• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт): ПЛ 10 кВ Цупівка (інв.№ 00561945/01), Інша частина ТП-0126 (інв. № 00562080/01), Інша частина ТП-0132 (інв. № 00562082/01 ), Трансформатор Т1/22479 (інв № 00816603/01), Трансформатор ТМ/32039 (інв. №00823593/01), Трансформатор Т1/886190 (інв № 00813868/01), Трансформатор 1Т/553133 (інв № 00822594/01), Трансформатор ТМ/388495 (інв № 00816345/01), Трансформатор Т1/4949 (інв № 00810389/01), Трансформатор 1Т/553164 (інв № 00822506/01), с. Цупівка, с. Лобанівка, Харківський р-н, Харківська обл.

Срок виконання робіт: з дати підписання договору по 20.12.2024 року. Постанова КМУ 12.10. 2022 № 1178

Завершена

13 408 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 041.60 UAH
Номер: b4944b0236264cafbb935b34bd737703
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-04-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.09.2023 11:02 - 26.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2023 Одеса № 215 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2023 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 3 UA-2023-05-03-010389-a 03.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом складання ТД у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося ТД, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.05.2023, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПСК Енергобуд» (далі – ТОВ «ПСК Енергобуд»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ПСК Енергобуд» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «ПСК Енергобуд» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.05.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.05.2023, договір від 25.05.2023 № 233/23 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.08.2023, додаткову угоду до Договору від 24.08.2023 № 1, пояснення отримане 14.09.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Отже, на порушення абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей Замовником у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не вірно зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, в частині встановлення таких підстав щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6 і 12 пункту 44 Особливостей, якими передбачено такі підстави стосовно керівника учасника процедури закупівлі, а також не вірно зазначено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену підпунктом 11 пункту 44 Особливостей. Також слід зазначити, що у пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника не у відповідності із пунктом 41 Особливостей. Відповідно до абзацу 17 пункту 44 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Слід зазначити, що Замовник у ТД зазначив, що учасник шляхом самостійного декларування підтверджує відсутність підстав, зазначених у статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), чим не враховано зміни до пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.09.2023 17:27 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2023 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Оприлюднити, в установленому порядку, у системі закупівель Prozorro протокол про вжиття заходів у відповідь на висновок Держаудитслужби, що опублікований 18.09.2023 року о 17:27
Дата публікації звіту: 21.09.2023 21:45

Запити/Пояснення