• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Володимир-Волинської міської територіальної громади

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Номер: ae5d2a2e18e644b794ae434897f6775f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-14-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.06.2023 14:25 - 06.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.06.2023 № 25-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.06.2023 № 25-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-01-011425-a від 01.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 11, 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.05.2023 № 15, зі змінами, (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Геонікс» (далі – ТОВ «Компанія Геонікс»); повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2023; договір про закупівлю від 29.05.2023 № 7 на суму 423 640,00 гривень; відповідь Замовника від 19.06.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказується в електронній системі закупівель. Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, Замовником у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» а не «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», чим не дотримано пункт 11 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. Проведеним аналізом розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Геонікс» встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.3.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1.3 «Кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження» до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Документи подаються по кожному пункту зазначеному у довідці». Згідно довідки (файл «Довідка МТБ.рdf») учасник надав перелік обладнання та технологій, які будуть використовуватись під час надання послуг. На підтвердження правових підстав володіння обладнанням учасником ТОВ «Компанія Геонікс» надано видаткові накладні (файл «Підстави володіння.рdf», а саме: - Комплект приймач GPS ATX 1230GG (SmartRover GPS 1200) – накладна від 21.03.2017 №164; - Плотер формат Ф0 HP DesignJet T520 Printer series – накладна від 14.11.2016 №7161; - Принтер/сканер Epson WF-7510 A4, A3, A5 – накладна від 21.04.2015 №29; - Принтер L 805 – накладна від 01.10.2020 №198; - Комп’ютери: комп’ютер Vinga CS108B 0266 (T00EoJ42NIVN) (1 шт), ноутбук Dell Inspirol 3552 (1 шт), комп’ютер Десктоп Inter Core i7-8700K (1 шт), персональний комп’ютер HP Z640 2xIntel (1 шт), ПК Lenovo IDEA Intel i3-3240 (1 шт), ПК AMD A6 6400 (1 шт), ноутбук HP Pavilion 15-n028sr (1 шт) – накладна від 22.11.2016 №7332809, від 06.05.2015 №30, від 19.12.2019 №195 та від 25.09.2020 №РТУР0711610. Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Згідно статті 1 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV, активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому Таким чином, видаткові накладні не є підтвердженням, що активи зазначені у довідці (файл «Довідка МТБ.рdf») контролюються підприємством та факту правових підстав володіння. Внаслідок чого учасником ТОВ «Компанія Геонікс» не дотримано вимог пункту 1.3.1 Додатку 1.3 до тендерної документації та не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до пункту 1.3.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1.3 «Кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження» до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Сертифікований інженер-землевпорядник-не менше 1 особи та не менше 6 фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою, що перебувають з учасником у трудових відносинах (основне місце роботи) або працюють на умовах цивільно-правової угоди. «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду (обов'язкове надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифіката), відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. Документи подаються по кожному пункту зазначеному у довідці». Згідно довідки (файл «Довідка працівники.рdf») учасник надав перелік працівників, які будуть залучені до надання послуг. Однак, до зазначених працівників у довідці, Литвин Ігор Анатолійович, Сірий Богдан Сергійович, Бабин Аніта Юріївна, не надано кваліфікаційного сертифіката. Крім того, у наданій довідці, відсутня інформація щодо досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг. Внаслідок чого учасником ТОВ «Компанія Геонікс» не дотримано вимог пункту 1.3.2 Додатку 1.3 до тендерної документації та не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до пункту 1.3.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1.3 «Кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження» до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку за формою Додатку 1.3.3 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». «Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами та посилання на ID закупівлю». Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Геонікс», відсутня довідка згідно форми Додатку 1.3.3 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та відсутнє посилання на номер ID закупівлі. Згідно відкритих даних сайту https://uk.wikipedia.org, (посилання: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_(%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F): Посилання — запис в документі, який вказує на іншу частину цього документа або на інший документ; Посилання — в програмуванні об'єкт, який вказує на певні дані, але не зберігає їх. Внаслідок чого учасником ТОВ «Компанія Геонікс» не дотримано вимог пункту 1.3.3 Додатку 1.3 до тендерної документації та не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Отже, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Компанія Геонікс», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, визначив його переможцем та укладено з ним договір від 29.05.2023 № 7. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Компанія Геонікс», як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір від 29.05.2023 № 7.
Період усунення порушень: 21.06.2023 13:51 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2023 13:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявлені Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Волинській області, порушення усунуто шляхом розірвання Договору про закупівлю послуг № 7 від 29 травня 2023 року.
Дата публікації звіту: 27.06.2023 15:43

Запити/Пояснення