-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт дороги Рівненська, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області
згідно галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 року №301. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Завершена
14 283 470.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 417.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 417.35 UAH
Номер:
cec66c768c2342c387905f17b145bbc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
21.08.2023 18:04 - 12.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
18.08.2023 № 170
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.08.2023 № 170
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-05-02-004578-a 02.05.2023 Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПрАТ«Рівнеавтошляхбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами (далі Постанова – №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради, (далі Замовник) UA-P-2023-05-02-001316-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7739-р/пк-пз від 31.05.2023, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 12.06.2023, договір від 19.06.2023 №233/4330-Д-80-23, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.08.2023, 30.08.2023, 05.09.2023, 11.09.2023 на запит Східного офісу від 22.08.2023, 29.08.2023, 31.08.2023, 06.09.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.09.2023 11:59 - 19.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2023 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
5eb74991beee4341832912685248f9e7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.08.2023 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
2e51d50fc6ec4c16b05c84b515032c0d
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
24.08.2023 16:30
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт дороги Рівненська, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 року №301) за номером ID: UA-2023-05-02-004578-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках затверджених рішенням Вараської міської ради від 10.03.2023 №184-РР-VIII «Про внесення змін до бюджету Вараської міської територіальної громади на 2023 рік (1753200000) код бюджету» в розмірі 14283470,00 грн.
За результатами обстеження асфальтобетонного покриття дороги Рівненська в місті Вараш, було складено дефектний акт, яким визначено об’єми та роботи які потрібно виконати для усунення виявлених недоліків. На підставі дефектного акту кваліфікованими спеціалістами відділу будівництва департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради (кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженер-проектувальник АР №016907)) відповідно до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» було розроблено кошторис на поточний середній ремонт дороги Рівненська, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» на замовлення департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради в товаристві з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» було проведено експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини та отримано позитивний висновок №41729 від 21.04.2023 (кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (експерт АЕ №004745) та наказом директора департаменту від 24.04.2023 №20-од було затверджено кошторисну документацію.
Враховуючи вищезазначене розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та очікувану вартість, визначались на підставі розробленої та затвердженої кошторисної документації відповідно до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» з врахуванням наступних документів: дефектного акту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва та локального кошторису на будівельні роботи.
Копії документів долучаються:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 24.04.2023 року;
- експертна оцінка (позитивна) щодо розгляду коштоисної частини проектної документації за робочою документацією №41729 від 21.04.2023 року;
- дефектний акт від 06.04.2023 року;
- Наказ директора ДЖКГ МБ ВК ВМР від 24.04.2023 року;
- кваліфікаційний сертифікат Серія АЕ №004745;
- кваліфікаційний сертифікат Серія АЕ №016907.
У Департамента житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради відсутній власний веб-сайт. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Вараської міської ради за посиланням https://varash-rada.gov.ua/ekonomika/derzhavni-zakupivli/206-upravlinnya-ta-viddili/orhanizatory-zakupivel/dzhkhmb.
Номер:
b3ff043d870f463bbc27f916a85069b2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.08.2023 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
4dfb79929fa74ce09d1bef7b427744d5
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
30.08.2023 15:11
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт дороги Рівненська, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 року №301) за номером ID: UA-2023-05-02-004578-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
1.Згідно п. 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) уповноваженої особи учасника на пропозицію, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема,
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації)
Відповідно до п. 3 Додатку 3 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції розраховується учасником з урахуванням наведених нижче умов відповідно до вимог законодавства про ціни та ціноутворення у будівництві та з дотриманням таких вимог: 1) ціна тендерної пропозиції формується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі – Настанова).
Відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані, зокрема, договірна ціна.
У складі пропозиції ПрАТ«Рівнеавтошляхбуд» надано Договірну ціну (файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf»).
Договірна ціна складена у відповідності до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, а саме: згідно п. 5.1 Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У наданій ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» Договірній ціні учасником зазначено суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а саме цифрове значення «0,00000» у стовпчиках «Всього» та «Інші витрати» рядок 11 Договірної ціни, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації та вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами.
Щодо посилання Вами на неодноразово прийняті рішення уповноваженим органом, в тому числі рішення № 7739-р/пк-пз від 31.05.2023 (далі-Рішення) по зазначеній закупівлі, де скаржником є ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», звертаємо Вашу увагу, що у складі Пропозиції Приватного підприємства "РОСТРАНС", згідно Рішення, у Договірній ціні не зазначено суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замість цифрового значення учасником вказано "–". Відповідно Приватним підприємством "РОСТРАНС" до складу ціни Пропозиції не враховано, зокрема, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. В той же час у Договірній ціні ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» сума коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, зазначена у цифровому значенні «0,00000».
