-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво паркінгу по вул. Римарській, 23 Б
Завершена
92 458 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 231 145.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 231 145.00 UAH
Номер:
4e5be4cf21994b3e89cbd127e0f78a1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 16:56 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2021 № 2
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.01.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.01.2021 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1 UA-2018-01-25-001001-b 25.01.2018 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 06.11.2017) (далі – Закон), відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету Замовника від 23.01.2018 року, роз’яснення до процедури, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж - Україна» (далі – ТОВ «Спецбудмонтаж - Україна»), відповідь Замовника на запит про надання пояснень, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 15.02.2018 № 1/4, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2018 року, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 06.03.2018 № 4, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.03.2018 року.
Моніторингом питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що додаток 4 до тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником листа-відгука до договору який підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
Проте, на порушення вимог пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудмонтаж - Україна» листи-відгуки не містять перекладу українською мовою.
Крім того, лист-відгук ТОВ «Еристовський гірничо-збагачувальний комбінат» від 19.11.2013 № 6190/11-13 містить інформацію про досвід роботи з ТОВ «Спецбудмонтаж - Україна» за період який відрізняється від періоду зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 09.02.2018 року. Листи-відгуки ВАТ «Полтавський ГЗК» від 21.09.2012 року, ТОВ «Проктер енд Гембл Менфекчурінг Україна» та ТОВ «Сателліт» від 22.12.2014 № 22122014.1/001,1 надано без підтверджуючого договору (ів), інформація про який (і) відсутня у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 09.02.2018 року.
Таким чином, відповідно до вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
28.01.2021 19:19 - 12.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2021 19:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби України від 28.01.2021 р. з приводу моніторингу процедури закупівлі за №огол. UA-2018-01—25-001001-b
Дата публікації звіту:
03.02.2021 08:36
Запити/Пояснення
Номер:
39f9d5cd308a4baebd2f597be1bac6a4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2021 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво паркінгу по вул. Римарській, 23 Б» (ДК 021:2015: 45213000-3 – Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури) оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-2018-01-25-001001-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 20.12.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж-Україна» підтверджено вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимоги додатку 4 до тендерної документації в частині документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору?
2. Яким чином ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна» виконано вимогу щодо надання учасником листа-відгука, що свідчить про виконання аналогічного договору?
3. Чи задовольняє, наданий у складі тендерної пропозиції «Приказ № 58-К от 16 мая 2017 г.» вимогу тендерної документації щодо складення документів тендерної пропозиції українською мовою?
4. Яким чином ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна» виконано вимоги пункту 1 тендерної документації та вимоги абзацу третього частини третьої статті 12 Закону в частині урахування вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
4f93eece6d744b378fa3d31f15d1f35a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.01.2021 17:16
Опис:
Пояснення на питання, зазначені у запиті Північно-східного офісу Держаудитслужби України від 18.01.2021 р. з приводу моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво паркінгу по вул. Римарській, 23Б» (м.Харків) за №огол. UA-2018-01-25-001001-b