• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі АЗПСМ с. Кодня за адресою: вул. Грабовського, 1 с. Кодня Житомирського району Житомирської області

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 69 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Завершена

13 899 087.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 138 990.88 UAH
Номер: 8185b7028b2f492ba68a096d98154cb1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-14-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 14.08.2023 15:27 - 05.09.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.08.2023 № 44-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 14.08.2023 № 44-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1. UA-2023-05-05-002046-a 05.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Станишівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2023 №114, скаргу приватної ремонтно-будівельної фірми «КОМУНАЛЬНИК» від 02 червня 2023 № UA-2023-05-05-002046-a.b1, рішення органу оскарження від 15.06.2023 №8781-р/пк-пз, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія Центр комплект», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.05.2023 №135 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2023 №141 про визначення переможця процедури закупівлі, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2023 №165 про відхилення тендерної пропозиції, тендерну пропозицію приватної ремонтно-будівельної фірми «КОМУНАЛЬНИК», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2023 №167 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.06.2023 №169 про визначення переможця процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.06.2023, договір про закупівлю товару від 12.07.2023 №235, (далі – договір), додаткова угода від 12.07.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 14.07.2023, пояснення від 21.08.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 23.08.2023 14:07 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2023 14:07

Запити/Пояснення