Капітальний ремонт із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі АЗПСМ с. Кодня за адресою: вул. Грабовського, 1 с. Кодня Житомирського району Житомирської області
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Сума забезпечення: 69 000,00 гривень
Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628.
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Завершена
13 899 087.60UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 138 990.88 UAH
Період моніторингу:14.08.2023 15:27 - 05.09.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 44-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.08.2023 № 44-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1. UA-2023-05-05-002046-a 05.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Станишівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2023 №114, скаргу приватної ремонтно-будівельної фірми «КОМУНАЛЬНИК» від 02 червня 2023 № UA-2023-05-05-002046-a.b1, рішення органу оскарження від 15.06.2023 №8781-р/пк-пз, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія Центр комплект», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.05.2023 №135 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2023 №141 про визначення переможця процедури закупівлі, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2023 №165 про відхилення тендерної пропозиції, тендерну пропозицію приватної ремонтно-будівельної фірми «КОМУНАЛЬНИК», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2023 №167 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.06.2023 №169 про визначення переможця процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.06.2023, договір про закупівлю товару від 12.07.2023 №235, (далі – договір), додаткова угода від 12.07.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 14.07.2023, пояснення від 21.08.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:23.08.2023 14:07 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:23.08.2023 14:07
Запити/Пояснення
77781
Номер:02eaee17a7444dd9b61353dbb6f7fc00
Назва:Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:16.08.2023 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:22.08.2023 00:00
Автор:ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913645
Контактна особа:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 38) 265-73-60 m.s.volynets@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-002046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf) наступні документи: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси і дефектні акти до них; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт (із зазначенням видів, вартості та термінів виконання робіт.
У складі тендерної пропозиції учасником приватної ремонтно-будівельної фірми «КОМУНАЛЬНИК» (далі – ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» ) надано гарантійний лист від 13.05.2023 №140/8 (файл 10. Довідки_гарантійні листи.pdf), яким гарантується подання документів визначених підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Календарний графік виконання робіт (із зазначенням видів, вартості та термінів виконання робіт у складі тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» не надано.
Враховуючи вищевикладене надайте інформації (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК»?
3. Відповідно до додаткової угоди від 12.07.2023 №1 внесено зміни щодо суми бюджетних асигнувань на 2023 рік в розмірі 3 000 000, 00 грн.
До додаткової угоди замовником завантажено додатки, які не відповідають сумі бюджетних асигнувань на 2023 рік, з урахуванням змін.
Чому Замовником завантажено додатки, які не відповідають змісту додаткової угоди?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Розглянувши запит від 16 серпня 2023 року про надання поясненнь (інформації, документів) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі АЗПСМ с. Кодня за адресою: вул. Грабовського, 1 с. Кодня Житомирського району Житомирської області, код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-05-002046-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмета закупівлі та, відповідно, розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 29.03.2023р. №Т088-О виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПКРТИЗА»). Проектно-кошторисна документація затверджена рішенням двадцять шостої сесії восьмого скликання Станишівської сільської ради від 31.03.2023р. №1048 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі АЗПСМ с. Кодня за адресою: вул. Грабовського, 1, с. Кодня, Житомирського району Житомирської області».
Кошторисна документація складена із застосуванням:
- ДБН Б.2.2-12-2019 «Планування і забудова територій»,
- ДБН В.2.2-10:2022 «Заклади охорони здоров’я»,
- ДБН А.2.2-3-2014р. «Склад та зміст проектної документації на будівництво»,
- ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва».
Кошторисну документацію складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також матеріали) здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.Проектна документація розроблена з урахуванням вимог:
- ДБН В.2.2-10:2022 «Заклади охорони здоров’я»,
- ДБН Б.2.2-12-2019 «Планування і забудова територій»,
- ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва
- ДБН В.2.2-40-2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»,
- ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»,
- ДБН В.1.2-2-20006 «Навантаження і впливи. Норми проектування».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. У зв’язку з чим у замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Щодо календарного графіку виконання робіт (із зазначенням видів, вартості та термінів виконання робіт) у складі тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» та не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК».
Календарний графік виконання робіт (із зазначенням видів, вартості та термінів виконання робіт) було надано у складі тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК», який міститься у файлі під назвою «13. Проект Договору.pdf».
У замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК».
3. Щодо додаткової угоди №1 від 12.07.2023 до договору про закупівлю робіт.
12.07.2023 року замовником було завантажено текст додаткової угоди №1 до договору №235 про закупівлю робіт від 12.07.2023 року та відповідні додатки до додаткової угоди.
Додатки відповідають тексту додаткової угоди.
Додатки:
- копія експертного звіту від 03.02.2022р. №39/КД/2022,
- копія рішення сесії від 12.05.2022р. №723,
- файл під назвою «13. Проект Договору.pdf»,
- додаткова угода №1 від 12.07.2023 року з додатками.