-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засувки, затвори
Закупівля здійснюєтьсяна підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Завершена
11 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
Номер:
d01751c6d92840e2900591414257b048
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-17-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2023 00:00
Період моніторингу:
17.08.2023 12:49 - 08.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.08.2023
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.08.2023 № 50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-05-05-012010-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Кривбасводоканал» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2023 № 24, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «М-ЛИТ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 15.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.05.2023 № 27, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023, договір про закупівлю від 29.05.2023 № 30-СНАБ, додаткова угода від 12.06.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 12.06.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.08.2023.
Період усунення порушень:
23.08.2023 09:32 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2023 09:32
Запити/Пояснення
Номер:
196638267b134094b82936b23af2fb96
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2023 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Засувки, затвори» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-012010-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «М-ЛИТ» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Кривбасводоканал» з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ea5b48a93b094ca2b616d550f3b2faf7
Назва:
Надання пояснень.
Дата опублікування:
21.08.2023 10:27
Опис:
На запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Житомирській області від 18.08.2023 комунальне підприємство «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» надає пояснення. КП «КРИВБАСВОДОКАНАЛ», при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, використовує затверджену Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про вартість, зазначена у комерційних (цінових) пропозиціях від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників, даних що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах підприємств та організацій, які займаються продажом спеціалізованої техніки, а також дані в електронній системі закупівель Prozorro. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни укладених договорів взятих з із системи Prozorro аналогічних товарів, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Підприємства, та визначені відповідальним підрозділом Підприємства. Ознайомитись з обґрунтуванням можна за адресою https://kp-kvk.dp.ua. 2. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній закупівлі передбачено та зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Законодавством про публічні закупівлі питання щодо протоколу стосовно встановлення фактів формальних несуттєвих помилок при розгляді тендерної пропозиції не врегульоване, тобто не передбачений обов’язок замовника складати окремий протокол про виявлення формальних помилок учасника. Наявність формальних несуттєвих помилок учасника закупівлі ніяким чином не впливає розгляд тендерної пропозиції та не призводить до її відхилення. Однак, в подальшому, враховуючи отриманий запит, замовником, у разі виявлення формальних несуттєвих помилок учасника, складатиметься протокол уповноваженої особи. Перелік формальних помилок визначений в пункті 2 розділу V тендерної документації по даному предмету закупівлі: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М-ЛИТ» було встановлено, що даним учасником надано всі документи, які вимагались в умовах тендерної документації. Оскільки інформація про визнання помилки формальною не містить обов’язку оприлюднювати її в електронній системі, дана інформація не включалась до протоколу про визнання учасника переможцем.