• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Автомобільні шини

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Номер: f272479a88ce48d4a0835125d1b1cc31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-20-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 20.11.2023 14:52 - 12.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.11.2023 №53-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 20.11.2023 №53-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-08-011092-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, внесення змін до тендерної документації, розгляду пропозицій ФОП Чайка Вікторія Василівна та ТОВ «ТК Трейдсітісервіс», стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.05.2023 №7П_05; тендерні пропозиції учасників ФОП Чайка Вікторія Василівна, ТОВ «ТК Трейдсітісервіс» та ТОВ «Синергія систем»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.06.2023 №8351-р/пк-пз; протоколи відхилення від 18.05.2023 №17_05 та №18_05; протокол від 23.05.2023 №21_05; протокол від 20.06.2023 № 13_06; вимоги Замовника про усунення невідповідностей від 19.05.2023 та 20.06.2023 у тендерній пропозиції ТОВ «Синергія систем»; повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2023; договір від 30.06.2023 № 187; додаткова угода від 27.07.2023 №1; пояснення Замовника надане 24.11.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали учасники: ФОП Чайка Вікторія Василівна, ТОВ «ТК Трейдсітісервіс» та ТОВ «Синергія систем». Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, протоколами від 18.05.2023 №17_05 та від 18.05.2023 №18_05 відхилені пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни та ТОВ «ТК Трейдсітісервіс» відповідно. Також, моніторингом установлено, що при розгляді пропозиції учасника ТОВ «Синергія систем» Замовником 19.05.2023 оприлюднена вимога до учасника про усунення невідповідностей його пропозиції. Так, згідно до вимог пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В подальшому, відповідно до протоколу від 23.05.2023 № 21_05, Замовником, за результатами усунення невідповідностей, прийнято рішення визнати переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Синергія систем». Разом з цим, згідно рішення Комісії АМКУ від 08.06.2023 №8351-р/пк-пз, Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «Синергія систем» переможцем процедури закупівлі — «Автомобільні шини». Також, моніторингом установлено, що вищевказаним рішенням не зобов’язано Замовника здійснити повторний розгляд пропозиції ТОВ «Синергія систем» та здійснити інші заходи, що повинні вживатися Замовником. Крім того, Законом та Особливостями не передбачено повторна кваліфікація учасника. При цьому, моніторингом установлено, що відповідно до протоколу від 20.06.2023 № 13_06, Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «Синергія систем» переможцем процедури закупівлі — «Автомобільні шини», проведено повторний розгляд пропозиції цього учасника та 20.06.2023 вдруге оприлюднена вимога до учасника про усунення невідповідностей його пропозиції по питанням, які були виявлені під час розгляду скарги в Комісії АМКУ. Таким чином, встановлення другого повідомлення про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Синергія систем» 20.06.2023, є порушенням вимог абзацу третього пункту 40 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.11.2023 13:03 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2023 13:03

Оскарження висновку в суді

Опис: 29.11.2023 року, за результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, Південним офісом Держаудитслужби було встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 40 Особливостей. Та, з огляду на встановлене, на думку Південного офісу Держаудитслужби, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язало здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Строк на оскарження висновку про результати моніторингу до суду складає 10 робочих днів з дня його оприлюднення в електронній системі. Розрахунок відповідного строку починається з наступного дня після оприлюднення висновку про результати моніторингу в електронній системі, що регулюється статтею 253 ЦКУ. Замовник не погоджується з прийнятим висновком та вважає його таким, що прийнято з порушенням законодавства, з огляду на що повідомляємо, що Замовником прийнято рішення про оскарження висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в адміністративному порядку.
Дата публікації: 06.12.2023 10:00
Дата відкриття провадження: 10.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 160/32959/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 29.11.2023 року, за результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, Південним офісом Держаудитслужби було встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 40 Особливостей. Та, з огляду на встановлене, на думку Південного офісу Держаудитслужби, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язало здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Строк на оскарження висновку про результати моніторингу до суду складає 10 робочих днів з дня його оприлюднення в електронній системі. Розрахунок відповідного строку починається з наступного дня після оприлюднення висновку про результати моніторингу в електронній системі, що регулюється статтею 253 ЦКУ. Замовник не погоджується з прийнятим висновком та вважає його таким, що прийнято з порушенням законодавства, з огляду на що повідомляємо, що Замовником прийнято рішення про оскарження висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в адміністративному порядку.
Дата публікації звіту: 05.12.2023 14:05

Запити/Пояснення