• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт приміщень 1-го та 2-го поверхів та облаштування укриття гуртожитку Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу по вул. Шухевича 6 в м. Червоноград Червоноградського району Львівської області, в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації

Завершена

10 194 185.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 101 941.85 UAH
Номер: b2b0a8158798471aa71186f6e9d74fba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-06-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.09.2023 17:11 - 28.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.09.2023 № 54-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.09.2023 № 54-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2023-05-08-007983-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22, абзацу 1 пункту 28 та абзацу 2 пункту 36 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.06.2023, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 08.05.2023, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія», протокольне рішення від 22.05.2023 про продовження розгляду пропозиції учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія», протокольне рішення від 24.05.2023 про вибір переможцем ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія», повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2023, договір про закупівлю від 05.06.2023, додаткова угода від 13.06.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 14.06.2023, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 18.09.2023. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22, абзацу 1 пункту 28 та абзацу 2 пункту 36 Особливостей, Замовником в підпункті 2.3 пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, встановлено умову щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника копії штатного розпису (з ретушуванням фінансових показників), тобто визначено конфіденційною інформацію, що стосується документів, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до статті 16 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, згідно запропонованої форми. Крім цього, Замовником в підпункті 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено вимогу, що «кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі, що зазначені в Додатку № 4 Технічне завдання». Разом з тим, пунктами 157-158, 176-177, 183 та 184 розділу «Загальнобудівельні роботи» Додатку № 4 до тендерної документації, передбачено виконання робіт, а саме: - «Розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну», в кількості 56 м3 - «Перевезення ґрунту до 5 км», в кількості 98 т - «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм», в кількості 58,44 м2; - «Перевезення ґрунту до 5 км», в кількості 30 т; - «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі - самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3», в кількості 120,85 т; - «Перевезення сміття до 5 км», в кількості 120,85 т. Враховуючи вищевикладене, пунктами 157-158, 176-177, 183 та 184 розділу «Загальнобудівельні роботи» Додатку № 4 до тендерної документації, встановлено імперативну умову, що для виконання вищевказаних робіт учасник повинен використовувати екскаватор та автомобіль-самоскид. Однак, учасник ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» в складі тендерної пропозиції надав довідку «Інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази» від 09.05.2023 № 07 (далі - довідка № 07), в якій відсутня інформація про наявність в учасника екскаваторів та автомобілів-самоскидів, якими, зокрема, має здійснюватись навантаження та перевезення 128,68 тон грунту та 130,85 тон сміття, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Слід також відмітити, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації також встановлено вимогу, що для підтвердження інформації зазначеної у вказаній довідці, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження наявності в учасника зазначених машин, механізмів та техніки, зокрема, у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною, повинен надати Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість та/або видаткові накладні, та/або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ, яким учасник може підтвердити право власності. Моніторингом встановлено, що в пункті 10 довідки № 07 зазначено інформацію про наявність в учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» лебідок електричних, в кількості 2 штуки. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» надано оборотно-сальдову відомість по рахунку 112 за 2023 рік, в якій вказано інформацію про наявність 1 лебідки електричної, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Враховуючи викладене, в ході проведення моніторингу, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 13.09.2023 оприлюднено запит про надання пояснення та документів, зокрема, щодо питання відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» в частині невідповідності кількості лебідок електричних. За результатами вищевказаного запиту про надання пояснення та документів Замовником 18.09.2023 надано відповідь, що «ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» у складі своєї тендерної пропозиції надає кошторисний документ «50013_ДЦ_ИВРЛС_02-01-04_1», у якому 7 позицією – Лебідки ручні та важільні тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т] (шифр позиції – КБМ203-303) передбачено виконання роботи в кількості 11,8705 машино-годин. 1 лебідки електричної є достатньо для виконання запропонованої кількості роботи, на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» надає оборотно-сальдову відомість по рахунку 112 за 2023 рік, в якій вказано про наявність 1 лебідки електричної». Отже, Замовник не заперечує невідповідність інформації учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» в наданих довідці № 07 та оборотно -сальдовій відомості по рахунку 112 за 2023 рік в частині не підтвердження інформації зазначеної у довідці № 07 щодо наявності в учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» 2-ох лебідок електричних. