-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 900 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 600 путівок)
Завершена
34 650 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 138 600.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 138 600.00 UAH
Номер:
960208e2126341c892f2af5382d12354
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:39 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-05-05-012325-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ПрАТ «Івано-Франківськтурист») за Лотом 1 та ВП ДЗОВ «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» ПП «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» за Лотом 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю за Лотом 1, за Лотом 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол № 59/1 від 05.05.2023) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.05.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного Івано-франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» (далі – ПрАТ «Івано-Франківськтурист») за Лотом 1 та відокремленого підрозділу дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» приватного підприємства «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» (далі – ВП ДЗОВ «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» ПП «СОНЯЧНІ КАРПАТИ») за Лотом 2, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023 за Лотом 1 та від 17.05.2023 за Лотом 2, договір про закупівлю путівок на оздоровлення в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 31.05.2023 № 149 на суму 20 771 100,00 грн (без ПДВ) за Лотом 1 та від 23.05.2023 № 123 на суму 13 797 000,00 грн (без ПДВ) за Лотом 2, пояснення Замовника, надане 30.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
11.09.2023 10:53 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2023 10:53
Запити/Пояснення
Номер:
5cdf2140783a4e2597be82db2701e12e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2023 13:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 900 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 600 путівок) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-012325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін послуг центрів і будинків відпочинку (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0a6b6e02ffad4212812decd5cf82beec
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2023 21:17
Опис:
s