-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії № 47 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 886 580.73
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 432.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 432.90 UAH
Номер:
994e47c1ddbf4cebabeb73f0c46618e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2023 00:00
Період моніторингу:
20.11.2023 15:55 - 12.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 №84-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 15 листопада 2023 року №003100-18/13264-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2023 №84-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-05-03-013401-a 03.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти виконання рішення Комісії АМКУ - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Миколаївської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03 травня 2023 року №03/05/5, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію підприємство об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Рем-Буд-Строй», рішення уповноваженої особи про обрання переможця від 09 червня 2023 року №09/06/5-вс, рішення Комісії АМКУ від 05 червня 2023 року №8007-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23 червня 2023 року №23/06/1-вс, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 26 червня 2023 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 21 вересня 2023 року №1, від 31 жовтня 2023 №1/1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 28 листопада, 08 грудня 2023 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду рішення Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.12.2023 17:16 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2023 17:16
Запити/Пояснення
Номер:
75b626b665ff4c11af948e8826235a6e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2023 09:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №47 м. Миколаєва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-03-013401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином учасником Підприємством об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Рем-Буд-Строй», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації в частині надання забезпечення виконання умов договору шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника у розмірі 5 % від вартості договору (надайте відповідні документальні підтвердження) (пункт 6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 21.09.2023 №1 та від 31.10.2023 №1/1 до договору про закупівлю від 23.06.2023 №23/06/1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7108a98d18fe482cb95a474dc8eed37f
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
28.11.2023 17:30
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту на ремонт Миколаївської гімназії № 47, що додається. Очікувані вартість предмету закупівлі визначено на підставі комерційних пропозицій ФОП Антонова С.О., ТОВ «НДБ-ГРУПП», ФОП Усатої К.В., які додаються.
2. Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на вебсайті не здійснювалось.
3. Підприємством об'єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Рем-Буд-Строй», якого обрано переможцем торгів, вимоги тендерної документації в частині надання забезпечення виконання умов договору шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника у розмірі 5 % від вартості договору виконані шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника у розмірі 5 % від вартості договору (платіжне доручення додається).
4. Додаткову угоду № 1 від 21.09.2023 укладено відповідно до підпункту 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, який вказує на те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Обставини, що стали підставою для укладення додаткової угоди № 1, наведено в листах ПОГ «Рем-Буд-Строй» від 07.09.2023 та від 18.09.2023 (додаться).
Додаткову угоду № 1/1 від 31.10.2023 до підпункту 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, який вказує на те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Укладення додаткових угод за цим підпунктом не пов’язується законодавцем із виникненням якихось додаткових умов, зокрема об’єктивних обставин.
Додаток:
1. Дефектний акт;
2. Пропозиція ТОВ «НДБ-Груп»;
3. Пропозиція ФОП Антонов С.О.;
4. Пропозиція ФОП Усата К.В.;
5. Платіжне доручення № 3 від 19.06.2023;
6. Лист ПОГ «Рем-Буд-Строй» від 07.09.2023;
7. Лист ПОГ «Рем-Буд-Строй» від 18.09.2023.
Номер:
4e969e2d86fc40658a89215ece21c664
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2023 18:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №47 м. Миколаєва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-03-013401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чому договір зі послуг з здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №47 м. Миколаєва укладений 23 серпня 2023 року №23/08/4-вс (UA-2023-07-31-006890-a), тоді як виконання послуг з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії № 47 м. Миколаєва згідно з договором від 23 червня 2023 року №23/06/1-вс розпочато протягом 3 днів з дня підписання даного договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9fd31c864b13438c8f24be432d2caac4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.12.2023 14:37
Опис:
05.07.2023 управлінням освіти Миколаївської міської ради оголошено закупівлю за предметом: «Послуги з здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №47 м. Миколаєва (Код ДК 021:2015: 71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-05-013177-a.
17.07.2023 протоколом уповноваженої особи управління освіти Миколаївської міської ради № 17/07/11-вс визнано ФОП Королюка Миколу Анатолійовича переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2023-07-05-013177-a.
31.07.2023 ФОП Королюк М.А. відмовився від підписання договору. В результаті його пропозицію було відхилено та 31.07.2023 оголошену нову закупівлю за предметом «Послуги з здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №47 м. Миколаєва (Код ДК 021:2015: 71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-31-006890-a.
09.08.2023 протоколом уповноваженої особи управління освіти Миколаївської міської ради № 09/08/3-вс визнано ТОВ «Інжинірингова компанія «ФОРТІС» переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2023-07-31-006890-a.
Саме з цих підстав договір про надання послуг із здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №47 м. Миколаєва» укладений 23 серпня 2023 року.
Додатково повідомляємо, що до укладення договору про надання послуг із здійснення технічного нагляду поточний ремонт на об’єкті «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Миколаївській гімназії №47 м. Миколаєва» не розпочинався.
Додаток:
1. Протокол уповноваженої особи управління освіти Миколаївської міської ради №17/07/11-вс від 17.07.2023;
2. Протокол уповноваженої особи управління освіти Миколаївської міської ради № 09/08/3-вс від 09.08.2023.