• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення)

Завершена

16 028 224.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 141.12 UAH
Номер: f981a93b3c8a4877992e95a7c0925303
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-05-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.09.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 05.09.2023 18:27 - 27.09.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2023 № 75-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.09.2023 № 75-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-05-01-012628-a, 01.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.05.2023 № 624 (зі змінами від 02.05.2023); запитання до процедури від 02.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 02.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; запитання до процедури від 02.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 02.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; запитання до процедури від 02.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 05.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; запитання до процедури від 02.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 05.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; запитання до процедури від 02.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 03.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; запитання до процедури від 03.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 05.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; запитання до процедури від 03.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 04.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; запитання до процедури від 05.05.2023 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; відповідь замовника на запитання оприлюднену 08.05.2023 на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель; вимогу про усунення порушення № UA-2023-05-01-012628-a.c1 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.05.2023; рішення замовника оприлюднене на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель 05.05.2023; вимогу про усунення порушення № UA-2023-05-01-012628-a.a2 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.05.2023; рішення замовника оприлюднене на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель 08.05.2023; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УЮТСПЕЦБУД» (далі – учасник, переможець); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.05.2023 № 784; протокольне рішення уповноваженої особи від 17.05.2023 № 828; повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2023; договір про закупівлю від 25.05.2023 № 09/194-05/2023 (далі – договір), укладений між замовником та ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» на загальну суму 10008896,00 грн. (без ПДВ); додаткову угоду від 30.06.2023 № 1 до договору; додаткову угоду від 30.06.2023 № 2 до договору; додаткову угоду від 31.07.2023 № 3 до договору; додаткову угоду від 17.08.2023 № 4 до договору; додаткову угоду від 14.09.2023 № 5 до договору; відповідь замовника з додатками від 19.09.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; лист від 19.04.2023 № 01-373-04-2023; витяг з Додатка 1 до листа від 19.04.2023 № 01-373-04-2023; наказ від 13.07.2023 № 383-ОД; наказ 383-ОД-додаток 1; наказ 383-ОД-додаток 2; протокол від 20.04.2023 № 51; лист МОЗ від 29.06.2023 № 28 17832 2-23; листи ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» від 30.06.2023 № 43/1, від 26.07.2023 № 53, від 15.08.2023 № 57. За результатами процедури закупівлі між замовником та ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» укладено договір про закупівлю від 25.05.2023 № 09/194-05/2023 на загальну суму 10008896,00 грн. (без ПДВ). В подальшому, між замовником та переможцем було укладено додаткову угоду від 30.06.2023 № 1 до договору про закупівлю від 25.05.2023 № 09/194-05/2023, а саме змінено реквізити Постачальника. Також, між замовником та ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» було укладено додаткову угоду від 30.06.2023 № 2, додаткову угоду від 31.07.2023 № 3, додаткову угоду від 17.08.2023 № 4, додаткову угоду від 14.09.2023 № 5 до договору про закупівлю від 25.05.2023 № 09/194-05/2023, на продовження строку поставки.
Період усунення порушень: 22.09.2023 13:46 - 28.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2023 13:46

Запити/Пояснення