• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

2 090 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 243.50 UAH
Номер: b8ae22c1643d4b6284b5cc7ce2eccda7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-10-31-000573
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.02.2019 17:11 - 06.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.02.2019 № 34 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 08.02.2019 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2018-02-02-003819-b 02.02.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, burenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення частини 5 статті 36 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету Національної академії служби безпеки України від 02.02.2018 № 37 (далі – замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету за лотами № 1 та 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасихліб ЛТД» (далі – ТОВ «Черкасихліб ЛТД») за лотом № 1 та товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Київхліб» (далі – ТОВ «Торговий дім «Київхліб») за лотом № 2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.03.2018 № 526 на суму 1 158 200,00 грн (лот № 1) та договір від 07.03.2018 № 525 на суму 248 640,00 грн (лот № 2). За результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-02-02-003819-b та на річному плані закупівель UA-P-2018-02-02-010669-b. За результатами проведеної процедури закупівлі замовником укладено договори, а саме: договір від 07.03.2018 № 526 на суму 1 158 200,00 грн (лот 1); договір від 07.03.2018 № 525 на суму 248 640,00 грн (лот № 2). При цьому, замовником протягом 2018 року додатковими угодами були внесені зміни до вказаних договорів в частині зменшення кількості (обсягу) товару та продовження терміну дії договору, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, а саме: до договору від 07.03.2018 № 526 (лот № 1): додаткова угода від 11.09.2018 № 1 на суму 690 600,00 грн (в частині зменшення кількості (обсягу) товару із зменшенням загальної суми договору відповідно); додаткова угода від 01.11.2018 № 2 на суму 629 720,00 грн (в частині зменшення кількості (обсягу) товару із зменшенням загальної суми договору відповідно); додаткова угода від 27.12.2018 № 3 (в частині продовження терміну дії договору до 30.04.2019) та до договору від 07.03.2018 № 525 (лот № 2): додаткова угода від 30.10.2018 № 1 на суму 82 088,22 грн (в частині зменшення кількості (обсягу) товару із зменшенням загальної суми договору відповідно); додаткова угода від 27.12.2018 № 2 (в частині продовження терміну дії договору до 30.04.2019). Отже, сума вищезазначених договорів на кінець 2018 року з урахуванням внесених змін становить: договір від 07.03.2018 № 526 в сумі 629 720,00 грн (лот 1); договір від 07.03.2018 № 525 в сумі 82 088,22 грн (лот № 2). При цьому, замовник вніс зміни до договору від 07.03.2018 № 526 (додаткова угода від 09.01.2019 № 4) та договору від 07.03.2018 № 525 (додаткова угода від 09.01.2019 № 3), керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону щодо збільшення суми договору достатньої для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону передбачено внесення змін до договору в частині продовження строку його дії, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договору, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. При цьому додатковими угодами до договорів замовник збільшив суму закупівлі, що перевищує межі встановлені частиною п’ятою статті 36 Закону, а саме: додатковою угодою від 09.01.2019 № 4 до договору від 07.03.2018 № 526 (лот № 1) суму збільшено на 231 640,00 грн, що становить 36,7 % від суми зазначеної в договорі, з урахуванням внесених змін (629 720,00 грн); додатковою угодою від 09.01.2019 № 3 до договору від 07.03.2018 № 525 (лот № 2) суму збільшено на 24 828,00 грн, що становить 30,2 % від суми зазначеної в договорі, з урахуванням внесених змін (82 088,22 грн). Отже, замовник уклав додаткові угоди до вищезазначених договорів в частині перевищення 20 відсотків суми від остаточної вартості договору з урахуванням внесених змін, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 36 Закону. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-8-2, RISK-1-14, RISK-1-3-3, RISK-1-6, RISK-1-8-1 та RISK-1-8-2) не підтверджено.
Період усунення порушень: 06.03.2019 19:06 - 22.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2019 19:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Національною академією Служби безпеки України (далі – Академія) опрацьовано висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2018-10-31-000573) закупівлі ДК 021:2015 код 15810000-9 “Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби” (далі – хлібопродукти) ID закупівлі: UA-2018-02-02-003819-b), за результатами чого повідомляємо наступне. 1. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579. Протоколи-повідомлення про визначення переможців із закупівлі хлібопродуктів (№№54,55 від 21.02.2018) та завантажені договори (№№525, 526 від 07.03.2018) оприлюднено з накладеним електронним цифровим підписом. Під час оголошення процедури відкритих торгів із закупівлі хлібопродуктів електронний майданчик zakupki.prom.ua з невідомих технічних причин не прийняв електронний цифровий підпис, у зв’язку з чим Академія не мала змоги накласти його на дану закупівлю. На сьогоднішній день закупівля завершена та з технічних причин не можливо усунути вказане порушення. Порушення стосовно не накладеного електронного цифрового підпису на річному плані закупівель (ID: UA-P-2018-02-02-010669-b) Академією усунуто повністю. 2. Щодо порушення частини 5 статті 36 Закону Закону України “Про публічні закупівлі”. З метою усунення вказаного порушення Академія провела переговори з ТОВ “Черкасихліб ЛТД” та ТОВ “Торговий дім “Київхліб”, за результатами яких досягнуто згоди щодо зменшення обсягів закупівлі хлібопродуктів до сум, що не перевищуватимуть 20% від додаткових угод (№ 3/2030 від 09.01.2019 до договору № 525 від 07.03.2018, № 4/2016 від 09.01.2019 до договору № 526 від 07.03.2018), а саме: лот № 1 – 125 944,00 грн., лот № 2 – 16 201,32 грн. У найкоротші терміни додаткові угоди до зазначених договорів буде оприлюднено на електронному майданчику в системі “Prozorro”.
Дата публікації звіту: 13.03.2019 17:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Ні
  • corruptionChanges: Так
Опис: За результатами аналізу інформації про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю Замовником усунуто зазначене порушення.
Дата публікації: 20.03.2019 17:41