-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Напівчеревики, спеціальне діелектричне взуття, туфлі жіночі, черевики, чоботи
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Завершена
13 402 015.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 134 020.15 UAH
мін. крок: 1% або 134 020.15 UAH
Номер:
57bea8635bb9468a96a03268d41aa879
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 12:17 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-05-02-001676-a 02.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту» та ТОВ «Таланпром», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
(у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.05.2023 № 245/2023 із змінами від 08.05.2023 № 264/2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Таланпром» (далі – ТОВ «Таланпром»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 22.05.2023 № 320/2023, від 23.05.2023 № 325/2023, від 23.05.2023 № 326/2023, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2023, договір про закупівлю від 05.06.2023 № 4009/ДЗЗ-23 на суму 12 998 389,68 грн, пояснення Замовника, надані 21.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.07.2023 18:17 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 18:17
Запити/Пояснення
Номер:
fb4dc31a924846718d445e396e7fc757
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2023 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Напівчеревики, спеціальне діелектричне взуття, туфлі жіночі, черевики, чоботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-001676-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію (пояснення) щодо причин нерозміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ТОВ «Таланпром» у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог пункту 40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
45e698b22ebf40e1b57331345436fd4a
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2023 13:17
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 08.06.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-06-13-000022 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 18830000-6 Захисне взуття (Напівчеревики, спеціальне діелектричне взуття, туфлі жіночі, черевики, чоботи), оголошення № UA-2023-05-02-001676-a. За результатами розгляду повідомляємо:
1. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до наявної об’єктивної потреби у придбанні захисного взуття для забезпечення та захисту працівників структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до Положення про вимоги до засобів індивідуального захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 введеним в дію Наказом директора КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 № 389 від впливу шкідливих та небезпечних виробничих факторів з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків та цінові пропозиції (Додаток 1).
2. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 23 травня 2023 р. №325/2023, були встановлені невідповідність в документах, що надані на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару та його не відповідності встановленим вимогам Тендерної документації.
Згідно абзацу 2 пункту 40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виявлені невідповідності в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Таланпром», стосуються технічних характеристик запропонованого товару та не відповідають вимогам додатку 2 Тендерної документації (Технічна специфікація). Такі помилки не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей, оскільки виправлення таких невідповідностей призведе до зміни технічних та якісних характеристик запропонованого товару, марки, моделі, тощо.
Отже, Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону та досягнуто основної мети Закону при проведенні закупівлі в цілому.