-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ЄЗС ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення та перекриття даху шляхом впровадження енергозберігаючих технологій Велимченського ліцею Велимченської сільської ради Ковельського району Волинської області по вул.Центральна,86)
Завершена
15 349 814.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 749.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 76 749.07 UAH
Номер:
b4fdf2e198ef4bf480326ad2ead8aa67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-14-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
14.08.2023 17:05 - 05.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2023 № 68-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.08.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.08.2023 № 68-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-05-05-010995-a 05.05.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛОБУД-2», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до пунктів 2.2 та 8.1 договору від 25.05.2023 № 25 у відповідність до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу третього пункту 103 Постанови № 668, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості); своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Велимченського ліцею Велимченської сільської ради Ковельського району Волинської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.05.2023; звернення учасника щодо надання роз’яснень та відповідь на неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛОБУД-2» (далі – ТОВ «ЖИТЛОБУД-2»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір від 25.05.2023 № 25; додаткова угода від 21.08.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником 21.08.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України «підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
Відповідно до абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом».
Разом з цим, Замовник на порушення пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону до пункту 2.2 Проєкту договору та пунктів 2.2 та 8.1 Договору від 25.05.2023 № 25 включив умови, які суперечать частині першій статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу третьому пункту 103 Постанови № 668, а саме: «Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у Договорі та проектній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – 5 років з моменту здачі його в експлуатацію».
Моніторингом також встановлено, що Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.08.2023. Відповідь на запит в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено 21.08.2023 або на четвертий робочий день.
Період усунення порушень:
28.08.2023 16:06 - 12.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2023 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником виконано припис - усунено порушення шляхом внесення змін до пунктів 2.2 та 8.1 договору від 25.05.2023 № 25 у відповідність до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу третього пункту 103 Постанови № 668, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова угода опублікована у встановленому порядку.
Дата публікації звіту:
01.09.2023 15:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.09.2023 12:47
Запити/Пояснення
Номер:
39e61bc2f8394a7da92ad56f9709ae67
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.08.2023 09:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення та перекриття даху шляхом впровадження енергозберігаючих технологій Велимченського ліцею Велимченської сільської ради Ковельського району Волинської області по вул.Центральна,86)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
695779650124435cb32ffe223ab1bfd1
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.08.2023 11:12
Опис:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння його очікуваної вартості сформовано на підставі виготовленої Проектно-кошторисній документації в якій визначені і перелік робіт і вартість робіт згідно проектного кошторису.
Обгрунтування не публікувалося на офіційному веб-сайті Замовника оскілький такий сайт відсутній через відсутність фінансування на його утримання.
Замовником пропущено строк надлання відповіді через об'єктивні підстави а саме перебування уповноваженої особи у відпустці по 20.08.2023 р. Тимчасовий виконувач обов'язків уповноваженої особи Замовником не призначався.
Номер:
a07c9a3409bd485fbe2cbbdf36097444
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.08.2023 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення та перекриття даху шляхом впровадження енергозберігаючих технологій Велимченського ліцею Велимченської сільської ради Ковельського району Волинської області по вул.Центральна,86)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропоную надати пояснення щодо причин встановлення у договорі від 25.05.2023 № 25 гарантійних строків, які є меншими ніж визначено частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом третім пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
139eab75427847e78dd7e631e6e1ab12
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.08.2023 11:30
Опис:
Замовником при підготовці проекту договору помилково не було враховано частину першу статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом третім пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п. 14) ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вказане Вами порушення не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, а отже не може бути предметом даного моніторингу.