-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
375 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 750.00 UAH
Номер:
969d6943fdae4f41896312917a8c575c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-12-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2023 00:00
Період моніторингу:
12.07.2023 18:03 - 03.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023
№20-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 11.07.2023 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13.UA-2023-05-04-006709-а 04.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 17 частини другої статті 22 Закону .
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 24.05.2023 року, тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Самарської Олени Борисівни (далі – ФОП Самарська Олена Борисівна), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2023, договір про закупівлю від 26.05.2023 № 45 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 16.06.2023 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.07.2023 року.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації в підпункті 2.3 пункту 2 Розділу І «Загальні положення» не зазначив дані по-батькові особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги передбачені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
25.07.2023 15:38 - 09.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2023 15:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянуті та обговорені результати проведеного моніторингу закупівлі, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою щодо вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи
Дата публікації звіту:
27.07.2023 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
c081fcc1870a4d848990491c9d82593b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2023 06:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-05-04-006709-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a1e44e74e7b481da0a21632c93d4d5c
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.07.2023 13:56
Опис:
1.Очікувана вартість предмета закупівлі проводилася відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та визначено методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих комерційних пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Довідка маркетингового дослідження та цінові пропозиції додаються в окремому PDF файлі.
2.КНП «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради не являється органом місцевого самоврядування у зв’язку з чим не підпадає під вимоги пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).