• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 900 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 600 путівок)

Завершена

34 650 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 138 600.00 UAH
Номер: 960208e2126341c892f2af5382d12354
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 18.08.2023 11:39 - 09.09.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.08.2023 № 249 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2023-05-05-012325-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 98) 677-57-27, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ПрАТ «Івано-Франківськтурист») за Лотом 1 та ВП ДЗОВ «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» ПП «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» за Лотом 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю за Лотом 1, за Лотом 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол № 59/1 від 05.05.2023) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.05.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного Івано-франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» (далі – ПрАТ «Івано-Франківськтурист») за Лотом 1 та відокремленого підрозділу дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» приватного підприємства «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» (далі – ВП ДЗОВ «СОНЯЧНІ КАРПАТИ» ПП «СОНЯЧНІ КАРПАТИ») за Лотом 2, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023 за Лотом 1 та від 17.05.2023 за Лотом 2, договір про закупівлю путівок на оздоровлення в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 31.05.2023 № 149 на суму 20 771 100,00 грн (без ПДВ) за Лотом 1 та від 23.05.2023 № 123 на суму 13 797 000,00 грн (без ПДВ) за Лотом 2, пояснення Замовника, надане 30.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 11.09.2023 10:53 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2023 10:53

Запити/Пояснення