-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація
Завершена
19 398 892.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 193 988.93 UAH
мін. крок: 1% або 193 988.93 UAH
Номер:
a4c5c1b65b244c528e9aeb2aa617cc0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-08-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2023 00:00
Період моніторингу:
08.09.2023 15:47 - 30.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.09.2023 №33-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 08 вересня 2023 року № 33-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-05-08-012390-а від 08.05.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Балівського ліцею Слобожанської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-08-000033-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.05.2023 № 26; запит до процедури від 10.05.2023; відповідь Замовника від 10.05.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД») і Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЄВРОКРОВЛЯ» (далі – ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ»); вимога про усунення невідповідностей ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ»; рішення уповноваженої особи від 18.05.2023 № 30; рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 23.05.2023 № 32; протокольне рішення уповноваженої особи від 06.6.2023 № 41; повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2023; договір на закупівлю робіт від 15.06.2023 № 36; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 15.09.2023 (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
20.09.2023 14:58 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
c051cd00ce7d4a60b8309f00810ef8be
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2023 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-08-012390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fc931aab41ff4c9183aae0c19d26d15c
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
15.09.2023 08:30
Опис:
Про надання пояснень інформації та документів на запит Західного офісу Держаудитслужби України в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-08-012390-а).Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені на підставі Робочого проекту «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б», який виконано відповідно до потреб Балівського ліцею Слобожанської селищної ради та з урахуванням норм чинного законодавства.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (розміру бюджетних призначень) здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Розрахунок розміру бюджетних призначень наведений в протоколі, що додається.
Зведений кошторисний розрахунок та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с.Балівка, вул. Калинова, 52-Б» додаються.
Інформація стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на веб-сайті Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за посиланням http://balsvit.ucoz.com/index/tenderni_zakupivli/0-197 . http://balsvit.ucoz.com/index/tenderni_zakupivli/0-197