• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з пшеничного борошна в/г, Хліб житньо-пшеничний)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.

Завершена

229 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 145.00 UAH
Номер: ba6488cf160540778b0010ef0925ae59
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.06.2023 16:06 - 12.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.06.2023 № 144 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року. В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.06.2023 № 144 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2023-05-08-010309-a 08.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пунктів 35, 37, 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.04.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КУ «Богодухівський психоневрологічний інтернат»; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 08.05.2023 року № 36; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ» (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 17.05.2023 № 38 повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2023 року, договір від 23.05.2023 року № 25 (далі - Договір), додаткова угода від 23.05.2023 року № 1 до Договору пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.06.2023 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови 1178 встановлено порушення вимог пунктів 35, 37 ,41. Моніторингом установлено, що частина 1 Розділу V тендерної документації містить наступну інформацію: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник допускає або відхиляє учасника для участі в аукціоні»; частина 2 Розділу V тендерної документації: «Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 3 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен подати (завантажити в електронну систему закупівель) замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону». Оскільки, відповідно до вимог пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону то зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо електронного аукціону є порушенням вимог пункту 35 особливостей. Також установлено, що тендерна документація містить вимоги, що суперечать вимогам Постанови №1178, а саме: абзацом 1 частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Однак, у пункті 37 Постанови №1178 зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Окрім того, частиною 3 Розділу V тендерної документації визначено умови щодо відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам пункту 41 Постанови № 1178, а саме: абзаци 2, 3, 5, 6, 7 пункту 1 частини 3 Розділу V тендерної документації, абзац 2 пункту 2 частини 3 Розділу V тендерної документації, абзац 6 пункту 3 частини 3 Розділу V тендерної документації а також зайво зазначено вимогу відхилення в абзаці 3 пункту 2 частини 3 Розділу V тендерної документації (тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Період усунення порушень: 26.06.2023 16:54 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень.
Дата публікації звіту: 29.06.2023 14:45

Запити/Пояснення