• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 31720000-9 Електромеханічне обладнання (Регулятори швидкості та шафа вимірювання рівня води верхнього і нижнього б’єфів для філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Завершена

455 037 735.34 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 550 370.00 UAH
Номер: 6180ae14e3274f75b02125ae760b165d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-02-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.06.2023 14:51 - 24.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.06.2023 № 157 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-05-02-013573-a 02.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції компанії «Iskra Energo s.r.o.» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо усунення установленого порушення шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник, ПрАТ «Укргідроенерго») на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.05.2023 № № 251 - 23 (зі змінами від 03.05.2023 № 252 - 23), вимоги про усунення порушень від 03.05.2023, від 09.05.2023 та від 11.05.2023, відповіді Замовника на вимоги про усунення порушень від 03.05.2023, від 11.05.2023 та від 12.05.2023, тендерну пропозицію компанії «Iskra Energo s.r.o.», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.05.2023, протокол уповноваженої особи від 15.05.2023 № 75/2023/1, повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2023, договір поставки від 30.05.2023 № 407-I/2023 на суму 11 383 007,23 Євро (далі – Договір). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 3.1 та підпункту 3.1.1 пункту 3.1 частини третьої додатка 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору» учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі заповненої таблиці, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений після 01.01.2018 року, а також копію такого договору з позитивним листом-відгуком, що свідчить про його виконання та на який є посилання у довідці. В примітках до підпункту 3.1.1 пункту 3.1 частини третьої додатка 1 до тендерної документації Замовник наголосив на тому, що документи, що надані на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, або закреслені відомості, що становлять комерційну таємницю, вважаються такими, що відповідають вимогам документації за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. На виконання зазначеної вимоги учасник компанія «Iskra Energo s.r.o.» надав в складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору від 05.05.2023 № Н-0505-2023-03, скан-копію договору від 15.11.2019 № ОВ 58115 19 001 (далі – Договір ОВ 58115) та лист-відгук б/д б/н від компанії «EGEM, s.r.o» (далі – відгук EGEM). При цьому встановлено, що Скан-копії Договору ОВ 58115 та відгуку EGEM мовою оригіналу та в версії з перекладом на українську мову містять заретушовані відомості, щодо ціни укладеного договору загалом та його складових частин (етапів виконання) зокрема. Водночас, в складі тендерної пропозиції компанії «Iskra Energo s.r.o.» відсутні відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. З огляду на викладене та враховуючи вимоги положень частини третьої додатка 1 до тендерної документації, учасник компанія «Iskra Energo s.r.o.» не підтвердив належним чином досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей. Окрім цього, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник пунктом 3.2 частини третьої таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації зобов’язав учасників закупівлі надати в складі тендерних пропозицій гарантійний лист від розробника системи управління «SCADA Ovation» про те, що запропонована учасником система зв'язку з верхніми рівнями автоматизації забезпечує повну інтеграцію з існуючою системою управління Ovation (SCADA станції і агрегатна система управління Ovation) з обов’язковим зазначенням Замовника та учасника закупівлі. На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасник компанія «Iskra Energo s.r.o.» надав в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 03.05.2023 № 2023-05-03/ОС-1 виданий товариством з обмеженою відповідальністю «Емерсон» (далі – ТОВ «Емерсон»). Проте, відповідно до інформації розміщеної у формі відкритих даних встановлено, що ТОВ «Емерсон» не є розробником вказаної системи управління. Зокрема, згідно з інформацією, що міститься в Сертифікаті про юридичну приналежність компанії від 20.04.2021 б/н виданим компанією Emerson Process Management AG, ТОВ «Емерсон» має ексклюзивне право поставляти, обслуговувати та сертифікувати на відповідність технічним регламентам України весь спектр обладнання та продукції, виробленої всіма компаніями і підрозділами, що входять в групу Emerson Automation Solution. (Документ взято з тендерної пропозиції ТОВ «Емерсон» закупівля UA-2022-04-18-002827-a). Також, відповідно до інформації, розміщеної Замовником в електронній системі закупівель (повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури) за ідентифікатором закупівлі UA-2019-12-26-000535-a, розробником системи управління «SCADA Ovation» є корпорація Emerson Electric Co. Підтвердженням цього є те, що на виконання контракту №UHE/C-PSC-11/08 від 30.06.2010 компанією ТОВ «ЕМЕРСОН» були виконані роботи з інсталяції та впровадження системи управління та захисту гідроагрегатів SCADA на основі програмно-технічного комплексу Ovation. Також в повідомленні про намір укласти договір зазначалось, що ТОВ «ЕМЕРСОН» є офіційним представництвом корпорації Emerson Electric Co на території України, має сертифікований персонал та виключні права від лабораторії розробника на інсталяцію, сервісне обслуговування та технічний супровід складових ПТК Ovation. Таким чином, ТОВ «Емерсон» має виключні права постачати, інсталювати, проводити сервісне обслуговування та технічний супровід складових системи управління «SCADA Ovation», але це товариство не є розробником системи управління «SCADA Ovation». Вимогами ж пункту 3.2 частини третьої таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати гарантійний лист виключно від розробника системи управління «SCADA Ovation». Отже, тендерна пропозиція учасника компанії «Iskra Energo s.r.o.» не містить в своєму складі гарантійний лист від розробника системи управління «SCADA Ovation» про те, що запропонована учасником система зв'язку з верхніми рівнями автоматизації забезпечує повну інтеграцію з існуючою системою управління Ovation (SCADA станції і агрегатна система управління Ovation). Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей.
Період усунення порушень: 26.06.2023 17:00 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 17:00

Оскарження висновку в суді

Опис: 05.07.2023 ПрАТ "Укргідроенерго" подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби від 26.06.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-02-013573-a
Дата публікації: 06.07.2023 12:43
Дата відкриття провадження: 11.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/23160/23

Запити/Пояснення