«Капітальний ремонт покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна 1»
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
У порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та змінами від 30.12.2022 р. відповідно до Постанови № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
3 702 933.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 514.66 UAH
Період моніторингу:11.07.2023 13:07 - 02.08.2023 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2023 №57-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.07.2023 №57-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2023-05-05-004994-a 05.05.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розміщення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення частини першої статті 25 Закону та пункту 19 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05 травня 2023 року №16), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 травня 2023 року №23, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 25 травня 2023 року №52 та пояснення від 13 липня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/41996790/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11 липня 2023 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник зазначив, що додатково дана інформація не опубліковувалась на вебсайті».
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Окрім того, відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178.
Зокрема, відповідно до пункту 26 Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону, та згідно з пунктом 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Відповідно до вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості, як розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Тендерна документація Замовника на закупівлю робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна 1, відповідно до вимог статей 21, 22 Закону містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, зокрема, розмір забезпечення тендерних пропозицій становить - 18514,67 гривень.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт.
Згідно з тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів очікувана вартість закупівлі - 3 702 933,00 грн.
Отже, на порушення частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі під час проведення тендеру на закупівлю робіт (18514,67 > (3702933,00 х 0,5%)).
Також установлено, що у пункті 22.1 розділу 12. «Інші умови договору» проєкту договору, який є Додатком №4 до тендерної документації Замовника зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, чим не дотримано вимог пункту 19 Постанови №1178.
При цьому предметом даної закупівлі є роботи, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів. Однак, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари згідно із підпунктом 2 пункту 19 Постанови №1178.
Період усунення порушень:27.07.2023 18:09 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:27.07.2023 18:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна 1 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-05-004994-a), на виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-004994-a проведеного Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, зазначаємо, що, Замовником прийнято рішення про винесення попередження уповноваженій особі з питань публічних закупівель Відділу освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради Корнієнко Олені Володимирівні за допущені порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), під час про ведення закупівлі по предмету «Капітальний ремонт покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна 1», очікуваною вартістю 3 702 933,00 гривень та направлення її на навчання з підвищення кваліфікації уповноваженої особи у сфері публічних закупівель, а також внесені зміни до Договору № 52 від 25.05.2023р. пункт 22.1 Розділу 22. «Інші умови договору» у відповідності вимогам Постанови №1178.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:15.07.2023 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919605
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 43) 266-13-92 pompazakupivli@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна 1 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-05-004994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у пункті 22.1 розділу 22 «Інші умови договору» проєкту договору, який є додатком №4 до тендерної документації та в подальшому в договорі підряду від 25 травня 2023 року №52, міститься перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі?
3. Яким чином учасником ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ", якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання копії посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки виконроба Кривка Сергія Олексійовича (пункт 2 додатку №1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
75297
Номер:9661218691cf4aeda328c48fc3e9adc9
Назва:Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:13.07.2023 16:03
Автор:Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради
×
Код ЄДРПОУ:
41996790
Контактна особа:
Корнієнко Олена Володимирівна 380973860842 finoks2021@ukr.net
Адреса:
23222, Україна, Вінницька область, село Якушинці, вулиця Новоселів, будинок 1
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На Ваш запит про надання пояснень від 11.07.2023 року, щодо проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна,1 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-05-004994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, надаємо пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до Проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна,1», яка затверджена рішенням виконавчого комітету Якушинецької сільської ради від 28.02.2023 року № 98. (додаток 1 до цього листа)
Також, інформуємо про те, що Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (далі – Постанова). Оскільки, базовим нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель залишається Закон, Замовник керуючись частиною першою статті 10, оприлюднює інформацію про закупівлю самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію - не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до Особливостей;
У той же час, пунктом 4 статті 10 Закону зазначається про те, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також, відповідно до абзацу 2 пункту 6 статті 10 вказується, що інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних. Оскільки, в частині 1 статті 10 Закону не вказано про обов’язкове оприлюднення інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета та визначення його очікуваної вартості, Замовником додатково дана інформація не опубліковувалась на веб сайті. При цьому відповідна інформація наведена в тендерній документації для проведення процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна,1» (код ДК 021:2015 - - 454530000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
2. Чому у пункті 22.1 розділу 22 «Інші умови договору» проєкту договору, який є додатком №4 до тендерної документації та в подальшому в договорі підряду від 25 травня 2023 року №52, міститься перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі?
У зв’язку з тим, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 ¬¬¬¬¬¬¬¬ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), Замовником з технічних причин не було враховано зміни щодо Проекту договору у пункті 22.1 розділу 22 «Інші умови договору», який є додатком № 4 до тендерної документації та в подальшому Договорі підряду від 25 травня 2023 року № 52, відповідно Особливостей п.19. Відтак Відділ освіти культури та спорту повідомляє, що зобов’язується привести у відповідність Договір підряду від 25 травня 2023 року № 52, шляхом підписання додаткової угоди про внесення змін до пункту 22.1 розділу 22 відповідно до Особливостей п.19., що не призведе до зміни істотних умов договору та суми договору.
3.Яким чином учасником ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ", якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання копії посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки виконроба Кривка Сергія Олексійовича (пункт 2 додатку №1 тендерної документації)?
На виконання вимоги пункту 2 додатку 1 до тендерної документації: учасник повинен надати – копії посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки директора та виконроба.
Учасником «ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у тендерній пропозиції, щодо предмету закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна,1» було надано копії посвідчень на директора Кривко Віталія Сергійовича, та виконроба Кривко Сергія Олексійовича – посвідчення за № 0342 від 12.03.2021року, термін дії якого три роки з моменту видачі (Додаток 2 до цього листа), таким чином було виконано вимогу пункту 2 додатку1 до тендерної документації.
Додатки:
1.Рішення Якушинецької сільської ради виконавчого комітету від 28.02.2023 року № 98 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна,1» - додаток в 1 прим. на 1 арк.
2.Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки Кривка Сергія Олексійовича - додаток в 1 прим. на 1 арк.
Уповноважена особа Олена КОРНІЄНКО