• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція: 1 Лот – 45 найменувань: Epinephrine; Ambroxol; Menadione; Glucose; Dopamine; Drotaverine; Decamethoxine; Suxamethonium; Diclofenac; Theophylline; Clarithromycin; Potassium chloride; Aqua pro injection; Metronidazole; Metoclopramide; Omeprazole; Omeprazole; Neostigmine; Papaverine; Paracetamol; Inosine; Electrolytes in combination with other drugs; Furosemide; Ceftriaxone; Ranitidine; Etamsylate; Hydazepam; Levofloxacin; Norepinephrine; Lactic acid producing organisms; Loratadine; Silicium dioxide; Urapidil; Moxifloxacin; Multienzymes; Moxifloxacin; Arginine glutamate; Arginine glutamate; Oseltamivir; Albumin; Aprotinin; Amiodarone; Ceftriaxone, combinations; Tigecycline; Vancomycin; 2 Лот – 18 найменувань: Magnesium (different salts in combination); Gentamicin; Linezolid; Fluconazole; Amikacin; Azithromycin; Aciclovir; Aciclovir; Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor; Meropenem; Insulin (human); Bisoprolol; Valaciclovir; Propofol; Dexamethasone; Enoxaparin; Xylometazoline; Glucose; 3 Лот - 17 найменувань: Aminocaproic acid; Heparin; Metamizole sodium; Glucose; Paracetamol; Acetylcysteine; Magnesium sulfate; Sodium chloride; Pentoxifylline; Electrolytes; Tranexamic acid; Sodium bicarbonate; Electrolytes; Cefepime; Citicoline; Electrolytes in combination with other drugs; Sodium chloride.

Завершена

16 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 17 000.00 UAH
Номер: de1c80cc978349028eb38239fa1eb101
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-21-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.08.2023 17:51 - 12.09.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 18.08.2023 № 170 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2023 № 170 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-05-03-006206-a 03.05.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, додаткових угод до договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-02-003656-c), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 03.05.2023), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою: за Лотом №1 від 11.05.2023 № 11.05-П/1, за Лотом №2 від 11.05.2023 № 11.05-П/2, за Лотом №3 від 11.05.2023 № 11.05-П/3, тендерні пропозиції учасника-переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВК ФАРМ" (за Лотами №№1,2,3), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 11.05.2023 (за Дотами №№1,2,3), договір про закупівлю від 18.05.2023 № Т05/1-2220 (далі – Договір № Т05/1-2220) та Додаткові угоди: від 13.07.2023 №1, від 07.08.2023 №2, від 07.08.2023 №3 (За Лотом №1), договір про закупівлю від 18.05.2023 № Т05/2-2220 (далі - Договір № Т05/2-2220) та Додаткову угоду від 13.07.2023 №1 (За Лотом №2) договір про закупівлю від 18.05.2023 № Т05/3-2220 (далі - Договір № Т05/3-2220)та Додаткову угоду від 13.07.2023 №1 (За Лотом №3).
Період усунення порушень: 01.09.2023 14:03 - 07.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2023 14:03