• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини будівлі (заходи з енергозбереження) Комунального некомерційного підприємства Кегичівської селищної ради «Кегичівська центральна районна лікарня», за адресою: 64003, Харківська область, смт Кегичівка вулиця Калинова, 37»

Завершена

3 327 022.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 635.11 UAH
Номер: e44a5e9bb30a4231b6e0899bbbdfd0e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.07.2023 18:13 - 02.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2023 № 164 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 10.07.2023 року. В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 164 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2023-05-03-010860-a 03.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Зайцев Володимир Олександрович встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформацій про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанови № 1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 25.05.2023 № 58 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.04.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Зайцев Володимир Олександрович, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємство Кегичівської селищної ради «Кегичівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 03.05.2023 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Зайцев Володимир Олександрович (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 12.05.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2023 року, договір від 25.05.2023 року № 58 (далі - Договір), додаткова угода від 29.05.2023 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.07.2023 року (далі – Пояснення). За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції ФОП Зайцев Володимир Олександрович встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Моніторингом установлено, що відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен обов’язково надати копії ліцензії (з додатками) та/або дозвіл на виконання субпідрядних робіт у разі, якщо це передбачено діючим законодавством в разі залучення Учасником субпідрядників. Так, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку про залучення субпідрядника від 08.05.2023 року № 40 ,в якій міститься інформація щодо наявності ліцензії субпідрядника ТОВ «ПИРИТ». Проте, копії ліцензії як того вимагає Додаток 4 до тендерної документації в тендерній пропозиції учасника – переможця не надано. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 12.07.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо підстав встановлення Замовником відповідності пропозиції учасника ФОП Зайцев Володимир Олександрович умовам Додатку 4 до тендерної документації в частині обов’язкового надання копії ліцензії (з додатками) та/або дозволу на виконання субпідрядних робіт у разі, якщо це передбачено діючим законодавством в разі залучення Учасником у разі субпідрядників. У своїй відповіді Замовник зазначив наступне: «ФОП Зайцев Володимир Олександрович у складі тендерної пропозиції надав довідку № 40 від 08.05.2023 року, в якій надано роз’яснення щодо залучення субпідрядника в обсязі, що не перевищує 20% від суми договору. Надано посилання на офіційний сайт ДСНС для перевірки наявності електронної ліцензії субпідрядника.» Надані Замовником пояснення не спростовують факт зазначених порушень, оскільки тендерна документація містить чіткі вимоги щодо обов’язкового надання копії ліцензії (з додатками) та/або дозволу на виконання субпідрядних робіт у разі, якщо це передбачено діючим законодавством в разі залучення Учасником у разі субпідрядників. Таким чином, відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону., Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію ФОП Зайцев Володимир Олександрович , як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав Договір. Моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Договір на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Замовником не повному обсязі, а саме без Додатків, що відповідно до підпункту 12.2 пункту 12 Договору є його невід`ємною частиною. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 12.07.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо підстав не опублікування договору в повному обсязі. У своїй відповіді Замовник зазначив наступне: «Під час оприлюднення на веб – порталі Договору № 58 від 25.05.2023 р. виникла технічна помилка. Договір про закупівлю було завантажено не в повному обсязі та відповідно не вдалося прикріпити Додатки до Договору.» Надані Замовником пояснення не спростовують факт зазначених порушень.
Період усунення порушень: 19.07.2023 21:41 - 03.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2023 21:41

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 20/ 31/ 2315 /2023/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 21.07.2023 13:28

Запити/Пояснення