-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт ділянки дороги від вул. Князя В.Великого 2в до вул. Д.Січинського 6 , в м. Чорткові, Тернопільської області»
Завершена
4 142 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 41 420.00 UAH
Номер:
a04983b9e04242b1aca60ac7587d28e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-24-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.08.2023 00:00
Період моніторингу:
24.08.2023 18:59 - 15.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 № 190
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.08.2023 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2023-05-04-014807-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БМБУД»; розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» Чортківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 04.05.2023 № 73, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.05.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД», тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі - ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», учасник-переможець), вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.05.2023 №7422-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.05.2023, протокол відхилення від 16.05.2023 № 76 , протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.05.2023 № 78, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023, договір про закупівлю від 01.06.2023 № 139 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02.06.2023 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.09.2023 року (далі – Пояснення).
Моніторингом питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено, що Замовник оприлюднив учаснику-переможцю ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, повідомлення до учаснику-переможцю ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» містить не коректний перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: «Шановний учасник! Під час перевірки вашої тендерної пропозиції було виявлено такі невідповідності: 1. Згідно із п.1 розділу 3 Тендерної документації Замовником передбачається «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду» . - Вами надано документи «Сертифікати ЕБД», та «ISO» із розширенням rar. Прошу дані документи подати у форматі «pdf». 2. Згідно із ч. 2 п. 1 додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати : Учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). В підтвердження наявності власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник надає: - оригінал(и) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них); - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. В підтвердження наявності орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник надає: - оригінал(и) договору(ів) оренди (лізингу), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі; - оригінал(и) акту(ів) приймання-передачі учаснику такого(их) асфальтобетонного (их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; - оригінал листа-підтвердження від орендодавця асфальтобетонного заводу щодо не заперечення використання його заводу для надання послуг учасником за предметом закупівлі; В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: - оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. Вами надано довідку № 1212 в якій ви надаєте інформацію про наявність пересувний КДМ/2067 та залучення АБЗ по договору поставки №1-05/07/21 від 05.07.2023р. Даний договір укладений на постачання асфальтобетонної суміші, а не залучення АБЗ, крім того він є не чинний так, як не підписаний із сторони покупця – ТОВ «Шляховик –Т» . Також Вами надано лист від ТОВ «ВФ ПЛЮС» № 13 від 11.05.2023р. про постачання останнім Вашій стороні асфальтобетонний сумішей. Просимо надати роз’яснення щодо забезпечення виконання ч.2 п.1 додатку 1. Просимо усунути цю невідповідність.».
Тобто, Замовник вимагаючи від учасника-переможця надати документи«Сертифікати ЕБД», та «ISO» у форматі «pdf» не посилається на відповідну вимогу тендерної документації.
В свою чергу, тендерна документація не містить вимог Замовника щодо надання документів тендерної пропозиції у форматі «pdf», або заборони подання документів у форматі «rar».
Крім того, згідно підпункту 12 пункту 1 розділу 3 тендерної документації подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації є формальною помилкою.
Отже, Замовником у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей встановлено неправомірну вимогу щодо надання документів тендерної пропозиції виключно у форматі «pdf», що є порушенням вимог 40 Особливостей в частині встановлення вимог щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Період усунення порушень:
15.09.2023 20:57 - 30.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2023 20:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дякую за виявлені невідповідності, будуть враховані при наступних закупівлях, відповідальні особи попереджені.
Дата публікації звіту:
21.09.2023 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
cc98e98d1de14d439db9c67036c01ce6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.08.2023 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт ділянки дороги від вул. Князя В.Великого 2в до вул. Д.Січинського 6 , в м. Чорткові, Тернопільської області (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-04-014807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
36fda1a32f78455d87912bf684bd0357
Назва:
Відповідь на електронний запит по моніторингу UA-M-2023-08-24-000027 по закупівлі UA-2023-05-04-014807-a
Дата опублікування:
04.09.2023 15:34
Опис:
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Згідно Постанови КМУ 710 від 11.10.2016 року (із змінами): п. 41Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Благоустрій» Чортківської міської ради не являється розпорядником бюджетних коштів, а лише одержувачем у відповідності п. 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету), а також у відповідності із ст. 24 Господарського кодексу - суб'єктом господарювання комунального сектора економіки (є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів). Отже наше підприємство підпорядковане та належить органу місцевого самоврядування – Чортківській міській раді та зобов’язаний виконувати рішення виконавчого комітету.
Рішенням № 111 Виконавчого комітету Чортківської міської ради було затверджена перелік робіт, який включав ремонт дороги вул. Дениса Січинського та Князя Володимира Великого, м.Чортків.
Згідно наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003року №154 (зі змінами) Порядок проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт відповідного об’єкту благоустрою власними силами, або може залучити для цього інші підприємства, установи, організації, згідно чинного законодавства. Перед виконанням робіт з поточного ремонту утворюється комісія, результатом якої є складання акту з необхідним переліком робіт. На підставі дефектного акту розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту робіт, яка затверджується балансоутримувачем об’єкта або його власником.
На підставі даної документації було здійснено розрахунок очікуваної вартості поточного ремонту об’єкту благоустрою, а саме: « Поточний ремонт ділянки дороги від вул. Князя В.Великого 2в до вул. Д.Січинського 6 , в м.Чорткові, Тернопільської області».
Згідно ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 п.5.8.7.2 загальна вартість робіт із використанням устаткувань та матеріалів склала – 3374075+62991+14945+20% ПДВ = 4142413,20 грн з ПДВ. Замовником оголошена сума в розмірі 4 142 000грн, як очікувана вартість закупівлі на вищевказаний об’єкт.
Додаток : - сканкопія рішення № 111 Виконавчого комітету Чортківської міської ради;
- сканкопія акту обстеження ;
- сканкопія «Зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва.
В.о.начальника КП «Благоустрій» ЧМР М.Б.Табачак
Номер:
2a26ec2505da408daea3c40150efc9f6
Назва:
про надання розяснення
Дата опублікування:
18.09.2023 12:30
Опис:
У висновку вказано про притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. В порушеннях підприємство не вбачає , винну особу - уповноважену особу , так як відсутнє забазпечення читання документів із розшиненням rar. Прошу надати Ваше роз'яснення до якої відповідальності саме керівник підприємства і кого повинен притягнути ?
Номер:
bb3b38e22d4a4ed69806bd3fa56df6bc
Назва:
Відповідь на запит про надання роз'яснення
Дата опублікування:
25.09.2023 15:54
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу процедури закупівлі фіксує порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Орган державного фінансового контролю здійснює державний фінансовий контроль за використанням коштів державного та місцевих бюджетів, і в разі виявлення порушень законодавства має право пред`являти обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення таких правопорушень.
Щодо шляхів та заходів усунення порушень, повідомляємо, що в констатуючій частині висновку визначені чіткі, конкретизовані, зрозумілі заходи, які повинен вжити Позивач, щоб усунути виявлені в ході моніторингу порушення. Згідно висновку «Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Частинами 6, 7 статті 8 Закону передбачено, що за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником.
У висновку обов`язково зазначаються зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Як наслідок, з вищенаведеного слідує, що Офісом зазначений конкретний, чіткий перелік шляхів усунення порушень та виконання вимог зобов’язальної частини висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме:
- недопущення встановлених порушень у подальшому;
- забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення;
- оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про вжиття таких заходів.
Зазначене в повному обсязі відповідає вимогам, які встановлені для висновку про результати моніторингу закупівлі як акту індивідуальної дії згідно з п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.