• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 (талони), дизельне паливо (талони))»

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер: 5e456ddaa3404c48bc249da413f066b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-06-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.06.2023 14:04 - 28.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.06.2023 № 138 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.06.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.06.2023 № 138 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 18 UA-2023-05-04-009367-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 768-09-88, v.m.demyanova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Постанови №1178. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформацій̈ про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2023 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформацій̈ про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, Постанова №1178); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна дитяча інфекційна лікарня», (далі – КНП «ОДІЛ» Замовник) ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 (талони), дизельне паливо (талони))», затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.05.2023, протокол розкриття тендерних пропозиції від 12.05.2023 року; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД САН ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТД САН ОЙЛ», Учасник, переможець); повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2023 року; договір № ТД-5834 про закупівлю товарів від 22.05.2023 з ТОВ «ТД САН ОЙЛ» (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.06.2023 року. За результатами моніторингу встановлено, що вимогами абзацу першого пункту 28 Постанови № 1178 передбачено складання тендерної документації відповідно до статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Водночас, вимогами пункту 17 частини другої статті 22 Закону передбачено зазначення у тендерній документації прізвища, ім’я та по батькові, посади та електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. Проте, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 04.05.2023 не містить у собі інформації щодо посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Зазначене є порушенням вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 26.06.2023 16:55 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Північно-східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що 28.06.2023 року медичним директором КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНИЧНА ЛІКАРНЯ» Світланою ТКАЧЕНКО була проведена нарада, щодо розгляду результатів Висновку. На нараді були присутні заступник генерального директора з економічних питань Наталія БУРЯК, головний бухгалтер Олена БЄЛАШ та уповноважена особа з публічних закупівель, - заступник головного бухгалтера, Олена МОСКОВА. На нараді були розглянути результати проведеного моніторингу, обговорені причини допущенних порушень, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою, щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення в подальшому порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель, вказано уповноваженой особі Олені МОСКОВІЙ на необхідність неухильного дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Дата публікації звіту: 28.06.2023 16:13

Запити/Пояснення