• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ветеринарні послуги (послуги відлову та стерилізації безпритульних тварин)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Номер: b67ee0e7783b415cb91a3e828bd14cfd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.12.2023 15:20 - 28.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.12.2023 № 223 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2023 № 223 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-05-04-005005-a 04.05.2023 КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 91) 900-05-25, s.h.aleksieieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Громадської організації "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ" установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору від 30 травня 2023 року № 14 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (далі - Замовник) UA-P-2023-05-04-001182-c, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою (протокол від 04.05.2023 № 16), тендерну пропозицію учасника Громадська організація "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 16.05.2023, договір від 30 травня 2023 року № 14, пояснення Замовника, отримані 11.12.2023 та 22.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.12.2023 та 21.12.2023. Відповідно до п. 2 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлені вимоги: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, копія первинних документів на повне виконання аналогічного договору, що зазначений в довідці… Моніторингом встановлено, що на підтвердження інформації наведеної у довідці учасником надано копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію актів прийому-передачі наданих послуг. Але, надані акти не підтверджують виконання договору в повному обсязі. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 16.05.2023 розглянув тендерну пропозицію учасника Громадська організація "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.05.2023 № 29). При цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Замовник не виявив, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Відповідно Додатку № 2 до тендерної документації, Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Також у Додатку 2 до тендерної документації зазначено: У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктом 44 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені підпунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацом чотирнадцятим пунктом 44 Особливостей замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Моніторингом установлено, що у визначений тендерною документацією строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю учасник торгів Громадська організація "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ" не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 44 Особливостей Відповідно до пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 цих Особливостей. Отже, тендерна пропозиція Громадської організації "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ" мала бути відхилена.
Період усунення порушень: 26.12.2023 18:00 - 10.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.12.2023 18:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами здійснення моніторингу на закупівлю «Ветеринарні послуги (послуги відлову та стерилізація безпритульних тварин)» на території Дніпропетровської області, м. П’ятихатки, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-04-005005-а, було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до статей 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській області (м. Дніпро) зобов’язало Комунальне підприємство П’ятихатської міської ради «Комунальний сервіс» усунути порушення шляхом припинення розірвання договору № 14 від 30 травня 2023 року через укладання додаткової угоди з дотриманням положень з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів. Відповідно до норм Цивільного кодексу України зобов’язання за договором припиняються частково чи в повному обсязі та поширюється на всі види зобов’язань. Припинення це остання стадія існування зобов’язань, із завершенням якої первісний юридичний зв'язок між сторонами, виражений у конкретному зобов’язанні утрачається. Статтею 599 зазначено, що зобов’язання припиняться виконанням, проведеним належним чином. Суть належного виконання включає належні сторони Договору, час, предмет, місце і спосіб виконання. Договором надання послуг із благоустрою населених пунктів послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин (відлов та стерилізація безпритульних тварин) на території м. П’ятихатки № 14 від 30.05.2023 року передбачено що Виконавець виконує послуги у повному обсязі, це підтверджується Актом здачі-приймання наданих послуг №12 від 10.07.2023; №22 від 02.10.2023 року (додається), а Замовник здійснює оплату згідно з умовами Договору (додається копія платіжної інструкції від № 1 від 12.07.2023; № 2 від 03.10.2023 року), тому зобов’язання було виконано належним чином та припинено у зв’язку з виконанням. Комунальне підприємство П’ятихатської міської ради «Комунальний сервіс», повідомляє про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за Договором надання ветеринарних послуг (послуги відлову та стерилізація безпритульних тварин) на території Дніпропетровської області, м. П’ятихатки № 14 від 30.05.2023 року шляхом припинення зобов’язань з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів.
Дата публікації звіту: 27.12.2023 14:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
  • other: Ні
Опис: Порушення в моніторингу не усунуто
Дата публікації: 18.01.2024 11:53

Запити/Пояснення