними не були враховані всі інші будівельні машини і механізми згідно проектно – кошторисної документації, у зв’язку з нерентабельністю їх використання. Згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачає держбудівські розцінки, щодо використання даних машин та механізмів. Для прикладу транспортні витрати вже враховані ними як окремою розцінкою та передбачені відшкодування згідно них, не раціонально знову застосовувати перевезення автомобілями бортовим, тому що замовник відшкодовував би нераціонально кошти підряднику. Використання таких будівельних машин та механізмів як трактори, електростанції, автогудронатори, автогрейдери, машини поливально – мийні, Асфальтоукладальники універсальні, молотки відбійні пневматичні, щітки дорожні навісні на базі трактора є не доцільними як в плані роботи та і плані фінансування. Оренда таких машин – механізмів в рази перевищує державні розцінки, що в свою чергу не дає можливості потенційному підряднику для їх залучення в таких малих об’ємах. Також зазначаємо, що для виконання підрядних робіт застосовується людська праця, що в свою чергу може замінити використання даних будівельних машин та механізмів.