-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запірна арматура
Завершена
11 952 844.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 764.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 59 764.22 UAH
Номер:
48af73083eae40569ea5df8541f45b98
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 16:57 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2023-05-03-011939-a 03.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 03.05.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.05.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС» (далі - ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2023, договір про закупівлю від 29.05.2023 № 581-23 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 01.06.2023; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.08.2023 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
29.08.2023 21:27 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2023 21:27
Запити/Пояснення
Номер:
f1f7b084cebc43ca8d3f5ee0f07b7e16
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2023 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Запірна арматура (ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-03-011939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a7a7d30745ed47d9aa8295f581c66807
Назва:
Відповідь на запит від ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Дата опублікування:
17.08.2023 16:52
Опис:
У відповідь на запит від ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру витрат закупівлі «Запірна арматура» згідно коду ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2023-05-03-011939-a) (далі – закупівля) здійснювалось на підставі проведеного моніторингу та аналізу цін у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 згідно наданих комерційних пропозицій ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС» №286 від 31.03.2023р., ПП «РЕМБУДСТРОЙ» №153 від 03.04.2023р., ПП «ЄВРОДОМ КОМФОРТ» №23 від 04.03.2023р. (рахунки додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до потреб підприємства у вчасному обслуговуванні теплових мереж, відповідності обладнання діючим ДСТУ та іншим технічним нормам (європейським та українським) відповідно до специфікації закупівлі.
Джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Відповідно до п. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: інформація може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Номер:
3af0024dcb9149c99ff9ee66e897d191
Назва:
Відповідь на запит від ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Дата опублікування:
17.08.2023 16:55
Опис:
У відповідь на запит від ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру витрат закупівлі «Запірна арматура» згідно коду ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2023-05-03-011939-a) (далі – закупівля) здійснювалось на підставі проведеного моніторингу та аналізу цін у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 згідно наданих комерційних пропозицій ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС» №286 від 31.03.2023р., ПП «РЕМБУДСТРОЙ» №153 від 03.04.2023р., ПП «ЄВРОДОМ КОМФОРТ» №23 від 04.03.2023р. (рахунки додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до потреб підприємства у вчасному обслуговуванні теплових мереж, відповідності обладнання діючим ДСТУ та іншим технічним нормам (європейським та українським) відповідно до специфікації закупівлі.
Джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Відповідно до п. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: інформація може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.