-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світильники та освітлювальна арматура, а саме світильники вуличні світлодіодні в асортименті
категорія замовника: комунальне підприємство (одержувач бюджетних коштів). Мова тендерної пропозиції – українська. Номенклатурні позиції: 1. Світильник вуличний світлодіодний 40 Вт. - ДК 021:2015: 31520000-7– Світильники та освітлювальна арматура; 2. Світильник вуличний світлодіодний 50 Вт. - ДК 021:2015: 31520000-7– Світильники та освітлювальна арматура; 3. Світильник вуличний світлодіодний 80 Вт. - ДК 021:2015: 31520000-7– Світильники та освітлювальна арматура; 4. Світильник вуличний світлодіодний 110 Вт. - ДК 021:2015: 31520000-7– Світильники та освітлювальна арматура; 5. Світильник вуличний світлодіодний 120 Вт. - ДК 021:2015: 31520000-7– Світильники та освітлювальна арматура;
Завершена
47 613 251.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 476 132.52 UAH
мін. крок: 1% або 476 132.52 UAH
Номер:
f1ba610bc90d416a8bd57f42f93ac5e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:51 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-05-01-010208-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.05.2023 №б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Променергоснаб», протокол розкриття тендерної пропозиції, вимогу замовника про усунення невідповідностей до 18.05.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.05.2023 № 10208а на суму 44 774 969,88 грн з ПДВ, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 30.08.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.09.2023 14:11 - 16.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
c8e999da1fd743bfa358dbe88447a19e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2023 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура, а саме світильники вуличні світлодіодні в асортименті» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-010208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e4d52c309e06424fb0fd4594f7c592bb
Назва:
Щодо надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.08.2023 10:03
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень (інформації та документів) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура, а саме світильники вуличні світлодіодні в асортименті» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-010208-a) від 28.08.2023 інформуємо:
• По першому питанню:
Мною, уповноваженою особою підприємства, планування та проведення закупівель здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахування постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, як це визначено Законом України «Про публічні закупівлі», а також належного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Додатково, за дорученням Миколаївського міського голови №37/02.02.05-.10 від 14.04.2022 з метою здійснення оперативного фінансового контролю та дотримання принципів проведення публічних закупівель, усі заплановані закупівлі та проекти договорів до них погоджуються з департаментом внутрішнього контролю, нагляду та протидії корупції ММР.
Надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість у кількості 19 документів.
• По другому питанню:
З причини відсутності власного вебсайту та офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті засновника, а саме на вебсайті Миколаївської міської ради у розділі комунальні підприємства за посиланням https://mkrada.gov.ua/content/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-ochikuvanoi-vartosti-ta-predmeta-zakupivli.html та оприлюднено на ресурсі prozorro шляхом розміщення вкладень до плану відповідної закупівлі. По процедурі закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура, а саме світильники вуличні світлодіодні в асортименті» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-010208-a) обґрунтування розміщене, як вкладення до плану https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-05-01-002065-c за посиланням https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/1687abbe12c14ee7942a4d8c30d4b727?Signature=rgQltutZXa7t%2BnEiIx4k1TCqL17VT%2FAFxUEcBO5JDAB1c5sZkveAstmtXN5wPxhCz7ma19fy1%2BgmH7ggI%2BtOAQ%3D%3D&KeyID=52462340