-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень для встановлення системи комп’ютерної томографії КНП «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» на вул. Є. Коновальця, 26а (коригування)»
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Завершена
7 951 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 510.00 UAH
мін. крок: 1% або 79 510.00 UAH
Номер:
efe2a13b8e3745ffbe5f2fc2112be80b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 12:22 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-05-05-012388-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТРІМ-ЛЬВІВ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об'єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги», (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.05.2023 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТРІМ-ЛЬВІВ» (далі – ТОВ «СТРІМ-ЛЬВІВ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.05.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023, договір від 31.05.2023 № 300 на суму 7 705 700,82 грн з ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 19.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
30.06.2023 16:19 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2023 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
ba7f73b4acfc482cac2143cad598c87d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.06.2023 08:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкції приміщень для встановлення системи комп’ютерної томографії КНП «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» на вул. Є. Коновальця, 26а (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-012388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
64a204ed2348493fa2c6b43560660aaf
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
19.06.2023 14:41
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 16.06.2023 по моніторингу UA-M-2023-06-13-000054 щодо моніторингу процедури публічної закупівлі за предметом закупівлі «Реконструкція приміщень для встановлення системи комп’ютерної томографії КНП «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» на вул. Є. Коновальця, 26а (коригування)» (ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-012388-a) повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру витрат
Кошти на Реконструкцію приміщень для встановлення системи комп’ютерної томографії КНП «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» на вул. Є. Коновальця, 26а затверджено програмою «Обсяги капітальних вкладень бюджету у розрізі інвестиційних проєктів за об’єктами у 2023 році» за рішенням Виконкому Львівської міської ради від 08.02.2023р. №122
Щодо технічних та якісних характеристик предмету: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва. та затвердженого позитивного експертного звіту №1636/23 від 04 квітня 2023 року. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Щодо визначення його очікуваної вартості
Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" визначено визначено очікувану вартість закупівлі: «Реконструкція приміщень для встановлення системи комп’ютерної томографії КНП «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» на вул. Є. Коновальця, 26а (коригування)» на підставі розробленої кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанов з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року. Копія кошторисної документації Додається.
Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.