-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні твердих порід.
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
1 724 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 240.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 240.00 UAH
Номер:
a60af541c784447e91e8d632e6a3231c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 17:30 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 142
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.06.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2023 № 142
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-05-05-011213-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пунктів 25, 35, 37 ,41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Степика Владислав Віталійович, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до Договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.04.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Степика Владислав Віталійович, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до Договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.05.2023 року № 50; реєстр отриманих тендерних пропозицій; повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; тендерну пропозицію ФОП Степика Владислав Віталійович (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 17.05.2023 № 59, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2023 року, договір від 23.05.2023 року № 109 (далі - Договір), додаткові угоди від 29.05.2023 року № 1 та від 31.05.2023 року № 2 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.06.2023 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 25, 35, 37 ,41 Постанови №1178 .
Моніторингом установлено, що відповідно до абзаців 3 та 8 частини 1 розділу V тендерної документації визначено, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з Законом, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Проте, вимогами пункту 25 Особливостей визначено, що положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з цими особливостями, не застосовується.
Також, частина 2 розділу ІV тендерної документації містить наступну інформацію: «Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого пунктом 10 частини першої статті 21 Закону, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни», частина 1 розділу V тендерної тендерної документації містить порядок проведення електронного аукціону: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій», частина 4 розділу VІ тендерної документації: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Ціна договору визначається за результатами аукціону згідно умов, що визначені замовником в тендерній документації, та відповідно до поданої переможцем розрахунку вартості тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону».
Оскільки, відповідно до вимог пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону то зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо електронного аукціону є порушенням вимог пункту 35 особливостей.
Також установлено, що тендерна документація містить вимоги, що суперечать вимогам Постанови №1178, а саме: абзацом 1 частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону.
Однак, у пункті 37 Постанови №1178 зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Окрім того, частиною 5 Розділу V тендерної документації визначено умови щодо відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам пункту 41 Постанови № 1178, а саме: абзаци 2, 3, 5, 6, 7 пункту 1 Розділу V тендерної документації, абзаци 3, 4 пункту 2 Розділу V тендерної документації, абзац 6 пункту 3 Розділу V тендерної документації.
Період усунення порушень:
21.06.2023 20:58 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2023 20:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розпорядженням Мереф'янського міського голови № 16-В від 27 червня 2023 року створена комісія для проведення службового рослідування по фактам порушень, встановлених в результаті моніторингу. Матеріали службового розслідування будуть направлені додатково.
Дата публікації звіту:
27.06.2023 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
0e845f8ab5d94db0ba180734735d76a3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2023 08:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
Керівнику
МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Дрова паливні твердих порід, код за ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-011213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
cd761b75409e43f59a7113378d53a266
Назва:
Відповідь на № UA-M-2023-06-13-000145 від 13.06.2023.
Дата опублікування:
16.06.2023 10:17
Опис:
З обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна ознайомитись за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1XQbArc212_f2mFJekw9OUGn056wJmn8g/edit.
Номер:
81f0d1e6c1ec4004869a3e27b32e4071
Назва:
Матеріали службового розслідування.
Дата опублікування:
28.06.2023 16:19
Опис:
Додатково матеріали службового розслідування до Розпорядження Мереф'янського міського голови щодо створення комісії.