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено імперативну умову, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі (усі технічні, якісні та кількісні характеристики) повинна відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені у Додатку № 4 цієї тендерної документації. Поряд з тим, відповідно до Додатку № 4 тендерної документації встановлено умову, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен, зокрема, надати розрахунок договірної ціни локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) та підсумкову відомість до локальних кошторисів. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 та Підсумкову відомість ресурсів (файл «кошторис червоноград»). Так, в пункті 204 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 та розділу II Підсумкової відомості ресурсів учасником зазначено, що виконання робіт з «Розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну» (ресурсна елементна кошторисна норма КР1-5-2), в кількості 56 м3, буде здійснюватись без застосування екскаватора, робітниками в термін 2,99 люд-год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР1-5-2, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021№ 156 (далі – наказ № 156), зокрема, передбачає виконання робіт із застосуванням екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 157 розділу «Загальнобудівельні роботи» Додатку № 4 до тендерної документації. При цьому, вказана ресурсна елементна кошторисна норма передбачає, зокрема, наступний склад робіт: розробка ґрунту екскаватором, які фактично не можливо виконати без застосування екскаваторів, місткістю ковша 0,25 м. Також, в пункті 245 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 та розділу II Підсумкової відомості ресурсів учасником зазначено, що виконання робіт з «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-12-8), в кількості 58,44 м2, буде здійснюватись без застосування екскаватора, робітниками в термін 2,16 люд-год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-12-8, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання робіт із застосуванням екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м та використанням котків дорожних причіпних кулачкових, маса 8 т, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 176 розділу «Загальнобудівельні роботи» Додатку № 4 до тендерної документації. При цьому, вказана ресурсна елементна кошторисна норма передбачає, зокрема, наступний склад робіт: розробка ґрунту корита з переміщенням або відкиданням ґрунту на узбіччя та розрівнюванням його з навантаженням грунту в кількості 30 т на автомашини. Зачищення дна корита. Викопування тимчасових воронок. Планування та закоткування дна корита, які фактично не можливо виконати без застосування екскаваторів, місткістю ковша 0,25 м та котків дорожніх, масою 8 т. Аналогічно, в пункті 256 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 та розділу II Підсумкової відомості ресурсів учасником зазначено, що виконання робіт з «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі - самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3» (ресурсна елементна кошторисна норма КР20-41-1), в кількості 120,85 тон, буде здійснюватись без застосування екскаватора, робітниками в термін 4 люд-год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР20-41-1, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання робіт із застосуванням екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 183 розділу «Загальнобудівельні роботи» Додатку № 4 до тендерної документації. При цьому, вказана ресурсна елементна кошторисна норма передбачає, зокрема, наступний склад робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, які фактично не можливо виконати без застосування екскаваторів, місткістю ковша 0,25 м. Відповідно до пункту 6 розділу «ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копії ліцензії та/або дозволів учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 4 (у разі якщо передбачено законодавством). Разом з тим, Додатком № 4 до тендерної документації, зокрема, пунктами 159, 176 розділу «загальнобудівельні роботи», пунктами 1-3, 5-8 розділу «сантехнічні роботи» та пунктами 4-5 розділу «опалення» Додатку № 4 до тендерної документації, передбачено виконання робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). В той же час, відповідно до вимог пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі - Порядок № 1107) (з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 24.03.2022 № 357), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 7 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)», виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Окрім цього, Додатком № 4 до тендерної документації, зокрема, пунктами 14, 21, 30, 40, 44, 49-50, 58, 68, 82, 103, 111, 120, 133, 154 розділу «загальнобудівельні роботи» Додатку № 4 до тендерної документації та пунктом 165 розділу «загальнобудівельні роботи» Додатку № 4 до тендерної документації, передбачено виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), а також виконання робіт з застосування мастик на бітумній основі. Поряд з тим, відповідно до вимог пункту 21 Порядку № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 та 18 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» та «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» відсутня(-і) декларація(-ї) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), на виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) та на виконання робіт з виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу «ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та/або невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 29.09.2023 13:54 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2023 13:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що на виконання рішення моніторингу, Замовником скеровано лист учаснику, щодо розірвання зазначеного договору. Копія листа щодо розірвання договору долучено до відповіді на моніторинг.
Дата публікації звіту: 06.10.2023 21:53

Запити/Пояснення