-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області
Завершена
198 968 350.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 989 683.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 989 683.50 UAH
Номер:
a80268d9ccfa4681bf198a01c831281b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2023 00:00
Період моніторингу:
13.09.2023 10:26 - 05.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023 № 26-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.09.2023 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-04-011031-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Оксана ЗАМУЛА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі,
відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації
щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері
публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам
Закону та вимог Особливостей № 1178, питання розгляду тендерної пропозиції
та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його
оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції
переможця, внесення змін до договору, надання інформації у випадках
передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі,
відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації
щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері
публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам
Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі –
Закон № 922) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні
закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою
Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178),
розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання
договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору
умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання
інформації у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного
підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області»
(далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з
особливостями; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням
уповноваженої особи Замовника (протокол від 10.05.2023 № 51); тендерну
пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ
«ШБУ-77»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовника від 30.05.2023 № 80 щодо відхилення учасника; рішення Постійно
діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –
АМКУ) від 06.06.2023 № 8125-р/пк-пз та від 20.06.2023 № 9046-р/пк-пз;
тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі –
ТОВ «ПБС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовника від 03.07.2023 № 111 щодо визначення переможця; повідомлення про
намір укласти договір від 03.07.2023; договір підряду від 14.07.2023 № 60 (далі
– Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткові угоди від
23.08.2023 № 1, від 25.08.2023 № 2, від 07.09.2023 № 3, від 12.09.2023 № 4 та
від 18.09.2023 № 5; відповіді на запити Управління від 20.09.2023 та від
22.09.2023 року.
Моніторинг питань, які були предметом розгляду АМКУ не проводився.
Період усунення порушень:
29.09.2023 14:26 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2023 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
54a630ea669b432a9be2c1e10cf8e700
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2023 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-04-011031-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин внесення змін до п.3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору фінансування коштів за рахунок місцевого бюджету. А саме на якій підставі змінено джерело фінансування (КПКВ 1917462 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету») відповідно до укладених додаткових угод від 23.08.2023 № 1, від 25.08.2023 № 2, від 07.09.2023 № 3 та від 12.09.2023№ 4 до Договору від 14.07.2023 № 60, що є невідповідністю умов договору до тендерної документації та плану закупівель на 2023 рік.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bf98037994f448e79f7c8e62eb95b3e6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.09.2023 09:41
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Дефектного акту на виконання дорожніх робіт та/або послуг і витрат, Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, розрахованого на підставі Дефектного акту на виконання дорожніх робіт та/або послуг і витрат та затвердженого наказом ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області від 03.05.2023 №25 (додаються).
2. Рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору про закупівлю послуг від 14.07.2023 № 60 відповідно до додаткових угод від 23.08.2023 № 1, від 25.08.2023 № 2, від 07.09.2023 № 3 та від 12.09.2023№ 4 було прийнято на підставі розпорядження Закарпатської обласної державної адміністарції – Закарпатської обласної військової адміністрації від 21.07.2023 № 667, від 17.08.2023 № 723, плану робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання доріг загального користування місцевого значення по Закарпатській області на 2023 рік, рішення Іршавської міської ради від 04.08.2023№2695 та рішення Хустської міської ради від 11.08.2023№1429 (додаються).
Номер:
fab34b8b678f4f869626c74655d831b5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2023 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-04-011031-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Надати наступну інформацію, чому у Додатку 7 до тендерної документації Замовником включено до Відомості обсягів робіт (BoQ) та Дефектного акту різні обсяги робіт у п.1, 2, 3, 6, 7 та інші. При цьому, згідно пункту 5.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» тендерної документації ціна (тендерної пропозиції) договірної ціни розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (ВоQ).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fac9dda7e47d4998a21c9b5570f4ae3a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.09.2023 17:15
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо про наступне:
В пункті 1.3 Додатку №10 до Тендерної документації вказано, що Послуги надаються відповідно, але не виключно до норм і правил:… Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753 (далі – Методика. Додається).
Відповідно до пункту 6.3 Методики, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) поточного ремонту та експлуатаційного утримання замовник надає дефектний акт згідно з додатком 2 до Методики.
Отже, договірна ціна (Додаток №1 до Договору підряду) розраховується на підставі Дефектного акту.
У Додатку 7 до тендерної документації Замовником включено до Відомості обсягів робіт (BoQ) та Дефектного акту різні обсяги робіт у п.1, 2, 3, 6, 7 та інші виключно у зв’язку з допущенням технічної помилки, яка, з описаних вище причин жодним чином не випливає на зміст тендерної пропозиції учасника та на результати торгів.