-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
комплект форменого одягу літнього
Завершена
11 443 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 216.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 216.00 UAH
Номер:
a9eeabac4b7741688344eeeaeb3d17d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 10:01 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-05-04-009780-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі,
відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про
закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону,
Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Промдетальсервис», ТОВ
«БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення
невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про
закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам
тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі,
відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про
закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови від 12 жовтня 2022 року №
1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні
закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду
тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення
невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про
закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам
тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунальної організації
виконавчого комітету органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) «Муніципальна охорона», на 2023 рік, оголошення про
проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію
затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.05.2023 б/н, реєстр
отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій,
тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю
«Промдетальсервис» (далі – ТОВ «Промдетальсервис»), товариства з
обмеженою відповідальністю «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» (далі – ТОВ «БУРЕВІЙ
ТЕКСТИЛЬ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в
інформації та документах до 20.05.2023, до 26.05.2023, протокольне рішення від
17.05.2023 б/н, протокольне рішення від 23.05.2023 б/н, протокольне рішення
від 26.05.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2023,
договір від 01.06.2023 № 48 на суму 11 421 600,00 грн. без ПДВ, пояснення та
документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від
28.06.2023 та від 10.07.2023.
Період усунення порушень:
12.07.2023 16:13 - 18.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2023 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
c27f8a1598754226af71341f48a5e3e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2023 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару комплектів
форменого одягу літнього (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2023-05-04-009780-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо
обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на
якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів
України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання
державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
85766b7f75b442888d3865b1c988346d
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.06.2023 10:00
Опис:
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі: код ДК 021:2015 (CPV): 18110000-3 Формений одяг (комплект форменого одягу літнього) повідомляємо, що Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства; визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі проведеного моніторингу. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://municipal-guard.com.ua/zakupivli/
Номер:
755f7d0b3c484e4fa8373eb57bd6500c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2023 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару комплектів форменого одягу літнього (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-04-009780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Замовником встановлені вимоги до матеріалів, а саме брюки літні, сорочка літня з довгим рукавом, кепка літня типу блайзер (бейсболка) - стійкість до стирання по площині – не менше 65000 циклів (ДСТУ ISO 12947-2:2005). При цьому ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» в тендерній пропозиції надав протокол випробувань продукції вiд 19.04.2023 № 088-Л/23 та протокол випробувань продукції вiд 19.04.202З№ 089-Л/23, в яких зазначено стiйкiсть до стирання (тканини), цикл 50000 (ДСТУ ISO 12947-2:2005), стiйкiсть до стирання (тканини), цикл 25000 (ДСТУ ISO 12947-2:2005). Просимо надати документи та пояснення, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ».
2. Також просимо надати протоколи випробувань або інші документи учасника ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ», які підтверджують технічні вимоги відповідно до додатку 2 тендерної документації, а саме на куртку демісезонну, кофту флісову, сорочку з короткими рукавами типу «Поло», футболку трикотажну, ремінь поясний.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
84ecdc51b48f4aa29b3a54975cf8f372
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.07.2023 22:44
Опис:
1. В додатку 2 тендерної документації на брюки літні, сорочку літню з довгим рукавом та кепка літню типу блайзер (бейсболка) в тому числі зазначено вимогу щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 12947-2:2005. ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» було надано в складі тендерної пропозиції протоколи випробувань продукції №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року. У таблиці «результати випробувань» позначення НД на методи випробувань для щодо найменування показників, одиниці вимірювань «стійкість до стирання (тканини), цикл» вказано саме ДСТУ ISO 12947-2:2005. Крім того, 26.05.2023 року від ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» було надано оригінал листа від 26.05.2023 року № 98 та додатки до листа, а саме: результати протоколів випробувань продукції від 26.05.2023 року №088/1-Л/23 та №089/1-Л/23, як додатки до діючих протоколів №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року. Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником було прийнято рішення, що тендерна пропозиція ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» відповідає вимогам тендерної документації, а відповідно було обрано переможцем процедури закупівлі.
2. Для куртки демісезонної, кофти флісової, сорочки з короткими рукавами типу «Поло», футболки трикотажної, ременя поясного не встановлено вимоги щодо надання протоколів випробувань або інших документів. Відповідно до вимог тендерної документації – тендерна пропозиція має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні вимоги (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). А додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання документального підтвердження вказаних показників (характеристик) тканини лише на брюки літні, сорочку літню з довгим рукавом та кепка літню типу блайзер (бейсболка). Додатково повідомляємо, ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» крім результатів протоколів випробувань продукції від 26.05.2023 року №088/1-Л/23 та №089/1-Л/23, як додатків до діючих протоколів №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року, було також надано оригінали результатів протоколів випробувань продукції №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року, декларації від виробника про відповідність (після укладання договору) та копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи.