• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Компресор з монтажем та пусконаладкою

Компресор з монтажем та пусконаладкою

Завершена

1 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Номер: 4429f6bc8b004330a828d6b96aa1f6f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-17-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.11.2023 16:40 - 09.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2023 № 103-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.11.2023 № 103-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-05-05-012099-a, 05.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою, від 05.05.2023 б/н; вимога про усунення порушення UA-2023-05-05-012099-a.a1 від 11.05.2023 ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК»; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 16.05.2023 б/н (зі змінами); зміни до тендерної документації затверджені уповноваженою особою від 16.05.2023, б/н; вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «БІТІЕС-ГРУП»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 07.06.2023 № 0706202320104174; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 20.06.2023 № 2006202320104174; скарга до процедури UA-2023-05-05-012099-a.c2 від 22.06.2023 ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ»; вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «БІТІЕС-ГРУП»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 06.07.2023 № 10087-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 17.07.2023 № 1707202320104174; повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2023; договір від 27.07.2023 № ПР/Ш-23533/НЮ на суму 1 369 992,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «БІТІЕС-ГРУП»; відповідь замовника від 01.12.2023 на запит органу державного фінансового контролю; офіційний веб-сайт замовника https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak_2022. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «БІТІЕС-ГРУП» укладено договір від 27.07.2023 № ПР/Ш-23533/НЮ на суму 1 369 992,00 грн (з ПДВ). Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 08.12.2023 16:38 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.12.2023 16:38

Запити/Пояснення