Також звертаємо увагу що вимогами КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами не встановлено розмірів, що має передбачити учасник чи переможець у Договірній ціні на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Тобто цифровий показник «0,00000» є допустимим розміром суми коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, отже, не підлягає відхиленню, оскільки у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд».
Номер:
6201d6459f8d4377add8ef68a4be94d6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.08.2023 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
5b361c8bf9c94fb4ac9246579085bf3e
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
05.09.2023 16:31
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт дороги Рівненська, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 року №301) за номером ID: UA-2023-05-02-004578-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Згідно п. 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) уповноваженої особи учасника на пропозицію, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема,
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації)
Відповідно до п. 3 Додатку 3 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції розраховується учасником з урахуванням наведених нижче умов відповідно до вимог законодавства про ціни та ціноутворення у будівництві та з дотриманням таких вимог: 1) ціна тендерної пропозиції формується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі – Настанова).
Відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані, зокрема, підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні пропозиції.
У складі пропозиції ПрАТ«Рівнеавтошляхбуд» надано Договірну ціну (файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf») та розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні пропозиції, в тому числі Розрахунок №П145 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (сторінка 13 файлу «6.5.1 Договірна ціна.pdf» ).
Договірна ціна складена у відповідності до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, а саме: згідно п. 5.1 Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у складі своєї пропозиції в повній мірі виконано вимоги Тендерної документації в цій частині, в тому числі, Додатку 3 до Тендерної документації.
Щодо вашого звернення повідомляємо наступне: п.5.40 у Настанові відсутній, тому ми як Замовник не розуміємо про які обгрунтовуючі розрахунки йдеться у Зверненні, оскільки Розділом V не передбачено надання «обгрунтовуючих розрахунків», щодо Додатку 28 «ПОКАЗНИКИ розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації» повідомляємо, що даний Додаток не стосується формування чи встановлення покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а стосується формування інвесторської кошторисної документації, а саме покриття ризиків.
Слід зауважити, що формування ціни тендерної пропозиції у Настанові регулюється та здійснюється згідно Розділу V Настанови «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)».
Оскільки ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» виконало всі вимоги Тендерної документації, в тому числі Додатку 3, враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже, не підлягає відхиленню, оскільки у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд».
Номер:
331ee506c124453ca608b0c2bf68c1ee
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.09.2023 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
8e1c06eb9c7f418ea42f32f3ef1450d7
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.09.2023 16:56
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт дороги Рівненська, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 року №301) за номером ID: UA-2023-05-02-004578-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Відповідно до підпункту підпункту 1 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація»:
2. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані:
1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні пропозиції, а також:
- договірна ціна;
- локальні кошториси;
- заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, в тому числі визначені розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат, в тому числі визначені розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період.
У складі пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» надано Договірну ціну (файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf») та розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні пропозиції.
Договірна ціна складена у відповідності до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, а саме: згідно п. 5.1 Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів;
- договірна ціна – файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf» сторінка 1;
- локальні кошториси – файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf» сторінки 16,17,18;
- заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни - файл «6.5.2 Розрахунок заробітної плати на 2023 рік.pdf», файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf» сторінка 14.15;
- підсумкова відомість ресурсів - файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf» сторінки 21,22;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, в тому числі визначені розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період - файл «6.5.3 Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат на 2023р. pdf» сторінки 1-4;
- розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни – файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf» сторінка 4,5;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат, в тому числі визначені розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період - файл «6.5.3 Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат на 2023р. pdf» сторінки 4,5;
- розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf» сторінка 13;
- розрахунок коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва – файл «6.5.1 Договірна ціна.pdf» сторінка 12.
Щодо вашого посилання на невідповідність пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» вимогам пункту 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі - Настанова) (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.) повідомляємо, що формування ціни тендерної пропозиції у Настанові регулюється та здійснюється згідно Розділу V Настанови «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» а не відповідно до вимог Розділу IV. «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації», що ніякого відношення до формування вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Пункт 4.41 є пунктом Розділу IV. Настанови, а отже не стосується формування вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Оскільки ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у складі своєї пропозиції в повній мірі виконано вимоги Тендерної документації в цій частині, в тому числі, але не виключно Додатку 3 до Тендерної документації та надані усі підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, в тому числі підпункт 1 пункт 2 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація», враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже, не підлягає відхиленню, оскільки у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд».
При цьому зазначаємо, що посадові особи департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради за жодних обставин не мають на меті перешкоджати діяльності органам державного фінансового контролю, зокрема створювати штучні перешкоди, а також надавати завідома неправдиву інформацію.