• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання будівлі (поточний ремонт покрівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба, вул.Шкільна,7)

Завершена

8 607 115.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 035.58 UAH
Номер: 6cedbe425c254b8c960680c1415e6197
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 21.06.2023 16:06 - 13.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.06.2023 № 48 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-05-08-005588-a 08.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відповідно до додаткової угоди № 1 від 22.06.2023 припинено дію Договору від 20.06.2022 № 1013.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вербської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-08-002070-a ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.05.2023 № 128, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірності відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТБС-Проф» (далі – ТОВ «ТБС-Проф»), протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-05-08-005588-a, протокольне рішення Уповноваженої особи щодо відхилення учасника ТОВ «ТБС-Проф» від 02.06.2023 №135, тендерну пропозицію учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРЕНОК» (далі – МПП «ТЕРЕНОК»), договір від 20.06.2023 №1013, додаткову угоду до договору від 22.06.2023 №1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.06.2023. Проведеним аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель встановлено наступне. Додатком 6 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів. Одночасно, Замовником у тендерній документації та проекті договору визначено, що договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова). Крім того, у додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» встановлена вимога щодо надання у складі кошторисної документації протоколу узгодження договірної ціни. У відповідності до п.5.1 Розділу V. Настанови «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Згідно п.5.2. договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. Тобто, протокол узгодження договірної ціни не відноситься до документів, які складаються при визначенні кошторисної вартості будівництва у відповідності до Настанови та, як наслідок, не відноситься до документів, що підтверджують відповідність технічним і якісним характеристикам предмету закупівель. Слід зазначити, що учасником ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі тендерної пропозиції надано файл 09.Технічне завдання.pdf.p7s, що містить «Інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі». З огляду на вищевказане, учасником ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність технічним і якісним характеристикам предмету закупівель визначеним в додатку 6 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі». Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, Замовником розглянуто та відхилено пропозицію ТОВ «ТБС-ПРОФ» в порушення п. 40 Особливостей в частині не ненадання можливості усунення невідповідностей виявлених при її розгляді. Крім того, в протоколі відхилення зазначено про невідповідність предмета закупівлі вказану учасником у договірній ціні та інших розрахунках до кошторису, а саме: Замовником зазначено предмет закупівлі «Експлуатаційне утримання будівлі (Поточний ремонт покрівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба, вул.Шкільна,7)». Натомість учасником вказано «Поточний ремонт покрівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба, вул.Шкільна,7)». При цьому, договірна ціна, розрахунки прямих, загальновиробничих та інших витрат на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів складаються згідно з формами, визначеними в Настанові у відповідних додатках, які передбачають зазначення назви об’єкта будівництва. Згідно п.1.2. Настанови об’єктом будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Тобто, об’єктом будівництва є покрівля Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба, вул.Шкільна,7. З огляду на те, що Учасником у вищезазначених документах вказано об’єкт будівництва, Замовником в порушення п. 40 Особливостей неправомірно відхилено пропозицію з підстав визначених в протоколі відхилення від 02.06.2023 №135. Пояснення на запит надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі не обгрунтовує прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ». Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника МПП «ТЕРЕНОК» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Між Замовником та переможцем торгів МПП «ТЕРЕНОК» укладено Договір від 20.06.2022 № 1013 на суму 8021274,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 29.06.2023 16:39 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.06.2023 16:39

Запити/Пояснення