-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки (код ДК 021:2015 — 30210000-4 - Машини для обробки даних)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
edc959fb4d94404f93ac6eb473ca67d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-04-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2023 00:00
Період моніторингу:
04.07.2023 22:25 - 26.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 № 158
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-05-05-005796-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСАНАРА», встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.04.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСАНАРА», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Балаклійської міської ради Харківської області; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 05.05.2023 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «АСАНАРА», (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 17.05.2023 № 21, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2023 року, договір від 24.05.2023 року № 56-Т (далі - Договір), Додаткова угода від 20.06.2023 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.07.2023 року, (далі – Пояснення).
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСАНАРА» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Так, умовам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)» передбачено наявність вбудованого Ethernet адаптера( LAN з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T ).
Проте, у своїй пропозиції учасник - переможець надав довідку вих.№ 7 від 12.05.2023 року «ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ», в котрій зазначив запропонований товар, а саме ноутбук Acer Aspire 3 A315-24P-R9Z0 (NX.KDEEU.005), який в своїй комплектації не має вбудованого Ethernet адаптера.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 10.07.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо обґрунтування причин, з яких не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АСАНАРА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації в частині непідтвердження технічних характеристик предмета закупівлі .
У своїй відповіді Замовник зазначив наступне: « Додатком 3 до тендерної документації зазначено перелік вимог до комплектації ноутбуку та підтвердження вимог Замовника від Учасника вимагалося шляхом гарантування виконання зазначених вимог письмово за підписом уповноваженої особи. Учасником ТОВ «АСАНАРА» надана технічна пропозиція та підтверджено зазначені вимоги за підписом уповноваженої особи Учасника».
Надані Замовником пояснення не спростовують факт зазначених порушень, оскільки тендерна документація містить чіткі вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції товару, в якому передбачено наявність вбудованого Ethernet адаптера( LAN з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T ).
Таким чином, відповідно до вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «АСАНАРА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав Договір від від 24.05.2023 року № 56-Т.
Період усунення порушень:
19.07.2023 21:51 - 03.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.07.2023 21:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У висновок за результатами моніторнигу закупівлі Ноутбуки (код ДК 021:2015 — 30210000-4 - Машини для обробки даних) за оголошенням UA-2023-05-05-005796-a, надаємо інформацію про здійснення заходів, щодо усунення виявлених порушень, а саме повідомляємо про припинення зобов’язань за договором № 56-Т від 24 травня 2023 року укладеного з Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» код ЄДРПОУ 44319152, шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
25.07.2023 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
7a5f44b2f9ba4e9993dac3b104b34059
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2023 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Балаклійська міська рада Харківської області
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної Ноутбуки (код ДК 021:2015 — 30210000-4 - Машини для обробки даних), код за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-005796-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. На підставі чого Вами встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСАНАРА» умовам Додатку 3 до тендерної документації , а саме наявність вбудованого Ethernet адаптера( LAN з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T ), якщо в своїй пропозиції учасник надає ноутбук Acer Aspire 3 A315-24P-R9Z0 (NX.KDEEU.005), який в своїй комплектації немає вбудованого Ethernet адаптера?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
cecd21364d264630b9b68bdbcfbeb086
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.07.2023 12:57
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-12-013808-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-06-003438-a
Джерела пошуку та моніторингу цін: https://elmir.ua/laptops/notebook_acer_aspire_3_a315-24p_nx_kdeeu_00q.html?gclid=CjwKCAjwzJmlBhBBEiwAEJyLu7tWq8HWRPzxuKvBBR56jsmwrLeYIqLLrrRy5vVLlmk-xZIRzyOCmBoC37sQAvD_BwE, https://comfy.ua/noutbuk-acer-aspire-3-a315-24p-nx-kdeeu-00q-silver.html?gclid=CjwKCAjwzJmlBhBBEiwAEJyLuyKQNYoLQ6_oO0RyF15l0hUK7lH-1oGrIhXD6S5A-SQsc7CZlyYb0RoCFukQAvD_BwE, https://www.foxtrot.com.ua/ru/shop/noutbuki_acer_aspire_3_a315_24p_nxkdeeu00q.html?gclid=CjwKCAjwzJmlBhBBEiwAEJyLuzrRIWB5wirtLqD_Aes5M3HvSakWbw2cdJBU1icZnm6ihcOQQMNyJRoCjlQQAvD_BwEі т.д.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://balakleyamer.gov.ua/viddil-tsyvilnoho-zakhystu-ta-vzaiemod/pasporty-biudzhetnoi-prohramy/